Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Το blog μου έχει γενέθλια και μοιράζω δωράκια!!!

Καλοί μου φίλοι στις 8  Μαρτίου πριν ένα χρόνο ξεκίνησα το blog μου.

Για να γιορτάσω αυτή την επέτειο, του έκανα  ανακαίνιση (μην με πείτε

και ανοικοκύρευτη) ...

Τι έτσι θα υποδεχόμουν όλους εσάς που θα περάσετε από δω για  να

σβήσουμε το πρώτο κεράκι;

η εικόνα είναι από το internet


Παρακάτω σας γράφω τι έγραψα σε κείνη την πρώτη μου ανάρτηση.

''Ξεκινώ σήμερα 8/3/2012 την πρώτη μου ανάρτηση και την αφιερώνω σε 

όλες τις γυναίκες που με τους αγώνες τους διεκδικούν τα δικαιώματά τους, 

όπως ακριβώς έκαναν και οι εργάτριες των κλωστοϋφαντουργείων της 

Ν. Υόρκης στις 8/3/1857.

Επίσης την αφιερώνω και σε ένα λατρεμένο μου πρόσωπο  που σαν σήμερα 

πριν κάποια χρόνια έφυγε από κοντά μου, στον πατέρα μου, ο οποίος 

σεβόταν και τιμούσε κάθε είδους αγώνα".

Από εκείνη την πρώτη ανάρτηση και μετά απέκτησα 300+9 πολύ καλούς φίλους,

ΕΣΑΣ, που με τιμάτε με την επίσκεψή σας στο blog μου και μου αφήνετε πολύ

όμορφα και ενθαρρυντικά σχόλια.

Στο διάστημα του ενός έτους οι αναρτήσεις μου είχαν απ' όλα...

Ακολουθήσατε τα Μονοπάτια της φαντασίας μου και σας οδήγησα στα

παραμύθια  μου, στις  ιστοριούλες μου, σας έδειξα διάφορες κατασκευές, 

ταξιδέψατε μαζί μου στα ταξίδια  μου και σας έγραψα τους κοινωνικούς 

προβληματισμούς μου.

Σας ακολούθησα και εγώ με την σειρά μου στις εθελοντικές προσφορές των 

bazzar και της προσφοράς προς τους συνανθρώπους μας και θα σας υπόσχομαι 

να σας ακολουθώ και στο μέλλον σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις.

Καλοί μου φίλοι από σήμερα και μέχρι τις 30 Μαρτίου όποιος αφήσει κάποιο 

σχόλιο σε αυτήν εδώ την ανάρτηση, θα πάρει κατόπιν κληρώσεως ως δώρο

αυτή τη μάσκα φτιαγμένη από τα χεράκια μου.


Απαραίτητη προϋπόθεση να είστε φίλοι αυτού του blog ή να γίνετε τώρα.

Επίσης θα χαρώ πολύ αν το διαδώσετε   βάζοντας την φωτογραφία με την

μάσκα  στα blog σας.

Επίσης όποιος δεν κληρωθεί δεν θέλω να μου στενοχωρηθεί γιατί κάτι θα

υπάρχει και για τους υπόλοιπους.

Μπορείτε όσοι θέλετε να μου στείλετε την διεύθυνσή σας στο mail μου

eflo401@gmail.com (μετά το τέλος του διαγωνισμού) και εγώ θα σας στείλω

κάποιο αναμνηστικό δωράκι σαν αυτή την πεταλούδα-μαγνητάκι που με χαρά

θα  πετάξει κοντά σας.




Σας περιμένω και σας αγαπώ!!!

Φιλάκια!!!

Υ.Γ. Φίλοι σας ευχαριστώ  για τα σχόλια που θα αφήσετε.

Δεν θα απαντήσω στον καθένα χωριστά, για τον λόγο ότι θέλω να μου

είναι πιο εύκολο για την κλήρωση...μη μου θυμώσετε...









80 σχόλια:

  1. Να ζήσεις μπλοκάκι και χρόνια πολλά.....
    Πάντα όμορφες δημιουργίες και υγεία πάνω απ' όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!!!!
    Σε ευχαριστούμε για τα δωράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και χρόνια μας πολλά για την σημερινή ημέρα.Σημαδιακή ημέρα δημιουργίας του blog σου.Αχά!Ωστε για αυτό η ανακαίνιση ;; :)) Με γεια η νέα εμφάνιση, η κοπέλα στην αρχική φώτο μου μου αρεσει,την λάτρεψα. Χρόνια Πολλά στο όμορφο σου blog,να είναι πάντα γεμάτο ωραίες αναρτήσεις,ωραία θέματα,πάντα με την ίδια αγάπη και όρεξη να μας ταξιδεύεις στα μονοπάτια της φαντασίας σου και οι φίλοι/αναγνώστες σου να αυξάνονται και όλοι μαζί μια όμορφη παρέα.
    Πολύ όμορφα τα δωράκια σου, εγώ δε νοιώθω άνετα με τα δωράκια,ντρέπουμαι,εγώ πέρασα για την ευχή
    Δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σημαδιακή μέρα έγινε το ξεκίνημα Ελένη μου,είδες για να έχεις προβλέψει... (κι εγω έχω γενέθλια σ ένα μήνα,χωρίς καμιά τρανταχτή ημερομηνία)
    Σου εύχομαι να μας ταξιδεύεις στα μονοπάτια της φαντασίας σου,που είναι τόσο όμορφα και βαθύσκιωτα,για πολλά-πολλά χρόνια. Και χαίρομαι που αυτό το μπλογκ έγινε η αφορμή να σε γνωρίσω!
    Φιλάκια πολλά και ευχές άπειρες!!!

    Υ.Γ. Επιβεβλημένη η ανακαίνηση,πράγματι ανταποκρίνεται σε κόσμους ονειρικούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου, πάντα με όμορφες και δημιουργικές αναρτήσεις! Υπέροχη η μάσκα σου! Για να δούμε ποιος θα είναι ο τυχερός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου! Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις στα μονοπάτια της φαντασίας σου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για το blog σου εύχομαι να είναι πάντα γεμάτο υπέροχες αναρτήσεις κ' αμέτρητους πιστούς αναγνώστες!!!
    Και ασφαλώς, για την οικοδέσποινά του εύχομαι ό,τι μα, ό,τι ποθεί η ψυχούλα της!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nα τα χιλιασει το μπλοκακι σου!!
    Παντα να δημιουργεις τοσο υπεροχα πραγματα για να ομορφαινεις τη γειτονια μας!
    Και η μασκα σου απαιχτη!!!
    Ειναι ολη χειροποιητη?!
    Σε φιλωωΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και εγώ με την σειρά μου θα ευχηθώ στο blog... Σαν καινούργια μπορώ να σου πω ότι είσαι από τα blog που έχω εντυπωσιαστεί... Καλή μέρα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου..να είσαι καλά να γράφεις και να δημιουργείς!
    Η μάσκα και η πεταλούδα είναι πολύ όμορφα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τα εκατοστήσει το μπλογκάκι σου!
    Καλή συνέχεια στα όμορφα μονοπάτια της φαντασίας σου!
    Παίρνω την εικονίτσα με την μάσκα και σου εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!! Καλή επιτυχία σε όλους! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χρονια πολλα φιλεναδα σστο ιστολόγιο σου σε σενα ΄και χίλια καλά με πολλες αναρτήσεις και πολλους φίλους τρεχω να σας αναρτησω στη σελίδα των διαγωνισμών μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου Ελένη μου!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου Ελένη μου!!!!!να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!!και να μας χαρίζεις πάντα όμορφες αναρτήσεις!!!!ευχαριστούμε για το δωράκι!!!!!!φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και καλά στο μπλογκσπιτάκι σου!!!Εύχομαι να είσαι πάντα καλά, και να μας ταξιδεύεις τόσο όμορφα στα μονοπάτια της φαντασίας σου!Πάω να βάλω την εικόνα σου στο μπλόγκ μου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά και άκρως δημιουργικά!!! Λατρεύω τα χειροποίητα δωράκια, πόσο μάλλον από τα χεράκια σου. Εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά στο bloggάκι σου, με αστείρευτη φαντασία και πολλές ακόμα δημιουργικές αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σου ευχόμαστε να είσαι ακόμη πολλαααααά χρόνια στην γειτονίτσα μας!!!!!Να'σαι καλά και πάντα ορεξάτη για παντός είδους δημιουργίες !!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χρόνια πολλά στο διαδυκτιακό σου σπιτάκι!!!!
    ...όμορφα θέματα και δημιουργικά να συνεχίσεις να μας παρουσιάζεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Ελένη μου!Χρόνια πολλά στό όμορφο blogoσπιτάκι σου!Πάντα μάς γεμίζης μέ υπέροχα κείμενα καί όμορφες δημιουργίες!Η ανακαίνηση σου,φανταστική!!Χαρούμενη καί ανοιξιάτικη!Σέ ευχαριστούμε γιά τά υπέροχα δωράκια σου!Καλό Σ/Κ!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρονια σου πολλα!!!! Με πολλες πολλες αναρτησεις και δημιουργιες!!!!

    Να εισαι καλα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θα ερχόμουν έτσι κι αλλιώς να αφήσω εδώ τα χρόνια πολλά.
    Να είσαι καλά και πολλά πολλά χρόνια να γιορτάζεις εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελένη ξαναπερνάω από το μπλοκάκι σου για να σου ευχηθώ. Να τα εκατοστήσει το μπλοκάκι σου και να συνεχίσει για πολλά χρόνια ακόμη να μας ταξιδεύει στα μονοπάτια της φαντασίας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά Ελένη!!! Η μάσκα σου υπέροχη, οι Χρυσομέλισσες έχουν επιδοθεί μετά μανίας στην κατασκευή μασκών....για να δούμε τι θα δούμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά να υπάρχει το μπλογκ σου Σοφία και να μας ταξιδεύεις , στα ''μονοπάτια της φαντασίας''. Να είσαι καλά , η μάσκα είναι υπέροχη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγνώμη σου άλλαξα το όνομα Ελένη και όχι Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά,Ελένη,στο σπιτάκι σου,με πολλούς πολλούς φίλους ακόμη και πολλά ταξίδια στα μονοπάτια της δικής σου φαντασίας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά σε σένα για σήμερα και στο φιλόξενο ιστολόγιό σου για τα γενέθλιά του! Εύχομαι να χιλιάσει τα μέλη του σύντομα και να είναι γεμάτο πάντοτε από ομορφιές. Να είσαι καλά να μας συντροφεύεις! Σε φιλώ, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ,ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ. ΟΜΩΣ ΛΕΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΜΕ ΛΙΓΟ ΑΝΑΠΟΔΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ BLOGOΠΑΡΕΑ , ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ. ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΩΡΑΚΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΕΓΩ ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ ΑΦΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ. ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΣ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΤΙ , ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αααα!!! Ελενάκι μου Χρόνια πολλά στο όμορφο blog σου!!!! Είμαι σίγουρη πώς έχεις πολλά πολλά ακόμα να μας δώσεις οπότε τα χρόνια θα είναι όντως πολλά!!! Φιλιά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά!!!να τα χιλιάσει το blog σου!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ελένη!! Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!!! Να συνεχίσει να ομορφαίνει και να κάνει πιο ενδιαφέρουσα τη γειτονιά μας, για πολλά πολλά χρόνια ακόμη!! Η ανακαίνιση που του έκανες, φανταστική!! Και κρίνοντας κι από τη φωτογραφία πάνω πάνω.. μαγευτική!!!
    Φιλάκια πολλά!!
    Καλό σ/κο να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. φου!!!Σβήνω και εγώ μαζί σου,και βουτάω μία κομματάρα γλυκό!!!
    Να τα καταστήσει το μπλοκ σου μαζί με σένα!!!Να πω την αλήθεια,εμένα δεν με νοιάζει πολύ το νούμερο των φίλων,αλλά όσοι είναι μαζί μου.Και εύχομαι να αυξηθεί το fun club σου και να σε διαβάζουν όλοι-)))
    πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ
    Υπέροχη η μάσκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά στο blog σου με υπέροχες δημιουργίες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρονια πολλά και πάντα δημιουργικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλά ακόμα στο μπλογκ σου, με πολλές δημιουργίες κάθε είδους. Ωστε είμαστε συνομήλικα μπλογκ, εγώ έχω σήμερα γενέθλια του μπλογκ μου. Κλείνω και εγώ ένα χρόνο.
    φιλιά Ελενίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά εύχομαι Ελένη μου. Να το φροντίζεις και να το προσέχεις το blogάκι σου. Η ανακαίνηση πολύ όμορφη.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κι`εμείς σ`αγαπάμε Ελένη μου!!!!...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για το blog σου!!!!...
    Απολαμβάνω ιδιαίτερα τις βόλτες μου στα μονοπάτια σου!!!..
    Να είσαι καλά!..και να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις με τις αναρτήσεις σου!..
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να τα εκατοστήσει το blogοσπιτάκι σου Ελένη μου και να είναι πάντα το ίδιο φιλόξενο και γεμάτο ομορφιές όπως τώρα!!!! Σημαδιακή μέρα το ξεκίνησες...
    Σέλω τη μάσκαααααααααααααααααααααααα....... (Πλάκα κάνω!)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ευχομαι να υπάρχει για πάρα πολλά χρόνια το όμορφο φιλόξενο και διακριτικό μπλοκοσπιτάκι σου μέσα από αυτό η οικοδέσποινά του γερή και δυνατή να μας χαρίζει όμορφες ιστορίες και εξαιρετικές κατασκευές!!Ευχομαι οι νέοι σου φίλοι να πολλαπλασιασθούν και να μπορείς να παίρνεις και να δίνεις αγάπη και χαρά!!!! Καλή και χαρούμενη Κυριακή,φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να σου θυμώσουμε; όχι βέβαια! Τιμή και χαρά μας που είμαστε στους φίλους σου. Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα για το blog και καλή δύναμη για σένα σε ότι και να κάνεις. Μας δίνεις τόσα πολλά. Αξία έχει η ιδέα σου και η καλή σου καρδιά που μας σκέπτεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια σου πολλά με αισιοδοξία.
    Σ΄ευχαριτώ πολύ για όλα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ήρθα να ευχηθώ να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου, να σ'ευχαριστήσω για την φιλία σου, τις επισκέψεις και όμορφα σχόλια σου.
    Ανακοίνωσα τα γενέθλια σου στη σελίδα μου.
    Εύχομαι να είσαι γερή και δυνατή για να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις με τον δικό σου ονειρεμένο τρόπο "Στα μονοπάτια της φαντασίας σου"
    Καλή συνέχεια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια πολλά και καλά,να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτακι σου και εσύ να είσαι καλά να μας κάνεις παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εύχομαι να σε γεμίζει πάντα χαρά αυτό εδώ το μπλογκ γλυκιά μου! Να καταθέτεις πάντα όμορφα και δημιουργικά τη ψυχούλα σου! Και κυρίως να ζήσεις και να θυμάσαι τον πατέρα σου!
    Φιλιά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ελενη μου, σου ευχομαι να εισαι καλα, να φροντίζεις το σπιτάκι σου, να το νοικοκυρεύεις, να φτιάχνεις όμορφες κατασκευες, να γράφεις ωραιες ιστοριες για να τα απολαμβανουμε και να τα θαυμαζουμε όλοι οι φιλοι σου, που ευχομαι να περασουν τους χιλιους! Σ' ευχαριστούμε για την καλη σου παρεα να μας ταξιδευεις στα μονοπατια της φαντασιας σου! Καλη συνεχεια και φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χρόνια πολλά και δημιουργικά στο blog σου Ελένη μου!!
    Πολύ όμορφη και η νέα εμφάνιση! :)
    Μα πως νόμιζα πως είχα ήδη αφήσει σχόλιο; Τώρα το πρόσεξα που μου άφησες μήνυμα... Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρόνια πολά Ελένη και να συνεχίσεις να γράφεις ωραια παραμύθια να μας δείχνεις όμορφα μέρη,να φτιάχνεις υπέροχα πράγματα αλλά και να είσαι πάντα καλά και με τους αγαπημένους σου δίπλα σου,φιλιά καλό βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρόνια πολλά στο μπλογκόσπιτο σου... να υπάρχει πάντα και να είναι γεμάτο από τις όμορφες δημιουργίες της κυράς του!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    Υ.Γ. Τα σπιτάκια μας έχουν την ίδια ημέρα γενέθλια το δικό μου όμως είναι ένα χρόνο μεγαλύτερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Aγαπητή μου Ελένη χρόνια πολλά. Ευχή μου να τα εκατοστήσεις.
    Κι΄από που να αρχίσω.
    Η αλλαγή της εμφάνησης υπέροχη.
    Τα όσα μας προσφέρεις αξιόλογα και και άψογα δοσμένα.
    Τα θέματά σου όλα απολαυστικά.
    Και τα έργα σου θαυμάσια.
    Νάσαι πάντα καλά να συνεχίζεις να μας φιλοξενείς στο υπέροχο σπιτικό σου.
    Χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 'Ημουν σίγουρη ότι σε είχα επισκεφθεί, αλλά αυτές τις μέρες ο blogger μου κάνει πολλά κόλπα !!!!
    Πολύχρονο να είναι το σπιτάκι σου Ελένη μου και να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου !
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. χρονια πολλα στο μπλογκ σου και ευχομαι να χιλιασεις τους αναγνωστες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά στο blog σου Ελένη. Είμαι καινούργια στο χώρο του Bloging αλλά χαίρομαι που βρίκα μια τέτοια καλή παρέα.
    Θα βάλλω στο Blog μου την υπέροχη μάσκα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρόνια πολλά λοιπόν Ελένη μου στο μπλόγκ σου!!!
    Πάντα να είσαι καλά να δημιουργείς και να αγωνίζεσαι για το καλύτερο!!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. χρονια πολλα!!!πολυ ομορφο το μπλογκ σου!!καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μα πως μου "ξέφυγε" αυτή η ανάρτηση?? Χρόνια πολλά, γεμάτα υγεία ! Να είμαστε μαζί, έστω και ιντερνετικά, για πολλά χρόνια ακόμη!!!
    Να'σαι πάντα καλά, Ελένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Να είσαι καλά Ελένη μου,
    καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Να τα εκατοστήσει το μπλογκάκι σου, με πολλές-πολλές όμορφες αναρτησεις!!!! Πάντα να φτιάχνεις υπέροχα πραγματα, όπως αυτή η μάσκα ή η πεταλούδα!!! Να είσαι καλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χρόνια Πολλά, κορίτσι μου!όντως σημαδιακή μέρα ξεκίνησες το blog σου! Να σου ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου, να είσαι γερή, δημιουργική και να μας κρατάς γερά το χέρι, ταξιδεύοντας μας στα "μονοπάτια της φαντασίας σου", γιατί ειλικρινά, αξίζει.Το αστέρι του μπαμπά σου, σε φωτίζει από ψηλά και σε προστατεύει.Κανείς δεν φεύγει από κοντά μας, παρά μόνο αν πέσει στη λήθη.Φιλιά πολλά και γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Χρόνια πολλά και από την πλευρά μου και να ξερες πόσο με άγγιξε η συμβολική μέρα-αναφορά στις εργάτριες των κλωστοϋφαντουργείων της
    Ν. Υόρκης στις 8/3/1857. Έχεις διαβάσει το "τα ταξίδια ενός T-shirt στην παγκόσμια ιστορία?". Να σαι καλά, δημιουργική και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Χρόνια πολλά, να μας γεμίζεις πάντα με όμορφες αναρτήσεις φίλη μου. Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ελένη, χρόνια πολλά για το μπλοκοσπιτάκι σου!!!! για πολλά χρόνια ακόμα να μας ταξιδεύεις στα μονοπάτια της φαντασίας σου....καθώς και με πολλές δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ελένη μου χρόνια πολλά γεμάτα υπέροχα ταξίδια και πολύ διάθεση για δημιουργία εύχομαι!!!
    Να είσαι καλά και να γεμίσει το σπιτάκι σου από πολλούς και καλούς φίλους.Η μάσκα σου υπέροχη!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου Ελένη μου! Καλή επιτυχία σε όλους! Τα φιλιά μου κι ευχές για καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Χρόνια πολλά και από εμένα για τα γενέθλια του blogσπιτιού σου
    Να έχεις πολλές και δημιουργικές αναρτήσεις και να αυξάνονται καθημερινά οι αναγνώστες σου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. χρόνια πολλά!!! πολύ όμορφη η αλλαγή!! Να έχεις μαι όμορφη Καθαρά Δευτέρα! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. πέρασα να σου ευχηθώ.....
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾
    (¯`´♥(¯`´♥.¸________ღ☆ღ_________ ¸.♥´´¯)♥´´¯)
    ☆ ▓▒░ ☆ ♥ ΚΑΛΗ ♥ ~ ♥ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ♥ ☆ ░▒▓ ☆
    (_¸.♥(_¸.♥´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)♥.¸_)
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ, ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΧΙΛΙΑΣΟΥΝ!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!
    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ελενάκι πέρνα απο την γειτονιά μου να παραλαβεις ένα βραβείο είναι για όσους γιορτάζουν το Μάρτιο φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ!!!!ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ!!!!!!ΦΙΛΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ!!!!
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΑ, ΑΦΟΥ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ελενιτσα μου, να εχεις παντα εμπνευση να μας παιρνεις απτο χερι στα μονοπατια της φαντασιας σου και να δημιουργεις με τα χρυσα σου τα χερακια ομορφα στολιδια!!!
    Πες ενα μυστικο σε μια πεταλουδιτσα σου για μενα για να ερθει να με βρει..... ;ο)
    Αγκαλια δυνατη απτο μικρο Βαϊλί1 ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ!ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ!ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. poli omorfes h dimioyrgies soy kai mai megali emneysh mprabw..... kali sarakosth

    ΑπάντησηΔιαγραφή