Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Κολοκύθας...συνέχεια!


Αυτή την κολοκύθα την είχα ξεχάσει σε κάποια γωνιά του κήπου και  όταν

την ξαναείδα μετά από καιρό είχε σκαρφαλώσει πάνω της μία περικοκλάδα

με όμορφα μπλε λουλούδια (ξέρετε πως είναι αυτά τα φυτά...όπου βρουν

σκαρφαλώνουν...ίσως να θέλουν παρέα...)






Στην αρχή της άρεσε αυτό και καμάρωνε. Όμως  όταν είδε την άλλη κολοκύθα

με τον κύκνο (δες τε την προηγούμενη ανάρτηση) άρχισε τα παράπονα.

''Εκείνη την έκανες πιο όμορφη", μου είπε.

Μάλλον είχε δίκιο...

Την πήρα στα χέρια μου και υποψιάστηκα  ότι έκρυβε μέσα της κάποιο θησαυρό.


Την χτύπησα μία φορά και φώναξα ''σουσάμι άνοιξε!''...τίποτα...δεν άνοιγε (και

πως να ανοίξει, αφού αυτό το σύνθημα ανήκει σε άλλο παραμύθι...)

Προσπάθησα δεύτερη φορά, τα ίδια...

Την τρίτη φορά κατέφυγα στο μαγικό μου ραβδί...συγνώμη τρυπάνι ήθελα

να πω.


Επιτέλους άνοιξε η κολοκύθα και βρέθηκα σε μια σπηλιά.



Και ιδού ο θησαυρός της !



Τα σποράκια της που θα τα φυτέψω για να αποκτήσουμε και άλλες κολοκύθες

(αυτή μου την είχε χαρίσει μία φίλη μου).

Στην συνέχεια με το τρυπανάκι  έκανα τρυπίτσες γύρω από τα λουλουδάκια.


Μέσα στην σπηλιά της έβαλα ρεσώ με κεράκια

.
Και ιδού η μεταμόρφωση!




Όταν την βλέπεις νομίζεις πως τα αστέρια ήρθαν και κάθισαν πάνω στο τραπέζι

της βεράντας μου (εκεί φιγουράρει τώρα).

Ομολογώ πως οι νυχτερινές φωτογραφίες την αδικούν, γιατί από το λίγο φως

των κεριών φαίνονται και τα λουλουδάκια, που η φωτογραφία δεν αποτύπωσε.

Υ.Γ. Φίλες μου σας ευχαριστώ και πάλι για τις επισκέψεις σας στο σπιτάκι μου.

Μου δίνετε μεγάλη χαρά!

Φιλάκια!

37 σχόλια:

  1. Πανέμορφη την έκανες! καλό απόγευμα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη έγινε,Ελένη...Μου έδωσες ιδέες...Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστική και τη μέρα και τη νύχτα!!!!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αααα αυτή είναι ακόμα πιο όμορφη!!! και ειδικά στο σκοτάδι με το κεράκι πολύ ρομαντική γωνιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τέλεια έγινε...τρυπάνι είναι λοιπόν το μυστικό για να τρυπήσω τις τρεις κολοκύθες που έχω από πέρσι...η μια μάλιστα κρύβει σποράκια σαν την δική σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ!!!!!
    ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ ΙΔΕΑ!!!!!!ΤΩΡΑ ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ....ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ!!!
    ΕΔΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΗ ΖΕΣΤΗ...ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑΜΕ 38. ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ..
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικα λες και καθησαν τα αστερια στο τραπεζι της βεραντας! Πανεμορφη δημιουργια! Μου αρεσε πολυ! Φιλια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗ Η ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΡΕΣΩ ΜΕΣΑ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφη η ιδέα σου για την μεταμόρφωση της κολοκύθας, αλλά δεν έχει φόβο από το ρεσώ;Αν θέλεις απάντησέ μου γιατί εχω και εγώ μια κολοκύθα που περιμένει να μεταμορφωθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την δοκίμασα και δεν έχει φόβο, γιατί η δική μου έχει αρκετό χώρο μέσα. Την καθάρισα βέβαια πολύ καλά από τα χνούδια που είχε μέσα.
      Μία άλλη ιδέα είναι να κάνεις άνοιγμα στον πάτο της κολοκύθας και να βάλεις ηλεκτρικό λαμπτήρα... να είναι σαν φωτιστικό.

      Διαγραφή
  10. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΔΕΑ...ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ!!!
    ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΗ....ΤΗΝ ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΤΗΝ ΚΟΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ???ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου την έδωσαν αφού είχε ξεραθεί. Απ' έξω είναι αρκετά λεία, δεν χρειάζεται ιδιαίτερο καθάρισμα. Μέσα αυτό το είδος της κολοκύθας είναι κούφιο (νεροκολοκύθα τη λένε) και έχει μόνο τα σπόρια και λίγο χνούδι. Της καθάρισα τα σπόρια και το χνούδι από το άνοιγμα που έκανα και τίποτα άλλο.
      Ότι άλλο θέλεις ρώτησέ με.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφη!! Τώρα η κολοκύθα με τον κύκνο θα παραπονιέται πως δεν είναι αρκετά.. φωτεινή!! χαχα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες τις έκανες τις κολοκύθες σου!!!μπράβο σου!!!Για ρομαντικές βραδυές!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όταν έχει φαντασία ο άνθρωπος φτιάχνει υπέροχα πράγματα!!!!Μπράβο Ελένη μου τέλεια έγινε η κολοκύθα!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι φαντασία!!! Υπέροχη για τα καλοκαιρινά βραδάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σας! Πολυ ωραια η μεταμορφωση της κολοκυθας! Ειναι ενα υπεροχο διακοσμητικο για το καλοκαιρι! Θελω να σας ρωτησω κατι. Τον Μαϊο το blog ΠΑΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ μου εδωσε ενα βραβειο που το ειχατε δωσει και εσεις σ'αυτο το blog. Πειραζει αν δωσω αυτο το βραβειο σε 5 blogs που εχουν πανω απο 100 μελη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου δεν πειράζει, χάρισέ το όπου εσύ θέλεις. Απλώς το blog που μου το χάρισε είχε επιλέξει blog που είχαν κάτω από 100 μέλη και το ακολούθησα και εγώ.
      Πάντως όπου και αν το στείλεις χαρά θα δώσεις.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Εντυπωσιακή μεταμόρφωση, δημιουργεί ατμόσφαιρα,πολύ μ' αρέσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πωπω τι λες τώρα!!!!!!!!!!!!τέλεια την έκανες!!!!!!!!!!!!!!πωπω!!!!!!!!!!!!και το βράδυ είναι απίθανη και τη μέρα!!!!!!!!!!!χίλια μπράβο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι καταπληκτική!Και στο φως της ημέρας πανέμορφη μα και το βράδυ με το φως απο το ρεσό!Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα! το blog σου είναι η πρότασή μου γι' αυτή την εβδομάδα...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλειο και ο φωτισμός του μαγικός!!! Εύχομαι να περάσετε ονειρεμένα καλοκαιρινά βράδια υπό το φως του!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εκπληκτικό!!! Τέλειο!! Απίθανο!! Δεν έχω λόγια , Ελένη! Μπράβο και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια σας και παλι!Θελω να σας ρωτησω κατι ακομη! Αυτο το βραβειο που θα δωσω και στα αλλα blogs θα πρεπει να το δωσουν σε αλλα 5 blogs κατω απο 100 μελη ή οχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αγχώνεσαι για κάτι τέτοιο, μπορείς να το δώσεις όπου εσύ θέλεις. Βεβαίως και σε blog που έχουν περισσότερα από 100 μέλη. Αν πάλι δεν μπορείς και δεν θέλεις μην το δίνεις...μπορείς να γράψεις να το πάρει όποιος επισκέπτης του blog σου επιθυμεί.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  23. Τι θαύματα κάνεις με μία κολοκύθα!!!Φανταστική δημιουργία, το βράδυ θα είναι σίγουρα υπέροχο!! Είσαι καλλιτέχνης!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 2 σε ένα!!!!Πάρα πολύ πρωτότυπο..κρίμα που θα χαλάσει,να την βαλσαμώσεις..χιχι
    μπράβο χρυσοχέρα μου
    καλό ΣΒΚ και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου δεν χαλάει γιατί ήταν ξερή όταν την έφτιαξα. Θα κρατήσει όπως είναι για πάντα...εκτός αν μου πέσει από ψηλά και σπάσει...πράγμα που δεν το νομίζω!

      Διαγραφή
  25. Ελένη, πολύ εντυπωσιακό το
    αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολυ καλο Σαββατοκύριακο εύχομαι!!!!! Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ελένη οι ομορφες ιστορίες σου πλεγμένες με ομορφες εικόνες από καλοδουλεμένες δημιουργίες έχουν ένα υπέροχο αποτέλεσμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλεια η κολοκύθα σου, απίθανη την έκανες Ελένη, μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή