Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Η ερωτοχτυπημένη πατάτα

Γεια σας φίλοι μου
Η ιστορία που θα σας διηγηθώ σήμερα είναι πέρα για πέρα αληθινή 
βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα.
Κόψτε φάτσα και βάλτε συμπέρασμα!


Η ερωτοχτυπημένη πατάτα
Μπαίνω στην κουζίνα φουριόζα, παίρνω πέντε–έξι πατάτες από ένα τσουβαλάκι και αρχίζω να τις καθαρίζω για να ετοιμάσω το μεσημεριανό φαγητό.
-Ουφ! Ακούω να λέει μία πατάτα με περίεργο σχήμα, επιτέλους κάποιος με ελευθέρωσε.
Έχω παραισθήσεις από την κούραση σκέφτηκα και ακούω να μιλάνε οι πατάτες.
-Πρόσεξέ με! συνέχισε εκείνη. Δες το σχήμα μου. Έχω σχήμα καρδιάς και δεν το απέκτησα τυχαία. Το επιδίωξα και θα σου πω το γιατί.
-Τι είναι αυτά που μου λες, της απάντησα, άσε με  και έχω δουλειές. Πάει το έχασα σκέφτηκα, άνοιξα κουβέντα με μια πατάτα.
-Εγώ θα σου πω την ιστορία μου θες δε θες, γιατί αν δεν την πω σε κάποιον θα σκάσω.
-Άντε πες την, να μου περάσει η ώρα όσο ετοιμάζω το φαγητό.
-Εγώ λοιπόν γεννήθηκα σε ένα χωράφι στη Νάξο, όχι να το παινευτώ αλλά είμαστε πολύ καλές πατάτες. Εκεί μεγάλωνα μαζί με τα αδέλφια μου, κάτω από την μαμά μας την πατατιά, όταν μια μέρα είδα να έρχεται προς το μέρος μας με μία αξίνα στο χέρι, ένα παλικάρι ψηλό και γεροδεμένο. Φορούσε ένα τζιν παντελόνι και από την μέση και πάνω το κορμί του ήταν γυμνό και ηλιοκαμένο. Ε! αυτό ήταν! Έρωτας με την πρώτη ματιά!
Άρχισα από εκείνη την ημέρα να παίρνω το σχήμα καρδιάς για να με προσέξει και έσπρωχνα τα αδέλφια μου για να βγω πάνω-πάνω για να με δει. Εκείνος όμως ούτε που με πρόσεχε…μία μας σκάλιζε, μία μας πότιζε, αλλά πέραν αυτού τίποτα άλλο.
-Περίμενε, μου είπε μια μέρα μία άλλη πατάτα, σε λίγο καιρό που θα μεγαλώσουμε, θα μας βγάλει από το χώμα   και τότε θα σε δει.
-Ζούσα για εκείνη την ημέρα που δεν άργησε να έρθει. Άρχισε να μας βγάζει από το χώμα. Δεν μπορεί σκέφτηκα τώρα θα με προσέξει. Πράγματι με πήρε στα χέρια του, είδε την καρδιά μου, μου χαμογέλασε και εγώ έλιωσα από προσμονή. Μία του λέξη περίμενα…ένα σ’ αγαπώ να ακούσω από τα χείλη του…αλλά τίποτα με πέταξε και μένα στο σωρό μαζί με τις άλλες. Ήθελα να πεθαίνω.
-Μην κάνεις έτσι, μου είπαν μερικές πατάτες, όταν μας πάει στην αποθήκη για να μας βάλει σε τσουβάλια, εκεί μπορεί να σε προσέξει.
-Εκεί σκέφτηκα είναι η τελευταία μου ευκαιρία. Πρέπει να βρω το θάρρος και την τόλμη να του πω για τον έρωτά μου. Όμως όταν ήρθε εκείνη η ώρα, εγώ δεν τόλμησα να του πω τίποτα και εκείνος μας τσουβάλιασε, μας φόρτωσε στο φορτηγάκι του και μας πήγε στο λιμάνι. Εκεί μας έβαλαν σε κάτι κιβώτια σαν κλουβιά, μας φόρτωσαν σε ένα καράβι και φτάσαμε στην  Αθήνα και από εκεί ούτε που ξέρω που μας πήγαν και ούτε με ενδιέφερε πια. Η ζωή μου δεν έχει νόημα, κάνε με ότι θέλεις, κάνε με να ξεχάσω τον άδοξο έρωτά μου.
-Δεν μου πάει η καρδιά να σε ψήσω στο φούρνο, θέλεις να σε φυτέψω σε μια γλάστρα, να βλαστήσεις και να δεις τη ζωή με άλλο μάτι;

-Δεν είναι κακή ιδέα, μόνο κάνε με να ξεχάσω…


Με την ιστορία αυτή έλαβα μέρος στο παιχνίδι της Φλώρας "Παίζοντας με τις λέξεις".
Αυτή τη φορά οι πέντε λέξεις που έπρεπε οπωσδήποτε 
να χρησιμοποιήσουμε  στο κείμενό μας ήταν: 
λέξη, ζωή,τόλμη, κλουβί και καράβι
Η ιστορία μου άρεσε σε πάρα πολλούς φίλους που μου χάρισαν 
με τους βαθμούς τους την ΔΕΥΤΕΡΗ θέση, 
ανάμεσα σε 31 άλλες πάρα πολύ ωραίες ιστορίες.
Πρέπει να σας πω όμως ότι έγραψα ένα μικρό ψεματάκι στην όλη ιστορία.
Την πατάτα δεν την φύτεψα, αλλά την έψησα παρέα με κάτι ωραιότατα μπιφτέκια.
Τώρα όμως έχω τύψεις γιατί ενώ αυτή μου χάρισε την διάκριση, εγώ την έψησα.
Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!
Να είστε όλοι καλά.
Φιλάκια!

77 σχόλια:

  1. Ελένη μου συγχαρητήρια για την διάκριση!! Πρωτότυπη η ιστορία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήταν πρωτότυπη η ιστορία και λίγο τρελούτσικη, αλλά άρεσε.
    Άγνωσται αι βουλαί των bloggers!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι απίστευτο όμως!!!..είναι και καρδιά κι έχει και πρόσωπο θλιμμένο!!
    Αχ η καημένη!
    Ω, ναι, είναι αληθινή ιστορία και είναι καταπληκτική!
    Αυτοί οι ανεκπλήρωτοι έρωτες ακόμα και μια πατάτα μπορούν να κάνουν δυστυχισμένη!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!...το άξιζες!
    Καλή συνέχεια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Ελένη μου!! Συγχαρητήρια για την βράβευσή σου!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαριλένα. Η βράβευση σε ένα τόσο ωραίο παιχνίδι δεν έχει σημασία. Σε όλους τους συμμετέχοντες αξίζουν συγχαρητήρια.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Έχεις καρδιά μικρού παιδιού
    που αρέσκεται να μορφοποιεί
    άψυχα αντικείμενα!!!

    φιλιά και τα συγχαρητήριά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που μου αρέσει είναι να δίνω ζωή σε αντικείμενα, φωνή σε ζώα και γενικά να βλέπω και από την δική τους σκοπιά τα πράγματα.

      Διαγραφή
  6. ΧΑΧΑΧΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!!
    ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΕ, ΘΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΖΑ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!
    ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ!!!
    ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ ΙΣΩΣ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΤΗΣ!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου έγραψα αυτή την ιστορία για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Μου άρεσε πολύ η ιστορία σου...Συγχαρητήρια για την νίκη...Εξυπνη και ωραία ιστορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για τη βράβευση!!!!!!Όμορφη και ιδιαίτερη η ιστορία σου!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χιλιοβασινισμένη, με χαρακιές από τις πίκρες κι εσύ την έψησες; Εκτός κι αν τη λύτρωσες έτσι μια ώρα γρηγορότερα!
    Συγχαρητήρια Ελένη μου κι εις ανώτερα! :)))
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό μου ζήτησε: να την ψήσω γιατί μου είπε ότι ήταν ήδη στην κόλαση, αλλά είπα να το γλυκάνω λίγο.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Ευφυέστατη παρουσίαση!!!
    Πολλά μπράβο!!!
    Πάντα διακρίσεις!!!
    Και πάντα... ερωτευμένες καρδιές πλάι σου!!!
    ;-)
    Φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το διάβασα, μου άρεσε, το ψήφισα...αυτό τα λέει όλα, ναι;
    Καλώς σε βρήκα κι ελπίζω να τα λέμε, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Έρωτας" και "Η ερωτοχτυπημένη πατάτα" !
      Σε ευχαριστώ για τους βαθμούς που μου έδωσες.
      Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  12. ΥΠΕΡΟΧΗ και εξαιρετικά πρωτότυπη η ιστορία σου !!!!! Συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφη ιστορία, δικαίως ψηφίστηκε και διακρίθηκε!
    Καλά μη νιώθεις τύψεις, εγώ λέω εκεί στο φούρνο μπορεί καποιο μπιφτεκάκι να την έκανε να ξεχάσει τον πρώτο της έρωτα και να έφτασαν μαζί ως το τέλος, σαν το μολυβένιο στρατιώτη και τη μπαλαρίνα του ένα πράγμα...
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου αισιόδοξο τέλος έδωσες και εσύ και πολύ ωραίο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Αν την εκανες νοστιμη τη πατατα σου τη ψητη οπως το κειμενο σου τοτε θα ειναι πολυ ευχαριστημενη που προκαλεσε ευχαριστηση σε οσους την εφαγαν, μπραβο σου Ελενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πατάτα χρησίμευσε πολλαπλώς και μου έδωσε έμπνευση και έγινε νοστιμότατη όταν ψήθηκε.

      Διαγραφή
  15. "Στα μονοπάτια της φαντασίας μου" είναι ο τίτλος σου κι από φαντασία έχεις μπόλικη καλή μου Ελένη!Μια τέτοια ιστορία ήταν αδύνατο να μη διακριθεί!Έσκισες..!Συγχαρητήρια για τη θέση που πήρες και σ' ανώτερα!Να 'σαι πάντα γερή για να συνεχίζεις να γράφεις κι εμείς ν' απολαμβάνουμε τις όμορφες ιστορίες σου!Όσο για την πατάτα μη νιώθεις τύψεις... γλύτωσε το μαρτύριο του έρωτα!αχαχα!Χαρούμενο βράδυ να περάσεις!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από φαντασία άλλο τίποτα...με πήραν είδηση και οι πατάτες!!!
      Να είσαι καλά φίλε μου. Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  16. χαχαχα πολύ αστεία ιστορία,μου άρεσε πολύ! φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσος κόσμος ερωτεύτηκε αυτήν την πατάτα...
    κι εκείνη κολλημένη με έναν και μοναδικό έρωτα...
    Διασκεδαστικότατη ιστορία που όμως μοιάζει με πολλές ανθρώπινες καρδιές που συμπεριφέρονται σαν την δική σου ερωτευμένη πατάτα...
    Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήξερε πόσοι την ερωτεύτηκαν δεν θα έσκαγε για έναν ηλιοκαμένο αγόρι!
      Εγώ σε ευχαριστώ Φλώρα μου, γιατί το παιχνίδι σου με κεντρίζει να βάλω την φαντασία μου σε εγρήγορση...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Όμορφη ιστοριούλα και πρωτότυπη θα έλεγα.
    Ευχαριστούμε πολύ.
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Tα συγχαρητήρια μου για την ιστοριούλα σου. Δυστυχώς εγώ αυτή τη φορά ούτε να γράψω πρόλαβα, ούτε να βαθμολογήσω. Πάντως είμαι σίγουρη πως η ιστορία αναφέρεται στη συγκεκριμένη πατάτα. .......όντως η φάτσα της λέει πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η έμπνευση μου ήρθε όταν είδα την συγκεκριμένη πατάτα.
    Κατερίνα μου που να προλάβεις να γράψεις με τόσο ωραία πράγματα που φτιάχνεις, ίσως την επόμενη φορά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άχ αυτοί οι έρωτες.Άχ!
    Και οι ανεκπλήρωτοι ειδικότεραα!

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι έρωτες πάντα είναι πηγή έμπνευσης για χιλιάδες καλλιτέχνες και θα συνεχίσουν να είναι.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Τι όμορφη ιστορία..... πραγματικά τρέχεις στα μονοπάτια της φαντασίας!!!! Τι αχάριστη που είσαι όμως... αυτή η καημένη σου άνοιξε την καρδιά της, σε έκανε να πάρεις το δεύτερο βραβείο και εσύ για ευχαριστώ την έψησες!!! τουλάχιστον ήταν νόστιμη??? χα!χα!χα! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελένη μου φανταστική και μου άρεσε πολύ η ιστοριούλα με την ερωτοχτυπημένη πατατούλα!!!!!!!!Να μας την δείξεις φωτο αμα βλαστήσει!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έφη μου καλημέρα. Δεν θα βλαστήσει γιατί "εθυσιάστει" για να θρέψει την οικογένεια...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο ,συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα Ελένη μου!! Συγχαρητήρια για την βράβευσή σου!!!Η ιστορία σου πολύ όμορφη καί πρωτότυπη!!!!Η πατάτα,πολύ πετυχημένη!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συγχαρητήρια για το Βραβείο σου Ελένη!!! Ήταν πρωτότυπη η ιστορία σου με όμορφη απήχηση μηνυμάτων! Ο έρωτας πάντα εμπνέει! Να είσαι καλά κι εύχομαι πάντα επιτυχίες! Καλό βραδάκι με Φιλιά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πολυ όμορφη ιστορία Ελένη μου... και ας την έψησες στο τέλος την πρωταγωνίστρια!! χαχα..μπράβο!
    και χρονια πολλά για την ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Great history!!! congrats!!
    Have a good week!! and my g for you!!!:))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ελένη μου, πολύ μου άρεσε η ιστορία της πατάτας σου. 'Αξιζε πραγματικά την διάκριση. Συγχαρητήρια!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι όσοι βαθμολόγησαν είχαν παιχνιδιάρικη διάθεση.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  31. Αγαπη μου συγχαρητηρια και απο εδω!
    Εισαι υπεροχη! Φανταστικη!
    Ξερεις πολυ καλα ποσο σε αγαπω και σε θαυμαζω!
    Η ιστορια σου υπεροχη! Πρωτοποριακη! Μπραβο μπραβο και παλι μπραβο!
    Χαιρομαι που ειδα και φωτο της πατατας! χιχιχι

    φιλακια πολλα πολλα! φευγω μαγεμενη απο το σπιτικο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μου πει την ιστορία της απαίτησε ...να φωτογραφηθεί κιόλας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. χχαχαχα...ωραια ιστορια!!!!!!!καλη επιτυχια να εχεις!!!!!!!!
    τι θα ελεγες για εναν ακομα διαγωνισμο?!
    θα χαρω πολυ να λαβεις μερος στον μπλε διαγωνισμο μου μεχρι τις 10 Νοεμβριου!!!!
    Φιλακιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία σε ευχαριστώ. Τον είδα τον διαγωνισμό σου. Έχω βάλει και το μπάνερ σου στο blog μου. Δεν το είδες;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  33. Μπορεί να μην κατάφερα να διαβάσω ούτε μια ιστορία αυτή την φορά μα χαίρομαι που έχω την ευκαιρία να διαβάσω μερικές ιστορίες μέσα από τις αναρτήσεις σας!! Συγχαρητήρια για την διάκριση και ένα μεγάλο μπράβο που η θέα μιας πατατοκαρδιάς σε έκανε να εμπνευστείς μια τόσο όμορφη ιστορία!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου αυτή τη φορά οι ιστορίες ήταν πάρα πολλές και πολλοί δεν κατάφεραν να τις διαβάσουν όλες.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  34. Καλημέρα Ελένη. Το να εμπνευστείς ολόκληρη ιστορία από μία πατάτα, αυτό κι αν είναι ταλέντο!!!! Μου άρεσε πάρα πολύ!!!! Δικαιολογημένα κέρδισες την 2η θέση. Συγχαρητήρια!!!! Καλή συνέχεια με πολλή έμπνευση!!!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Υπέροχη και τούτη η ιστορία σου, αγαπητή μου, Ελένη, και δοσμένη θαυμάσια. Ένα εκπληκτικό κείμενο γραμμένο τεχνικά άριστα και πάρα πολύ όμορφα.
    Συγχαρητήρια για την διάκρισή σου στο διαγωνισμό. Το αξίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αυτή η ιστορία είχε αρκετή δόση χιούμορ...για να γελάσει κάθε πικραμένος.
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πανέξυπνη η ιστορία σου, Ελένη μου! Διασκεδαστική αλλά και όμορφα γραμμένη ! Συγχαρητήρια για τη διάκριση! Το άξιζε και με το παραπάνω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το σχήμα της πατάτας προκάλεσε τη φαντασία σου και εμπνεύστηκες μια υπέροχη ιστορία δοσμένη εξαιρετικά!!!! Συγχαρητήρια Ελενάκι!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπέροχη η ιστορία σου για μια τόσο ωραία πατάτα και πολύ αστεία!!! Συγχαρητήρια για τη διάκριση!!!
    Όποτε μπορέσεις πέρασε από το μπλογκσπιτάκι μου να παραλάβεις το βραβείο σου!!!
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/10/blog-post_31.html
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ, ωραία η ρομαντική ιστοριούλα της πατάτας, μπράβο για τη φαντασία σου! Μην έχεις τύψεις, μολονότι την έψησες την πατάτα, με τη φωτο και την ιστορία της χάρισες την αθανασία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ όμορφη και ρομαντική η ιστορία σου για την κούκλα πατατοκαρδουλα που σε ενέπνευσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτή η φορα ήταν η μόνη φορά Ελένη μου που δεν διαβασα ουτε μια ιστορία.. δεν ειχα χρόνο γιατί εκεινες τις μερες μετακόμιζα απο το εξοχικο στην πολη.. και καταλαβαινεις τι γινότανε...την ιστορία σου .. οπως και των αλλων φίλων τις διαβαζω στα μπλοκ σας.. και η ερωτευμενη σου πατάτα που σου χάρισε την δεύτερη θεση.. ειναι γεματη χιούμορ... και ομορφα γραμμενη.. ενα μεγαλο μπράβο δέξου και απο μενα.. ελπιζω την επόμενη φορα.. να είμαι εκεί... φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τι γλυκιά ιστορία Ελένη μου!!!! Συγχαρητήρια για τη διάκριση!!! Εχεις πολλή φαντασία!!! Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που συνέδεσες την πατάτα σε σχήμα καρδιάς με την ιστορία που έπλασες!!! Τα φιλια μου και την αγαπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή