Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Σκιές




Η ιστορία επαναλαμβανόταν ίδια εδώ και δύο χρόνια. Ο ηλικιωμένος άντρας κάθε μέρα περιφερόταν στη μικρή  πόλη και μόλις βράδιαζε κατευθυνόταν προς τον εγκαταλελειμμένο σταθμό σέρνοντας μαζί του ένα μεγάλο χαρτόκουτο και μια πλαστική σακούλα.
       Το ίδιο έγινε και τούτη τη νύχτα που προβλεπόταν βροχερή, καθώς από το απόγευμα είχαν φανεί στον ορίζοντα βαριά μαύρα σύννεφα. Απόθεσε το χαρτόκουτο σε μια απόμερη γωνιά του σταθμού, έστρωσε πάνω μια φθαρμένη κουβέρτα που έβγαλε από τη σακούλα και κάθισε. Έπειτα έβγαλε από την τσέπη του μια κορνίζα με τη φωτογραφία μιας  όμορφης κοπέλας. Την χάιδεψε, την φίλησε και την ακούμπησε σε ένα πεζούλι δίπλα του. Μετά άναψε ένα κερί και το τοποθέτησε δίπλα της. Έκανε και απόψε όπως κάθε βράδυ το καθιερωμένο μνημόσυνο. Κοιτούσε την φωτογραφία, της μιλούσε και μουρμούριζε κάτι σαν νανούρισμα. 
     Η φυσιογνωμία του ήταν πλέον γνωστή στη μικρή πόλη. Δεν ζητιάνευε, αλλά επειδή όλοι ήξεραν το δράμα του, όλο και κάτι τον φίλευαν. 
     Όταν τον είχαν πρωτοδεί στην πόλη τους ήταν ένας καλοντυμένος κύριος που είχε έρθει για να αναγνωρίσει το πτώμα μιας κοπέλας, που είχε βρεθεί ένα κρύο βράδυ στο σταθμό πριν από δύο χρόνια, με μία σύριγγα στο χέρι. Την αναγνώρισε...ήταν η μοναχοκόρη του.
       Ζήτησε να του δείξουν το σημείο που την βρήκαν. Του έδειξαν...
    Από τότε το μυαλό του σάλεψε, η καρδιά του ράγισε και έμεινε εκεί να της κρατάει συντροφιά...
   Ο χαροκαμένος πατέρας είχε αποκοιμηθεί από ώρα, όταν μπήκε στο σταθμό τρικλίζοντας ένας νεαρός άντρας για να προφυλαχτεί από τη βροχή. Αμέσως είδε τον γέρο στη γωνιά... ίσως έχει χρήματα πάνω του, σκέφτηκε...Ο πειρασμός ήταν μεγάλος... τα χρειαζόταν αυτά τα χρήματα για την αυριανή δόση του.
      Πλησίασε...σήκωσε το οπλισμένο χέρι του για να κτυπήσει τον γέρο και τότε το βλέμμα του έπεσε στη φωτογραφία δίπλα στο κερί που  ήταν αναμμένο ακόμη.
      Την αναγνώρισε...ήταν κάποτε το κορίτσι του, που το είδε να σβήνει στην αγκαλιά του. Η ματιά του ημέρεψε. Πήρε με τρεμάμενα χέρια τη φωτογραφία και την φίλησε. Την ξανάβαλε στη θέση της και έφυγε τρέχοντας.
        Τον κατάπιε η νύχτα...


Με την ιστορία αυτή έλαβα μέρος στο  10ο "παιχνίδι των πέντε λέξεων" που διοργανώνει κάθε φορά το blog TEXNIS STORIES της Φλώρας.

Όλες οι συμμετοχές ήταν καταπληκτικές!!!

 Σε όσους αρέσει το διάβασμα αξίζει να περάσετε από το blog της  και να τις διαβάσετε.

Οι πέντε λέξεις που έπρεπε να περιέχει οπωσδήποτε η ιστορία μας ήταν:

σταθμός, ορίζοντας, κερί, πειρασμός φυσιογνωμία


Ευχαριστώ όλους όσους  έδειξαν την προτίμησή τους στην ιστορία μου κατά την βαθμολόγηση.
Επίσης θέλω να σας δείξω κάτι που χθες έλαβα με το ταχυδρομείο και με έκανε πολύ χαρούμενη.
Είναι αυτή η όμορφη μπαλαρίνα που δραπέτευσε από τις neraidodimiourgies και χορεύοντας ακολούθησε τα μονοπάτια της φαντασίας και βρέθηκε στο δικό μου blog.






Ξέρω ζηλεύετε λιγάκι που ήμουν εγώ η τυχερή του διαγωνισμού, γιατί πραγματικά η μπαλαρίνα που είναι κρεμάστρα είναι καταπληκτική, αν και λίγο ντροπαλή γιατί όσες φωτογραφίες και αν της έβγαλα δεν κατάφερα να αποτυπώσω την ομορφιά της.
Είχε μαζί της και μία καρδούλα με πολύ ωραίες ευχές!
Χριστινάκι σε ευχαριστώ πολύ!!!
Να είστε όλοι καλά!
Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι(αν και σήμερα εδώ στην πόλη μου βρέχει)
Φιλάκια!

63 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η ιστορία σου,
    πολύ ωραία και η νεραϊδοδημιουργία που έλαβες σαν δώρο.
    Σου εύχομαι στο άλλο παιχνίδι μας η ιστορία σου να κερδίσει και να έχεις δώρο κι από μένα.
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Φλώρα μου. Αυτή τη φορά το ευχαριστήθηκα πολύ το παιχνίδι γιατί οι λέξεις σε οδηγούσαν σε πολλές κατευθύνσεις.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετική ιστορία!!!
    Μου άρεσε πάρα πολύ!!!
    Και το δωράκι όμως... χάρμα οφθαλμών!!!
    ;-)
    Να το χαρείς, γλυκιά μου!!!
    Καλό μήνα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη μου την είχα ξεχωρίσει την ιστορία σου και το είχα γράψει μάλιστα! Ευαίσθητο για μένα το θέμα που άγγιξες!
    Στο τέλος έρχεται κι η ανατροπή και νομίζω ότι αυτό ήταν το σημείο που κάνει κλικ στον αναγνώστη σου!
    Μπράβο κοπέλα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου το διάβασα το σχόλιο σου και είδα ότι σου άρεσε. Και η δική σου ιστορία μου άρεσε, αλλά ήταν όλες πολύ καλές. Κάποιες έπρεπε να αδικήσουμε.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΛΥΠΗΤΕΡΕΣ!
    ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ!!!
    ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΩ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ!!!!
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ Ο ΒΑΘΜΟΣ, Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΕΤΡΑΕΙ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου η αλήθεια είναι ότι μου βγήκε λίγο λυπητερή και να φανταστείς ότι την έγραψα ενώ ήμουν σε ταξιδάκι και βρισκόμουν στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου περιμένοντας τον άντρα μου να τελειώσει τη δουλειά του για να πάμε για φαγητό.
      Το παιχνίδι της Φλώρας το κάνω ως άσκηση γραψίματος, δεν με ενδιαφέρει ο βαθμός.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Ελένη μου γλυκιά μου, τί όμορφα που τα διηγείσαι;!! Μπράβο σου !!! Συγκινητική ιστοριούλα!!Τρυφερή!! Φιλάκια πολλά και καλό σου μήνααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φανή μου για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου για την γιορτή μου.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο για την πολύ όμορφη ιστορία σου..!!
    Να χαίρεσαι και το δώρο σου και να είσαι πάντα τυχερή!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκιά μου Ελένη πολυ με συγκίνησε η ισοριούλα σου..γράφεις πολυ όμορφα και με ευαισθησία!!Νάσαι καλά πάντα!!καλό μήνα και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να θίξω λίγο την μάστιγα των ναρκωτικών και έγραψα αυτή την ιστορία.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΤΟ 10ο ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ...ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ 3 ΜΟΝΟ... ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΘΥΜΟΥΜΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΝΕΡΑΙΔΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ..
    ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
    ΣΚΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΕΣΤΗ ΕΔΩ ΚΙ ΕΚΕΙ ΒΡΕΧΕΙ;;; ΠΩ ΠΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βαθμολογία δεν παίζει κανένα ρόλο, αρκεί που την διαβάζετε και να γράφετε τα σχόλιά σας.
      Σε ευχαριστώ και η δική σου ιστορία ήταν καλή.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Ελένη!!Καλό μήνα καί καλό καλοκαίρι νά έχης!!Πολύ όμορφη η ιστορία σου!!Νά χαρείς τό δωράκι σου!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη η ιστορία σου Ελένη μου... Γράφεις υπέροχα!
    Χάρηκα που μέσω του διαγωνισμού σε βρήκα!
    Καλώς ήρθα λοιπόν!
    Ελπίζω να τα λέμε!
    Φιλάκια πολλά και καλό υπόλοιπο Κυριακής!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες!!!
      Θα ανταποδώσω την επίσκεψη...
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφη ιστορία Ελένη μου! Έχεις ταλέντο στο γράψιμο! όσο για το δωράκι, είναι υπέροχο!! Έχω και μια ιδιαίτερη αδυναμία σε ότι αφορά το μπαλέτο! Να το χαίρεσαι! Καλό καλόκαιρι να έχεις! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο!! Πάντα να είσαι τυχερή!!. Καλό σου απόγευμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφη και πολύ συγκινητική η ιστορία σου Ελένη μου... και το δώρο σου φανταστικό κι' ας μη φαίνεται καλά στη φωτογραφία. Να το χαρείς...
    Να έχεις έναν υπέροχο μήνα και καλό καλοκαίρι
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιστορία είχε λίγο... κλάμα, αλλά έθιξα ένα κοινωνικό δράμα.
      Να είσαι καλά.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Ελένη μου υπέροχη και γλυκιά η ιστορία σου πολύ συγκινητική!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eένη μου καλησπέρα.
    Υπέροχη η ιστορία σου και με περίσσιο λογοτεχνικό τρόπο γραμμένη. Στ΄αλήθεια ένα κείμενο που λέει πάρα πολλά.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελένη μου, πολύ όμορφη και καλογραμμένη η ιστορία σου! Μου αρέσει ο τρόπος που που γράφεις!
    Οσο για το καινούριο σου απόκτημα, είναι απίθανη!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ ,Ελένη δεν ζηλεύω το υπέροχο δωράκι σου, εσένα *ζηλεύω* με την φοβερή ικανότητα σου !Τι όμορφη λιτή και περιεκτική ιστορία ,πίστεψέ με με συγκλόνισε και θα την αντιγράψω κάπου για να την θυμούμαι,θα την διηγούμαι και θα αισθάνομαι υπερήφανη για την υπέροχη διαδικτυακή φίλη!
    Καλό και χαρούμενο καλοκαίρι , φιλάκια από την βροχερή Κομοτηνή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου καλησπέρα
      Πάντα έρχεσαι με τον καλό σου λόγο. Σε ευχαριστώ.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα γλυκιά μου Ελένη πολυ ευαίσθητη η ιστοριά σου,την έγραψες τέλεια!!όμορφο και το δωράκι σου να το χαρείς..σέτχαριστώ για την επίσκεψη και τα εγκάρδιά σου σχόλια στο μπλόγκ μου..χάρηκα που σε άγγιξε η"πέτρινη πόλη"μου..σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η "πέτρινη πόλη" σου είναι από αυτά τα κείμενα που κάτι έχουν να πουν γιαυτό μου άρεσε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα, Ελένη μου!
    Η ιστορία σου μου άρεσε πάρα πολύ... ήταν καλογραμμένη και συγκινητική!
    Αυτή τη φορά, οι ιστορίες μας ταίριαξαν, σαν να ήταν η μία συνέχεια της άλλης. Ξαφνιάστηκα ευχάριστα με αυτό!!! Τα μεγάλα πνεύματα...
    Πολλά φιλιά, καλό μήνα, καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου όταν διάβασα την αμέσως επόμενη ιστορία από την δική μου να δείχνει σαν να είναι η συνέχεια ξαφνιάστηκα και ανυπομονούσα να δω ποιος την έγραψε. Όντως τα μεγάλα πνεύματα...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφη και συγκινητική η ιστορία σου Ελένη μου!...Μπράβο σου!...μου αρέσει το γράψιμό σου...
    Το δώρο σου να το χαρείς!..και πάντα τυχερή σου εύχομαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελένη μου υπέροχη η ιστορία σου! Να χαρείς το δωράκι σου κι άλλα πολλά σου εύχομαι να αποκτήσεις!!!! Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα!Με συγκίνησε πολύ η ιστορία σου!Είναι τόσο όμορφη και πολύ τρυφερή!Συγχαρητήρια για το δωράκι σου!Εύχομαι πάντα τέτοια!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελένη μου θα σου πώ κι εγώ πως μου αρέσει πολύ το γραψιμό σου.Η ιστορία σου υπέροχη.Να είσαι καλά και μπράβο και για ταλέντο σου!!!Το δωράκι σου πολύ όμορφο!!!Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ήταν η πρώτη φορά που κατάφερα να διαβάσω όλες τις ιστορίες και να βαθμολογήσω. Ομολογώ πως δεν ήταν καθόλου εύκολο! Ειλικρινά σας θαυμάζω για την συμμετοχή σας!! Με γειά το δωράκι σου! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλώς σε βρήκα.παρα πολυ όμορφη η ιστορία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ελένη μου... εδώ και πολύ καιρό δεν είχα τον χρονο να διαβασω και πολύ περισσότερο να βαθμολογίσω τις ιστορίες στο παιχνιδι των λέξεων.. διαβασα ομως τώρα την δική σου και μα συγκίνήσε πολύ ομορφη ..θα μπορούσε να είναι αληθινή..... ηδη εχει αναρτήσει η Φλώρα τις επόμενες ιστορίες αυτήν την φορα θα εχω τον χρόνο ..να τις διαβασω...η απουσία μου δεν οφείλεται σε μενα αλλα στην ελειψη χρόνο αυτον τον καιρό... η μπαλαρινα στο δώρο που κέρδισες αν και ντροπαλή..ευχωμαι να κρεμασει επανω της αναλαφρα τα ονειρα σου...φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα!Πέρασα να σου πω οτι,έχω στο μπλόγκ μου διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html
    Φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ...Καλημερα..ΥΠΕΡΟΧΗ..ιστορια..μερικες φορες ο νους σαλευει..η περηφανια γινετε σκοταδι..την μαντρωνει ο πονος..αλλα παντα υπαρχει το Φως του...χαρουμενη Κυριακη ματια μου..σε φιλω..σκετη γαληνη το δωρακι σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελένη μου, υπέροχη ιστορία, συγχαρητήρια!!!
    Σε περιμένει βραβείο στο σπιτάκι μου!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ¸.•°♡♡♫° ·.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°❤❤♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ όμορφη η ιστορία σου! Και το δωράκι που έλαβες όμως το λάτρεψα! Φαίνεται υπέροχο και στη φωτογραφία, οπότε φαντάζομαι πόσο πιο τέλειο είναι από κοντά! Καλώς σε βρήκα και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***Η ιστορια σου εκπληκτικη!!!Συγχαρητηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ξαναήρθα για καλό μήνα Ελενίτσα!!χαρούμενο,ξένοιαστο,δημιουργικό!!που είσαι...μας χάθηκες για καμμιά κρουαζιέρα????καλό καλοκαίρι κορίτσι μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ευχαριστώ Ελενάκι μου για την επίσκεψη και τα εγκάρδιά σου σχόλια!!κι απο μένα ευχές για ένα ξένοιαστο και χαρούμενο καλοκαιράκι!!πολλά πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. θαυμασια ιστορία... κάπου σε έχασα μέσα στα μπλογκς.. χαίρομαι που σε ξαναβρήκα...
    εύχομαι καλό μηνα.. τα καλύτερα για σένα.. ευχαριστώ για την επίσκεψη.. !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλησπέρα Ελένη και καλό μήνα!!!!
    Πολύ όμορφη πραγματικά η ιστορία σου!!!!Με γεια και το δώρο,να το χαρείς!!!
    Πολλά ηλιόλουστα φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. πέρασα να σου αφήσω τα φιλιά μου+Ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου και τις ευχές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ελένη μου ήρθα!
    Καλά οι ιστορίες σου μου αρέσουν πολύ όλες!!!!!!Και πάντα έχουν ένα δίδαγμα!!!!!
    Πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ελένη μου έχω πολύ καιρό να περάσω από το σπιτάκι σου αλλά απόλαυσα τις αναρτήσεις σου μαζεμένες...Οι ιστορίεςσου θα συμφωνήσω με την Έφη ότι είναι πολύ καλογραμμένες και με βαθύτερο νόημα...Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. να μεινεις ετσι δημιουργικη και ταξιδιαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Η ιστορία σου, Ελένη μου, μου άρεσε πάρα πολύ!!! Πολύ συγκινητικό το θέμα της!!!!
    Να χαίρεσαι και την όμορφη μπαλαρίνα σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δεν προλαβα να διαβασω τις ιστοριες αυτη τη φορα, μου αρεσε παρα πολυ η δική σου, ανατριχιασα και συγκινηθηκα, μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή