Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Η Κλήρωση!!!

Φίλοι μου

Η μέρα της κλήρωσης του δώρου που σας χαρίζω για τα γενέθλια 

του blog μου ήρθε!




Κατ' αρχάς να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές σας και τα καλά 

σας λόγια. Κάθε φορά που διάβαζα κάποιο σχόλιό σας χαιρόμουν πάρα πολύ.

Τα σχόλια που μου αφήσατε ήταν 81!!! Μερικά  είχαν γραφτεί 2 φορές οπότε 

οι έγκυρες συμμετοχές ήταν 79!!!

Και ο κλήρος έπεσε...

Είπα κλήρο και θυμήθηκα τα μαθητικά μου χρόνια.  Ο νους μου πήγε 

στην αγαπημένη μου δασκάλα, που είχα στην πέμπτη δημοτικού την κυρία 

Δήμητρα, που μας σήκωνε για μάθημα με κλήρο.

Είχαμε γράψει λοιπόν όλα τα παιδιά τα ονόματά μας σε χαρτάκια, τα 

είχαμε διπλώσει και τα είχαμε ρίξει σε μία γυάλα που ήταν πάνω στην έδρα.

Όμως εμείς τα πονηρά είχαμε κάνει συμφωνία μεταξύ μας, πως

όταν κάποιος δεν ήξερε μάθημα απέσυρε το όνομά του από την γυάλα

και έτσι την ''γλίτωνε".  Έπειτα όταν τελείωνε το μάθημα βάζαμε ξανά 

τον κλήρο στη θέση του. 

Όρος απαράβατος ήταν πως μόνο μία φορά την εβδομάδα μπορούσαμε 

να το κάνουμε αυτό και για ένα μόνο μάθημα.

Κάποια μέρα όμως είχαμε ένα μάθημα στην ιστορία που επειδή ήταν δύσκολο

αφαιρέθηκαν πολλά χαρτάκια συγχρόνως. Είμαστε και λίγα παιδιά 17 θυμάμαι

οπότε φάνηκε η σκανδαλιά μας.

Παρόλα αυτά η δασκάλα μας τράβηξε έναν κλήρο και συνέχισε κανονικά το 

μάθημα χωρίς να μας πει τίποτα, παρόλο που κατάλαβε την σκανδαλιά μας. 

Στο τέλος του μαθήματος και λίγο πριν κτυπήσει το κουδούνι για διάλειμμα 

μας είπε: "Παιδιά λέω να ξαναγράψετε τα ονόματά σας πάλι σε κλήρους, 

γιατί αυτοί που είναι μέσα στην γυάλα έχουν πιάσει σκόνη" και με μια κίνηση

τους πέταξε στο καλάθι των αχρήστων.

Γράψαμε καινούργιους και αποφασίσαμε όλα τα παιδιά να μην αφαιρέσουμε 

ξανά κάποιον κλήρο.

Τώρα θα μου πείτε αμάν βρε Ελένη μια κλήρωση είπες να κάνεις και... μας

έβγαλες το λάδι μέχρι να την δούμε.

Εντάξει...εντάξει.  Αφού λοιπόν έγραψα τα ονόματά σας σε κλήρους τα

έβαλα ΟΛΑ στην γυάλα και ο σύζυγος μου (αυτόν βρήκα μπροστά μου)

τράβηξε τον κλήρο.

Και το όνομα που έγραφε ο κλήρος ήταν...



SPYRIDOYLA

Καλή μου φίλη το δωράκι μου θα ταξιδέψει σε σένα(στείλε μου με mail 

την διεύθυνσή σου).  Εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή.

Και είπαμε επειδή δεν θέλω να μου στενοχωρηθείτε οι υπόλοιποι, υπάρχουν οι 

πεταλουδίτσες μου που είναι πρόθυμες να πετάξουν κοντά σας, αρκεί να μου 

στείλετε την διεύθυνσή σας στο mail  μου 

eflo401@gmail.com 

και εγώ θα για να τις στείλω. Περιμένω... 




Να είστε όλοι καλά.

Φιλάκια.


61 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!
    ΩΡΑΙΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΚΑΝΤΑΛΙΑ ΣΑΣ!!!
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΕΧΑΣΤΑ!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗ ΔΙΑΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥ !!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με μεγάλη μου χαρά Ρένα μου. Μία πεταλούδα μου ετοιμάζει αποσκευές για Θεσσαλονίκη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα !
    Συγχαρητήρια στην τυχερή!
    Νομίζω και μόνο η σκέψη να στείλεις πεταλουδίτσες είναι υπέροχη!
    Είναι σαν αν την έλαβα!
    Φιλιά!
    Εύχομαι η γενναιοδωρία σου να ανταμείβεται διαρκώς γλυκιά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στη Σπυριδούλα!
    Εννοείται ότι θέλω κι εγώ πεταλούδα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα εκατοστήσεις Ελένη μου και να έχεις υπέροχες αναμνήσεις. Πολύ όμορφες οι πεταλοδίτσες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ. Περιμένω διεύθυνση να σου στείλω μία πεταλουδίτσα.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πάντα τυχερή να είναι η Σπυριδούλα και να χαρεί το δωράκι σου!
    Πολύ όμορφη η σκέψη σου να στείλεις και σε άλλες φίλες τις πεταλούδες σου!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!Πήρα πολύ μεγάλη χαρά!!!Τη μάσκα σου την είχα λατρέψει και μου άρεσε πολύ και η ιστορία σου απο τα μαθητικά χρόνια!!!Σου στέλνω τη διεύθυνση μου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή. Χαίρομαι που σου αρέσει, γιατί είχα και μία αγωνία γι' αυτό. Περιμένω την διεύθυνσή σου.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Εγώ θέλω μία πεταλούδα σου...έτσι για να έχω όμορφο μοντέλο μια και δεν κατάφερα να φωτογραφίσω μια κανονική χτες..ε και γιατί μου άρεσαν οι δικές σου!
    Συγχαρητήρια στη Σπυριδούλα!!
    Και η ιστορία σου μου άρεσε πολύ και με πήγε πολύ πίσω!!
    Κι εμάς μια δασκάλα μας εξέταζε με κλήρο...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μοντελάκι μου θα πετάξει στην πασαρέλα σου γρήγορα.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Να χαρεί η Σπυριδούλα, το δωράκι σου που έδωσες μέσα απ' την καρδιά σου.
    Του χρόνου να είσαι καλά να ξαναδώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι συγκινητικό που μοιράστηκες μαζί μας αναμνήσεις της παιδικής σου ηλικίας..Τυχερή η Σπυριδούλα..Να χαρεί το όμορφο δώρο σου..Και οι πεταλούδες ειναι πανέμορφες..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Ελένη μου!!!!! Συγχαρητήρια στην τυχερή!!!! Υπέροχη η σκέψη σου να στείλεις πεταλουδίτσες... και φυσικά αν είναι εύκολο θα ήθελα να πετάξει κάποια και προς τα δω!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έρθει και σε σένα μία πεταλούδα, αφού θα την πηγαίνεις και ποδηλατάδα. Στείλε μου διεύθυνση.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Η δασκάλα σας μια χαρά σας την έφερε τότε!! Πολύ γλυκιά ιστορία...

    Συγχαρητήρια στη Σπυριδούλα, να είναι πάντα τυχερή! Και σε εσένα, που έφτιαξες αυτή την όμορφη δημιουργία... Όσο για τις πεταλούδες, τι να πω; Η σκέψη σου μας τιμά όλες! Ευχαριστούμε! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σε ευχαριστώ. Σύντομα μία πεταλουδίτσα θα είναι κοντά σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Ελένη μου συγχαρητήρια στην τυχερούλα Σπυριδούλα και εσύ να είσαι καλά να δημιουργείς και να χαρίζεις.
    Φιλιά καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητηρια Ελενη μου και σε σενα και στη Σπυριδουλα μας και σε ολους τους υπολοιπους τυχερους πολυ όμορφη η ιστορια σου και υπέροχη η δασκαλα που απλα εκανε σωστα την δουλεια της σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστοριούλα των παιδικών μου χρόνων.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στη Σπυριδούλα!!
    Η σκέψη σου για τις παιχνιδιάρες και ταξιδιάρικες πεταλούδες είναι απλά υπέροχη!
    Εαν, λέω εάν, μείνει καμιά "ξέμπαρκη" και μοναχούλα , θα βρεί σε μένα καταφύγιο!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχεται μία πεταλουδίτσα όχι "ξέμπαρκη" όμως, ειδικά σε σένα.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. "...και ο σύζυγος μου (αυτόν βρήκα μπροστά μου)..."
    χαχα!!! Πέθανα στα γέλια!!!
    Συγχαρητήρια στην Σπυριδούλα μας!!!
    Να είσαι κι εσύ καλά, κοριτσάκι μου!!!
    Είναι σαν να την έχω λάβει την πεταλουδίτσα σου!!!
    Πολλά-πολλά φιλάκια!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στην Σπυριδούλα
    Θα ήθελα και εγώ μια πεταλουδίτσα αν είναι δυνατόν.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μπράβο στη Σπυριδούλα!!! τυχερούλα!!! :) κι εγώ δε θέλω να σε βάζω σε έξοδα, ευχαριστούμε πολύ για την κίνηση! :) φιλάκια πολλά Ελένη!!! να έχεις μια όμορφη εβδομάδα και έναν γεμάτο μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα Ελένη μου!!
    Αυτό με τους κλήρους το έκανε και εμάς ένας δάσκαλος. Εκείνος όμως τους κλείδωνε στο συρτάρι του γραφείου του! Και να θέλαμε να την γλυτώσουμε ήταν αδύνατον! :)
    Συγχαρητήρια στην Σπυριδούλα!! Μα και σε όλους όσους θα πάρουν την πεταλούδα!! Θα σου στείλω email για την δική μου!!
    Καλό ξημέρωμα και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου πήρα το mail. Μία πεταλουδίτσα θα έρθει κοντά σου.

      Διαγραφή
  21. Πολύ ωραίες οι παιδικές σου αναμνήσεις, Ελένη! Τυχερή η Σπυριδούλα!!! Πολύ θα μου άρεσε να είχα κι εγώ μια δικη σου πεταλουδίτσα!
    Φιλιά και καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χάθηκε το προηγούμενο σχόλιό μου??!!
    Πολύ όμορφες οι σχολικές σου αναμνήσεις, Ελένη μου!!!
    Συγχαρητήρια στην Σπυριδούλα!! Πολύ θα χαιρόμουν να έχω κι εγώ μιά από τις όμορφες πεταλούδες σου!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα και καλό μήνα!! Συγχαρητήρια στην τυχερή!! Όσο για την πεταλουδίτσα...σου στέλνω εμαιλ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Ελένη μου!!καλό μήνα να έχεις!
    συγχαρητήρια στην τυχερή!!Είναι πανέμορφο το δώρο!!!
    Θα ήθελα κι εγώ μια πεταλουδίτσα σου αν κι έχεις τόσες να στείλεις!!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλό μήνα. Δεν έχω πρόβλημα να σου στείλω μία.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Καλό μήνα Ελένη!!!! Συγχαρητήρια στην τυχερή του διαγωνισμού. Πάντα τέτοια της εύχομαι. Πολύ ωραία η χειρονομία σου να χαρίσεις πεταλούδες στους υπόλοιπους συμμετέχοντες...
    Σου στέλνω με e- mail τη διευθυνσή μου για να φτερουγίσει αν θέλεις μια πεταλουδίτα ως τη Λάρισα. Φιλιά και ευχαριστώ προκαταβολικά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πραγματικα γελασα με την ιστορια, και οσο διάβαζα ελεγα μα που κολλαει αλλα τελικα κόλησε μια χαρα!!
    Τυχερη η Σπυριδούλα αλλα δεν άφησες καμια παραπονεμένη. Σου στελνω mail.
    Καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τρυφερή η ιστορία σου, απ΄αυτές που σε κάνουν να χαμογελάς πλατιά...έως να ξεκαρδίζεσαι, αλλά και να συγκινείσαι από τις αναμνήσεις. Συγχαρητήρια στη Σπυριδούλα, να χαρεί το όμορφο δωράκι της!!! Όσο για την πεταλουδίτσα σου, είμαστε τόσες πολλές που θα χαιρόμασταν να είχαμε μία δική σου, που ντρέπομαι να σε βάλω σε ένα ακόμη έξοδο. Παίρνω, λοιπόν, τη φωτογραφία τους για το bloggάκι μου και είναι σαν την έχω λάβει κιόλας! Να είσαι καλά να μοιράζεις πάντα χαμόγελα γύρω σου και να δημιουργείς όμορφες στιγμές! Φιλιά και καλό μήναααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει όταν μου λέτε πως σας κάνω να χαμογελάτε. Περιμένω mail
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  28. Καλό μήνα!!! Πάντα καλότυχη η Σπυριδούλα!!! Ωστόσο την πεταλουδίτσα την περιμένω πως και πως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι ωραία ιστορία!!! Αλλά και η δασκάλα σας, πολύ όμορφα αντέδρασε!!!
    Συγχαρητήρια στην τυχερή Σπυριδούλα!! Να το χαρεί το τέλειο δωράκι της!!! Συγχαρητήρια και σε εσένα Ελένη για την κίνηση!! Και πάλι χρόνια πολλά!!!
    Φιλάκια!!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχες οι αναμνήσεις σου από τα μαθητικά σου χρόνια, αγαπητή Ελένη. Αξέχαστε εποχές.
    Συγχαρητήρια στην αγαπητή Σπυριδούλα για το βραβείο της.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως τα παιδικά μας χρόνια χαράσσονται στην μνήμη μας ανεξίτηλα.
      Ευχαριστώ που περνάς πάντα για μια καλημέρα.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  31. Τον τελευταίο καιρό Ελένη μου δεν μπορούσα να παρακολουθήσω τα μπλογκάκια σας και έτσι έχασα την κλήρωση!!Παρόλα αυτά θα ήθελα και εγώ μια πεταλουδίτσα!!Συγχαρητήρια στη Σπυριδούλα και πάντα τέτοια!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!
    Υ.Γ.Αν θέλεις γράψε το mail σου για να σου στείλω τα στοιχεία μου!!Ευχαριστώ πολύ για την όμορφη κίνησή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου καλό το mail μου είναι γραμμένο πάρα πάνω στην ανάρτηση. Εκεί θα το βρείς.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  32. Χρονια πολλα στο μπλογκάκι
    και συγχαρητήρια στην νικητρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Συγχαρητήρια στην τυχερή αν και εσύ Ελένη μου θα στείλεις σε όλους δωράκια......
    Πολύ ευγενική κίνηση!!!! Σ' ευχαριστούμε!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλό μήνα Ελένη μου!!! Τι γλυκιά η ιστορία από τα παιδικά σου χρόνια!!! :)
    Συγχαρητήρια στην τυχερή Σπυριδούλα!!! Δεν αφήνεις όμως και κάποια παραπονεμένη... Η σκέψη σου για όλες μας είναι πολύτιμη!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή