Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Βιβλίο ευχών βάφτισης

Φίλοι μου γεια σας
Σήμερα θα σας δείξω το βιβλίο ευχών που έφτιαξα για την βάφτιση του εγγονού μου.
Του δώσαμε το όνομα Ηλίας.
Το όνομά του μας παρέπεμψε στο θέμα της βάφτισης που ήταν ο Ήλιος.
Ο φωτοδότης Ήλιος, αλλά και το λουλούδι ηλίανθος.
Έτσι και το βιβλίο ευχών ήταν διακοσμημένο αναλόγως.
Αυτή είναι η σελίδα που έγραψα εγώ τις ευχές μου στον μικρό μου Ηλία.


Και σας δείχνω και μερικές ακόμα σελίδες από το βιβλίο πριν γράψουν οι
καλεσμένοι τις όμορφες ευχές τους.
Αυτή είναι η πρώτη σελίδα  και έχω κολλήσει το προσκλητήριο
της βάφτισης, που ήταν ένας λαμπερός ήλιος!


Ακολουθούν μερικές άλλες σελίδες διακοσμημένες 


με ξωτικά που κάθονται σε ηλίανθους

                                     

και χαρούμενα παιδάκια που παίζουν.


Αυτή ήταν η μπομπονιέρα του.

Για περισσότερες λεπτομέρειες πως δηλαδή φτιάξαμε την μπομπονιέρα
και τον υπόλοιπο στολισμό θα δείτε ΕΔΩ
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές σας στην προηγούμενη
ανάρτηση μου. Τις διάβασαν και τα παιδιά μου και συγκινήθηκαν
με την αγάπη σας.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Φιλάκια!

42 σχόλια:

  1. Ολως τυχαίως έπεσα πάνω στο μπλογκ της μαμάς Σόφης(οικογενειοκρατία στην μπλογκόσφαιρα!!!χαχαχαχα) θαύμασα δημιουργίες και στολισμούς για την επίσημη πρώτη του μικρού Ηλία,που εύχομαι σαν Ηλιος να λάμπει πάντα και να φωτίζει τις ζωές όλων σας.
    Φιλάκια πολλά Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χαρά μου, να είσαι καλά. Η Σόφη λόγω του μωρού ασχολείται πολύ λίγο με το bloggin, η εθισμένη είμαι εγώ(χαχα!) και με κοροϊδεύουν τα παιδιά μου.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο το άλμπουμ, αλλά και ο υπόλοιπος στολισμός που έχουμε ήδη δει!!!!!!!!!!!!!!Καλοφώτιστος ο μικρούλης σας!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πολύ πιο όμορφα απ' ότι στις φωτογραφίες ο στολισμός, όμως δεν προλάβαμε να τραβήξουμε φώτο πριν έρθουν οι καλεσμένοι έτσι βγάζαμε φωτογραφίες αποσπασματικά. Σας ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. ειναι πανεμορφο!!! πανεμορφο ομως! λαμπερο λαμπερο σαν εσενα!!
    φιλακια φιλη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλότυχος... υγιείς και πάντα ευτυχισμένος να είναι ο μικρός σας Ηλίας και να σκορπίζει παντού την χαρά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η χαρά της ζωής μας. Τραβάει όλο μας το ενδιαφέρον.
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Τι ηλιόλουστη βάφτιση είναι αυτή!!!!!!!!!Έτσι να είναι και η ζωή του!!!!Γεμάτη με έναν λαμπερό ήλιο!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλότυχος ο μικρός Ηλίας σας Ελένη μου!!!Νά σάς ζήσει!!
    Πανέμορφο τό άλμπουμ!!!Μοναδικό !!!!Καλό βράδυ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφα όλα Ελένη μου!
    Να σας ζήσει ο μικρός Ηλίας!
    (Αγαπημένο όνομα, καθώς Ηλία έλεγαν τον παππού μου και παρά λίγο να βαφτιστώ Ήλια! )
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήλια!!! Ωραίο όνομα, αλλά και αυτό που έχεις όμορφο είναι.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Να σας ζήσει ο μικρούλης!! Είναι τέλειες οι μπομπονιέρες!! Και το άλμπουμ πολύ ξεχωριστό!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα οι μπομπονιέρες είχαν και ρεσώ με μπαταρία και φώτιζαν. ήταν όμορφες.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. καλοριζικος και καλοτυχος ο νεοφωτιστος υπέροχο το βιβλίο ευχων σου χρωσταω και εγω ένα κερασμα περασε να το παραβεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και για την τιμή που μου έκανες να μου δώσεις βραβειάκι.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πωπω! Τί ομορφιές είναι αυτές!
    Να σας ζήσει ο μικρούλης!
    Να είναι πάντα υγιής και ευτυχισμένος!
    Φιλάκια, γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σας ζήσει ο νεοφώτιστος Ηλίας!!!!!!!!!!!
    Πανέμορφα όλα!!!!!!!!!!!!!!1
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ όμορφο το βιβλίο ευχών
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητή μου Ελένη.
    Να σου ζήσει ο εγγονός σου και να τον χαιρόσαστε.
    Υπέροχες στιγμές για μας.
    Ο Θεός μου έδωσε την χαρά να ζήσω εφτά φορές αυτές τις αξέχαστες στιγμές.
    Να είναι πολύχρονος και να τον καμαρώσετε όπως επιθυμείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντένη μου είσαι πολύ τυχερός που έζησες εφτά φορές τέτοιες αξέχαστες στιγμές. Εμένα είναι το πρώτο εγγόνι. Να χαίρεσαι και εσύ την οικογένειά σου.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  14. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Ο ΗΛΙΑΣ ΣΑΣ ΣΑΝ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ!!!!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!
    ΜΑΚΑΡΙ Ο ΦΩΤΟΔΩΤΗΣ ΗΛΙΟΣ ΝΑ ΛΑΜΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου Ρένα μου, να είσαι καλά.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Να σας ζήσει και δεν μπορώ να μη πω οτι θα στεκόμουνα στη σειρά για μία τέτοια μπουμπουνιέρα!Καλημέρα γλύκιά μου όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πολύ ωραία γιατί μέσα είχε και ρεσώ με μπαταρία και φώτιζε.
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Ελένη μου να σας ζήσει ο Ηλίας σας νάναι γερός και παντοτινά ευτυχισμένος!!! Πανέμορφα όλα όσα έχετε φτιάξει !!! Αχτύπητες και οι δύο! Τα φιλάκια μου ευτυχισμένη γιαγιά και καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου θυμάμαι αυτά που έχεις φτιάξει και εσύ για την εγγονούλα σου που ήσαν υπέροχα.
      Να είναι καλότυχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Να σου ευχηθώ τα καλύτερα για τον ήλιο της ζωής σας Ελένη μου που εργαστήκατε όλες μαζί για να κάνετε αυτή τη μέρα όμορφη .Το όνομα του μικρού Ηλία , εύχομαι να φωτίζει την ζωή του πάντα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nikolιτσα μου!!! Φιλάκια κι από δω!!!
      Σόρρυ παιδιά για την παρέμβαση, η nikol ξέρει! ;)

      Διαγραφή
  18. 1) Καλέ! Έχουμε ίδιο φόντο! (εγώ προς το μπεζουλί!
    2) Να σας ζήσει ο μικρός Ηλίας σας!
    3) Συγχαρητήρια για το βραβείο!
    4) Χάρηκα που αντάμωσαν τα...φόντα μας!!!
    5) Καλό τριήμερο! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΄Οοοοοοοολες μοου τις ευχές για το αγγελούδι σας Ελένη μου,
    υπέροχα όσα έφτιαξες !! Οι μπομπονιέρες χαριτωμένες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να σας ζήσει ο Ηλίας και να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος!!! Πάρα πολύ όμορφο το βιβλίο ευχών και οι μπομπονιέρες,γειά στα χέρια σου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφο!!
    Μπράβο!!
    Να σας ζήσει ο μικρός Ηλίας και να είναι πάντα γερός και τυχερός!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα και χρόνια πολλά, Ελένη μου!
    Να σας ζήσει ο Ηλίας, να είναι γερός, τυχερός, χαρούμενος και πάντα επιτυχίες να έχει στη ζωή του!
    Πολύ όμορφα όσα ετοίμασες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να σας ζήσει ο Ηλίας γλυκούλα μου!! η μπομπονιέρα φανταστικήήή !!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή