Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Ένας Οκτώβρης παραπονιάρης

Γεια σας φίλοι μου
Ο Οκτώβρης μου βγήκε λίγο παραπονιάρης.
-Έφτασα, μου λέει, στη μέση  και εσύ ούτε ένα αφιέρωμα
δεν μου έκανες.
-Γιατί τον ρωτάω είσαι τόσο παραπονιάρης;
-Ρωτάς και γιατί; Τόσα σου έχω δώσει!!!
-Δηλαδή;
-Πρώτα πρώτα στις 21 Οκτωβρίου πριν κάποια χρόνια σου έφερα
ένα γιο και σε λίγες μέρες μετά τον γιορτάζεις κιόλας.
Δημήτρη δεν τον λες;
-Έτσι είναι, του λέω.
-Και μετά από δύο ακριβώς χρόνια, στις 4 Οκτωβρίου σου έφερα και μια κόρη!
-Και αυτό αλήθεια είναι, του λέω.
-Και για να ολοκληρώσω βρήκα και το άλλο μισό του γιου σου
που γεννήθηκε την ίδια μέρα με εκείνον και στην έφερα.
Τι άλλο θέλεις! Τέσσερις γιορτές σου έχω! Και για μένα τίποτα;
-Έλα μην είσαι παραπονιάρης...Κοίτα τι σου έφτιαξα...σου αρέσει;
Είναι ένα όμορφο στεφάνι...


στα χρώματα που προτιμάς.
-Ω! τώρα το είδα. Τελικά δεν με ξέχασες.


Δεν το ξέχασα τον Οκτώβρη που μου έχει φέρει τόσα καλά.
Ούτε και τις κόρες ξέχασα.
Στη κόρη μου έφτιαξα αυτό τα σκουλαρίκια. Της τα έδωσα
στις 4 Οκτωβρίου που είχε τα γενέθλιά της.



και στην άλλη κόρη (το έτερον ήμισυ του γιου)  θα της  δώσω αυτά, γιατί
όπως είπα  στις 21 Οκτωβρίου έχει και εκείνη τα γενέθλιά της μαζί με
τον γιο μου.


Στο γιο βέβαια θα αγοράσω κάτι...γιατί δεν έχω ειδικευτεί σε ανδρικά αξεσουάρ.
Να είστε καλά.
Φιλάκια!

62 σχόλια:

  1. ααα ο Οκτωβρης ειναι πολυ ευνοικος μαζι σου! σου εφερε οντως τα καλυτερα! :)

    να τους χερασαι ολους Ελενη μου! φιλια πολλα! να εχεις μια ομορφη μερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσο παραπονιάρης και να ήταν ο Οκτώβριος τον έφερες στα νερά σου!!
    Να τους χαίρεσαι!! Απίθανη η σύμπτωση της ίδιας μέρας γενεθλίων του γιου με την άλλη "κόρη"... Καλή εβδομάδα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον καλόπιασα...
      Ναι είναι μεγάλη σύμπτωση που έχουν τα γενέθλιά τους την ίδια μέρα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Να τους χαίρεσαι Ελένη.
    Πολύ όμορφο το στεφάνι.
    Ο Οκτώβριος θα χαρεί σίγουρα και που ξέρεις μπορεί να σου φέρει και κάνα εγγονάκι στο μέλλον...
    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Ελένη μου!! Να τους χαίρεσαι όλους!!! Με υγεία και χαρά στο σπίτι σου!! Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Οκτώβριος έχει τόσο δίκιο.
    Χρόνια πολλά όλους να τους χαίρεσαι.
    Είναι πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες.
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλοι να είναι γεροί κι ευτυχισμένοι Ελένη μου, να τα χαίρεσαι τα βλαστάρια σου και να δημιουργείς τέτοιες ομορφιές για χάρη τους αλλά και για το μήνα που σας έφερε τόσες χαρές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Ελενάκι μου..να τους χαίρεσαι όλους..πρώτα την κορούλα που προηγήθηκε και μετά τους υπόλοιπους που έπονται σε λίγες μέρες..πλουσιοπάρχα δώρα σου χάρισε ο Οκτώβρης που είναι ανεκτίμητα και αναντικατάστατα δώρα του Θεού..πολύ τρυφερός ο τρόπος που μας έκανες την ανάρτηση..τα σκουλαρικάκια με τις πεταλούδες που χάρισες στην κόρη σου είναι κομψοτέχνημα..ένα αριστούργημα-προσωπικά έχω τεράστια αδυναμία στις πεταλούδες αν πρόσεξες και στο ιστολόγιό μου!-τα δεύτερα πολύ τσαχπίνικα με τις φιγούρες τις πολύ trenty κοριτσίστικα που πιστεύω ότι θα ξετρελάνουν το έτερον ήμισυ του γιού σου..απίστευτη ανάρτηση όλο γλύκα αγάπη και ζεστασιά!άπειρα φιλάκια γλυκιά μου φίλη..ένα όμορφο απογευματάκι σου εύχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Και εγώ έχω μία αδυναμία στις πεταλούδες και έχω κάνει αρκετές αναρτήσεις με αυτές.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Μου άρεσε ο τρόπος παρουσίασης. Να χαίρεσαι τα παιδιά σου και όπως επιθυμείς να τα δεις...γιος και κοπέλα γεννημένοι την ίδια μέρα; Είναι αυτό που λέμε γεννημένος ο ένας για τον άλλο :) μου άρεσε το στεφάνι και τα 2 ζευγάρια σκουλαρίκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι σε ευχαριστώ.
      Έτσι ο ένας είναι γεννημένος για τον άλλο και η τρίτη της παρέας δεν κάνει χωρίς αυτούς.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Αγαπητή μου Ελένη.
    Να χαίρεσαι τα παιδιά σου. Να είναι πάντα καλά και να τα καμαρώνεις.
    Χρόνια τους πολλά για γεννέθλια και γιορτές.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άρα ο Οκτώβρης είναι αγαπημένος σου μήνας!!!!!!!!!Να τους χαίρεσαι όλους!!!!!!!!!!Πολύ όμορφα τα δώρα,και του...Οκτώβρη και των κοριτσιών σου!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλησπέρα Ελένη μου!!!Νά τούς χαίρεσαι!!!Τόν Οκτώβρη τόν καλόπιασες μέ ωραία καλούδια!!!!Πολύ όμορφο τό στεφανάκι σου,αλλά καί τά σκουλαρίκια σου,εξαιρετικά!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τυχερός ο Οκτώβρης!!! Τον τίμησες δεόντως!!!
    Να τα χαίρεσαι όλα τα αστέρια σου! Υγεία και γέλιο στις ζωές τους!
    (Κοίτα σύμπτωση: στις 21 του μήνα έχει γενέθλια και η μαμά μου!)
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γιάννα μου.
      Χρόνια πολλά και στην μαμά σου. Να την χαίρεσαι!

      Διαγραφή
  13. Κακώς παραπονιέται ο Οκτώβρης σου.
    Τόσο ωραία πράγματα!!!
    Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχες δημιουργίες, λάτρεψα τα σκουλαρίκια!
    Να χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου, να είναι πάντα καλά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ...Να σαι καλα Ελενη..ολα ειναι υπεροχα..να τα χαιρεσαι τα παιδια..τελοια τα δωρακια..καλη συνεχεια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ήξερε γιατί παραπονιόταν.. υπέροχα όλα!!!!

    καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τόσες όμορφες ζωές σου έφερε ο Οκτώβρης Ελένη μου , να τους χαίρεσαι όλους μαζί και κάθε μέρα και κάθε Οκτώβρη ! Ομορφα τα δώρα σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ένα δίκιο το είχε ο Οκτώβρης όμως!..χαχα!
    Να τους χαίρεσαι όλους!!
    Τα σκουλαρίκια είναι πανέμορφα, αλλά και το στεφάνι δεν πάει πίσω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τους χαίρεσαι,Ελένη!!Να σε εμπνέουν πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραίος τρόπος παρουσίασης.Να τους χαίρεσαι όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλα τα καλά σου έφερε ο μήνας-να τους χαίρεσαι όλους,Ελένη!
    Το στεφανάκι πολύ όμορφο,φθινοπωρινό,ταιριαστό στον Οκτώβρη και τα δωράκια σου ξεχωριστά,δώρα αγάπης!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Την άξιζε ο Οκτώβρης τέτοια παρουσίαση, τόσα δώρα που σου έχει προσφέρει!!! Να τους χαίρεσαι όλους Ελένη μου!!! Πολύ όμορφη σύμπτωση που έχουν γενέθλια την ίδια μέρα!!! Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να τους χαίρεσαι όλους, Ελένη μου! Να είναι γεροί και να τους καμαρώνεις!
    Όμορφα όλα όσα ετοίμασες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαίρομαι να σε διαβάζω απλά όμορφα χιουμουριστικά και γεμάτα αγάπη τα λόγια σου στις αναρτήσεις.. Χάρισμα .... τι να πούμε!! Δεν ξεχνώ ποτέ την ανάρτηση για τον Μάρτη και τις πεταλούδες, είχα συγκινηθεί ιδιαίτερα. .Για μένα απίθανο πλέξιμο των γεγονότων! Να χαίρεσαι την κόρη και εκ των προτέρων του γιου και θυγατέρας!!!Η ευτυχία και υγεία να σκεπάζει όλη την οικογένεια σου!!! Σου στέλνω την αγάπη μου ενα φιλάκι από την βροχερή Κομοτηνή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ!ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΌΛΟΥΣ!!! Και συμπτωση ίδια μερα γενεθλια, και ζυγοί! τέλειο! η τέλεια ισορροπία! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να τους χαίρεσαι σαν τα ψηλά βουνά!! Να'ναι όλα τα παιδιά γερά, χαρουμενα και γεμάτα αγάπη!!! Να'σαι κι εσύ καλά να τους καμαρώνεις !! Πολλές ευχές και πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτή είναι Οκτωβριανή έκρηξη γενεθλίων Ελένη μου, ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!Νάχουν υγεία και καλή ζωή.
    Οσο για το στεφάνι,όχι μόνο στον Οκτώβρη αρέσει αλλά και σε μένα με χρωματα φθινιπωρινά και τα δώρα σου επίσης όμορφα, δώρα καρδιάς!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΄Ομορφα δωράκια, πολλές ευχές για τα παιδιά σου Ελένη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Οφείλω να πω ότι συγκινήθηκα με την ανάρτηση!
    Φιλάκια πολλά!<3

    http://horiseirmo.blogspot.gr/2013/10/blog-post_16.html
    Έχω ένα παιχνιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σου εύχομαι όλοι οι μήνες του χρόνου να σου χαρίζουν μόνο χαρές όπως και ο Οκτώβρης!!! Να τα χαίρεσαι τα παιδιά σου να είναι πάντα ευτυχισμένα!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ,ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ καλα εκανες.. ελενη μου και του εκανες αφιερωση... εεε να μην εχει παραπονο.. ο μήνας.. που τόσα σου εδωσε και σε εκανε χαρούμενη... να τα χαρείς ολα τα παιδιά σου να ειναι παντα..χαρούμενα και ευτυχισμενα.. το στεφανι σου πολύ ομορφο έγινε οπως και τα δωρακια των κοριτσιων..φιλακια πολλα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα!!! Χρόνια πολλά σε όλους τους δικούς σου που γιορτάζουνε και να είστε πάντα όλοι καλά!!! Η ανάρτηση σου πολύ όμορφη και συγκινητική, το στεφάνι σου υπέροχο και τα σκουλαρίκια τέλεια!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι όμορφα δωράκια είναι αυτάαααααααα!!! Είναι τέλεια! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια Πολλά για όλους!!! να τους χαίρεσε Ελένη μου!..
    Τα δωράκια σου είναι πολύ όμορφα!...εύχομαι να τα χαρούνε!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Το βραβείο The Versatile Blogger Award σε περιμένει στο σπιτάκι μου.. θα το βρεις εδώ http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/10/sos-blogo.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά και καλά στα καμάρια σου, να είσαι καλά να τα καμαρώνεις και να τα χαίρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ωω να τους χαίρεσαι όλους!! Γιορτινός Οκτώβρης λοιπόν!! :)
    Ό,τι καλύτερο με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να τους χαίρεσαι όλους, εεε κ με τόσο ωραια πράγματα ο Οκτωβρης δε νομίζω να ειναι ακόμη παραπονεμένος!!! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνια πολλά και να τους χαίρεσαι-)))
    Πανέμορφα τα δώρα!!!
    Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εδώ και πάλι! Ξαναδιαβάζοντας την ανάρτησή σου και πάλι ενθουσιασμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. να τους χαίρεσαι!!!!!! ό,τι επιθυμείτε, να είστε πάντα καλά όλη η οικογένεια! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. χαχαχα ε καλά στα είπε το φθινόπωρο!!Αφού είναι ο μήνας σου!!!
    Να τους χαίρεσαι όλους λοιπόν!Και το στεφάνι όνειρο!Με τα χρώματα του φθινοπώρου και με λινάτσα αγαπημένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μα καλα ολα τα παιδια βγήκαν Ζυγοι!?
    Να σαι καλα να τους χαιρεσαι :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. να σου ζησουν!!! και χρονια πολλά στον Δημήτρη... ωραία τα δωράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή