Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Ανοιξιάτικο πρωινό







Το πρωινό αεράκι σκόρπισε το άρωμά της στο στενό λιθόστρωτο σοκάκι του Παρισιού. Οι νότες από το ακορντεόν του τυφλού πλανόδιου μουσικού ξεχύθηκαν ψηλά. Τα δέντρα ρίγησαν στο πέρασμά της  και οι λιγοστές δροσοσταλίδες της αυγής ήρθαν και κάθισαν σαν διαμαντάκια στο λουλουδάτο φόρεμά της. Το φουλάρι στο λαιμό της χόρευε ανέμελα σε κάθε λίκνισμα του κορμιού  της.
Bonjour madame    την καλημέρισε ο μουσικός και την ακολούθησε για λίγο παίζοντας.
Bonjour monsieur   τον καλημέρισε και εκείνη κάνοντας μια στροφή γύρω από τον εαυτό της καθώς σφυρίγματα θαυμασμού ακούγονταν από τα γύρω μικρομάγαζα.
Η Άνοιξη περνούσε από μπροστά τους.

11 σχόλια:

  1. Eίχες δεν είχες, μάς πήγες μια βολτούλα στα δρομάκια του Παρισιού. Τι ωραία μουσική απόδραση!!! Το τέλειο ξεκίνημα για τον πιο ανοιξιάτικο μήνα, για τη γιορτή της φύσης.
    Καλό Μάη Ελένη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Ελένη με ωραία μελωδία και ένα ταξίδι αστραπή στη Γαλλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωωωωω γλυκύτατη βόλτα, γεμάτη μελωδίες, εικόνες, άρωμα, ομορφιά. Ελένη μου. Εξαίρετη έκπληξη, από τις καλύτερες. Τις πιο απλές και πιο γεμάτες.
    Καλησπέρα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντίδοτο στα δύσκολα των ημερών μια αγαπημένη ταινία, μουσική και νοερά ένα ταξίδι. Γιατί όχι; Καλό μήνα Ελένη μου....Μακάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη, Ελένη μου!
    Καλό μήνα, με υγεία! Πόσο μελωδικά χαιρέτησες την 'Ανοιξη!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Ελένη μου. Ας είναι γεμάτος με τα αρώματα της Άνοιξης και την αισιοδοξία που φέρνει αυτή η εποχή.
    Ωραία ταινία η Αμελί και η μουσική πανέμορφη
    Καλα να περνάς
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τελειο!
    καλημερα αγαπημενη μου
    καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το ίδιο θα σου έλεγα και εγώ Ελένη μου με την Κανελλάκη πως μας πήγες μια ρομαντική βόλτα στο Παρίσι...τι όμορφη μελωδία!!! σε κάνει να σηκωθείς να χορέψεις μαζί με την Αμελή....
    Ωραίο και αισιόδοξο το ότι μας έγραψες..
    Καλο μήνα με υγεία πάντα φίλη μου να είσαι καλά την αγάπη μου φιλιααα!! 🌺🌻🌼🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραίο , τι ρομαντικό
    αφού έτσι κι αλλιώς το Παρίσι , είναι ρομαντική πόλη
    και δόξα το Θεό ,ήταν παιδικό όνειρο , πήγα στο Παρίσι

    Εύχομαι να σε βρίσκω καλά. Μετά από ένα διάλειμμα τριών μηνών από το blog μου και το blogging γενικά , επέστρεψα στο blog μου και στην αγαπημένη μου / μας blogογειτονιά και χαίρομαι πολλά για τούτο . Επέστρεψα και ενεργά ( και με νέα ανάρτηση ) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε εποχές αγριότητας, μια υπέροχη ανάρτηση.
    Την εκτίμησή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή