Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Μέχρι να αγγίξουμε ουρανό

Ο ουρανός πάντα μας μαγεύει και όλοι θέλουμε να τον αγγίξουμε.

Το λουλούδι στην αυλή μου μάλλον τα κατάφερε...



Με αυτή τη φωτογραφία έλαβα μέρος στο δρώμενο της Μαρίας "Φωτογραφίζειν"

με θέμα την "Αναγέννηση".   Όπως τα λουλούδια που αναγεννιούνται την Άνοιξη

μετά από το λήθαργο του Χειμώνα. Της έδωσα τον τίτλο "Μέχρι να αγγίξουμε ουρανό".

Την χαρίζω σε όλους εσάς που μου στείλατε τις ευχές σας για την γιορτή μου  και σε

σας που θα μου στείλετε και άλλες ευχές για τα γενέθλιά μου που είναι αύριο.

Είπαμε είμαι το κορίτσι του Μάη χαχα!

Σας ευχαριστώ!
Να είστε καλά!
Φιλάκια!




27 σχόλια:

  1. Ελένη μου και πάλι πολύχρονη!!
    Εύχομαι ό,τι καλύτερο με υγεία και όσα αγαπάς!!
    Όμορφη η φωτογραφία σου και ο τίτλος..ποιητικός!

    Καλή εβδομάδα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στο Φωτογραφίζειν. Και η φωτογραφία και ο τίτλος υπέροχα.
    Ευχές για τη γιορτή σου σου άφησα και αύριο τα γενέθλια ναι; Ωραία θα επανέλθω! Φιλιά ΄πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο κορίτσι του Μάη!!!!!!!!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, Ελένη μου!!!!!!! Εκατόχρονη και ό,τι επιθυμείς.
    Στείλε μου σε παρακαλώ ένα μαιλ στο craftartista@gmail.com με το ονοματεπώνυμο, τη διεύθυνση και το τηλέφωνό σου. Θέλω να σου κάνω ένα δωράκι για τη γιορτή σου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η φωτογραφία σου , μου άρεσε πολλά και στο φωτογραφίζειν εννοώ
    και τώρα που την ξαναβλέπω
    χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή και τα γενέθλια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την θαύμασα ήδη την υπέροχη φωτογραφία σου στο διαγωνισμό !!
    Χρόνια σου πολλά και για την γιορτή σου και για τα γενέθλια σου κορίτσι του Μάη, να είσαι γερή, δυνατή και πάντα με χαρές και όμορφες δημιουργίες !!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Ελένη μου
    Ψηλά πάντα να κοιτάζεις σαν άνθος!!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά Ελένη έστω και καθυστερημένα.
    Να χαίρεσαι τη γιορτή σου με υγεία και όλα τα καλά.
    Οι ευχές πιάνουν πάντα :)
    H φωτογραφία σου είναι "μαγική"!! Μου αρέσει πάρα πολύ! Αν ήταν γλυκό θα ζητούσα κι άλλο.
    Να είσαι καλά
    Να έχεις μια όμορφη μέρα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρονια πολλα Ελένη μου! Πολύχρονη σου εύχομαι με ολα τα καλα!!
    Πανέμορφη η φωτογραφία σου!Συγχαρητηρια για την συμμετοχή σου!!
    Καλη εβδομαδα!! Πολλα φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρονια πολλα και απο εδω να σαι καλα υγειης και ευτυχισμενη!!!
    Υπεροχη φωτο και σουπερ ο τιτλος!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλο καλοκαιρι αγαπημενη μου
    και χρονια πολλα για εχθες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πότε γιόρταζες; όχι το Δεκέμβρη;;; Κι εσύ κορίτσι του Μάη; Δεν θα σου ευχηθώ σήμερα, αλλά κρατώ την αφιέρωση, γιατί θα το κάνω αύριο!
    Το έχασα το φωτογραφίζειν... Η φωτό σου είναι όμορφη και αισιόδοξη, φωνάζει το μήνυμά του.
    Φιλιά πολλά αφήνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ!!! Πόσο γκαφατζού πια;;; Τι ντροπή!!! Λίγο έλειψα από τα blogs κι ό,τι είχε καταγράψει η μνήμη μου, το διέγραψε!!!
    Λοιπόν, σε μπέρδεψα με την... Άννα Φλο! Σας μπέρδευα στην αρχή, δεν ξέρω γιατί, αλλά είχα καταφέρει να το ξεδιαλύνω το θέμα, χρόνια τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια ομορφιά γεμάτη χρώμα και συμβολισμό. Μέχρι τον ουρανό Ελένη μου. Εξαίρετη και η γωνία λήψης της εντυπωσιακή.
    Μπράβο κορίτσι μου.
    Χρόνια σου πολλά και εδώ με κάθε μου ευχή.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια σου πολλά Ελένη!!!
    Να είσαι πάντα γερή, δυνατή, χαρούμενη και δημιουργική!!!
    Εξαιρετική η φωτογραφία σου, καθώς και ο τίτλος που της έδωσες!!!
    Καλή συνέχεια!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Διπλές ευχές Ελένη μου για τις γιορτές σου. Όντως είσαι ένα αυθεντικό κορίτσι του Μάη. Πάντα να ανθίζει η ζωή σου, με σπόρους χαράς, δημιουργίας και αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρονια πολλα για την χθεσινη σου γιορτη Ελενη μου και απο εδω.. σε υχαριστουμε για το λουλουδι σου που ποραγαματι νομιζεις πως αγγιζει τον ουρανό.. ωραιος τιτλος και συμμετοχή..
    Αυριο φιλη μου θα περασω για τις ευχες των γενεθλιων σου..χα..χα..φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και καλά κι από εδώ,
    κορίτσι τού Μάη, που σε λέω και γλυκιά γιαγιούλα!
    Άρα μπορώ να σε λέω και γιαγιούλα τού Μάη!
    Πολύ όμορφη η φωτογραφία σου! Πολλά φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια σου πολλά Ελένη μου.
    Να είσαι γερή και δυνατή δυο φορές.
    Η φωτογραφία σου είναι υπέροχη και με ωραίο μήνυμα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρονια πολλά να πούμε και εδω Ελένη μου!
    Πόσο όμορφο να στοχεύουμε ψηλα και να φτάνουμε τα όνειρά μας!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ελένη μου, χρόνια σου πολλά. Σε παρακαλώ στείλε μου τη διεύθυνσή σου στο μαιλ μου craftartista@gmail.com Θέλω να σου στείλω ένα δωράκι για τη γιορτή σου. Σε φιλώ, φίλη μου. Σου εύχομαι υγεία και ό,τι ποθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελένη μου χρόνια πολλά και καλά!
    Να έχεις υγεία και πάντα να δημιουργείς.
    Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ για ονομαστική γιορτή και γενέθλια!
    Εξαιρετική η συμμετοχή με τους στίχους:μέχρι ν' αγγίξουμε ουρανό!
    Να είσαικαλά και του χρόνου πάλι με υγεία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εξαιρετική η φωτογραφική λήψη, καθώς και η τιτλοφορία της εικόνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα με υγεία και πολλές χαρές!!! Είσαι δύο φορές κορίτσι του Μάη εσύ Ελένη!!!! Να είσαι καλά και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εύχομαι από καρδιάς, η ψυχή σου να ανθίζει τόσο όμορφα και φωτεινά πάντα!
    Χρόνια καλά κι ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ελένη μου τη λάτρεψα τη φωτογραφία σου!
    Την ξεχώρισα αμέσως!
    Πολλές ευχές κι από δω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πανέμορφη η φωτογραφία σου Ελένη μου! Τις ευχές μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή