Κυριακή 29 Απριλίου 2018

25 Λέξεις #11


Καθώς βραδιάζει και ένα γκρίζο απλώνεται παντού

όνειρα και ελπίδες κουρελιάστηκαν

και μόνο ένα σκουριασμένο συρματόπλεγμα

βρέθηκε να με συγκρατήσει πριν την άβυσσο.

Μάτωσα!

Κοιτάζοντας μία φωτογραφία σου γεννιόνται χίλιες σκέψεις και αυτό μας παρότρυνε να κάνουμε η Μαρία κοιτάζοντας την φωτογραφία της. Να εκφράσουμε αυτές τις σκέψεις μέσα από 25 λέξεις. 
Αυτή ήταν η δική μου συμμετοχή σε αυτό το δρώμενο της Μαρίας από το blog Το κείμενο.
Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους εσάς που με τιμήσατε με την βαθμολογία σας  και εσένα Μαρία μου για την άψογη φιλοξενία και επιτυχία του δρώμενου.

Καλή Πρωτομαγιά!


23 σχόλια:

  1. Ομορφο κειμενο και φωτογραφια!!!
    Καλη Πρωτομαγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο Μπράβο σου Ελένη μου. Όλα ήταν ένα προς ένα.Δυσκολεύτηκα πολύ αφού είχα σκεφθεί να μην ψηφίσω...τόσο υπέροχα όλα. Και το δικό σου ένα από αυτά
    Σε φιλώ και θερμά συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήταν πραγματικά ένα από τα πιο όμορφα δρώμενα.
    Ευχαριστώ πολύ για την τιμή της συμμετοχής σου.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να και το 3αρι μου λοιποοοόν!! :)
    Εξαιρετικό Ελένη μου μπράβο σου!
    Από εκείνα που ξεχώρισα αμέσως.

    Καλή εβδομάδα σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το κείμενό σου, Ελένη μου. Τα θερμά μου συγχαρητήρια.
    Θέλω να σε ευχαριστήσω που έδωσες 3 βαθμούς στη φωτογραφία μου, στο 3ο δρώμενο Φωτογραφίζειν. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Ελένη μου
    Τα συγχαρητήρια μου

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Ελένη μου.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Κοινό το συναίσθημα που περιγράφεις, στην τόσο δυνατή φωτογραφία της Μαρίας.
    Να είσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το μάτωσα στο τέλος, με ταρακούνησε από την πρώτη κιόλας "αναγνωριστική" ανάγνωση των ολιγόλεκτων...και μου έμεινε. Έτσι όταν ξαναπήγα για να βαθμολογήσω, ήταν αβίαστα μέσα στις προτιμήσεις μου το δικό σου!
    Συγχαρητήρια Ελένη μου!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικά ακόμα κι ένα σκουριασμένο συρματόπλεγμα
    είναι χρήσιμο σε κάτι.. ;) Συγχαρητήρια Ελενάκι!
    Να συμπληρώσω ότι η φωτογραφία τής Μαρίας είναι
    πολύ ιδιαίτερη. Καλό μήνα! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ δυνατές όλες οι συμμετοχές αυτή τη φορά!
    Μπράβο Ελένη μου!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα μάτια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αρμονικό ταιριαζμα εικόνας και λόγου. Καλο μήνα Ελένη μου γεμάτο ομορφες και δυνατές στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Ελένη μου!
    Καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελενη μου ..πόσο μια εικονα μπορεί να μας οδηγησει σε διαφορετικά μονοπατια σκεψεις και ποσο ομορφα εδεσες εικονα και λεξεις.. φιλη μου.. !!
    Να περνας καλα Ελενη μου και να εχεις ενα ομορφο μηνα φιλακαιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Mου άρεσε πολύ! Η γραφή σου Ελένη είναι του γούστου μου. Απλά, καθημερινά λόγια που συνθέτουν μια μεγάλη αλήθεια (προσωπική ή οικουμενική)
    Συγχαρητήρια!!
    Καλό βράδυ. Θα σε βλέπω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Ελένη μου, μπράβο που τα καταφέρνεις τόσο όμορφα με..25 λέξεις! Μπα..δεν είναι για ..γλωσσού σαν κι εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ, το έχασα αυτό το δρώμενο...
    Με μόνο 25 λέξεις μίλησες για κάτι τόοοσο μεγάλο: για τα όνειρα και τις ελπίδες που θρηνούμε...
    Μπράβο, Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ γιατί άργησα τόσο να το δω ιδιαίτερα αυτό το όμορφό σου δηιούργημα Ελένη μου ; κάτι μου ξέφυγε και ζητώ συγγνώμη για την παράλειψη.
    Πολύ δυνατή σκέψη, εικόνα βαριά, γκρίζα, μελαγχολική. Άφησες το στίγμα σου Ελένη μου και μπράβο.
    Να ευχηθώ έτσι πάντα συμμετοχές και δημιουργίες.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελενη μουΧρονια πολλα φιλη μου να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου και εμεις μαζί τους να εισαι κλα και να περνας ακομα καλύτερα...πολυχρονη να εισαι χαρηκα πολύ που τα ειπαμε.... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εξαιρετικό κείμενο και φωτογραφία, πολύ δυνατά και τα δυο! Μπράβο Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή