Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2020

Μια νύχτα μαγική

 


Παραμονή Χριστουγέννων. Το χιόνι έπεφτε από το πρωί ακατάπαυστα.  Τα κλαδιά των δέντρων  στο μεγάλο δάσος  λύγιζαν από το βάρος του.  Άρχισε να νυχτώνει.  Τα πουλιά και τα ζώα κρύφτηκαν στις φωλιές τους για να γλυτώσουν από το κρύο.

Είχαν ξεχάσει ότι απόψε ήταν η μεγάλη βραδιά.  Μόνο το φουντωτό έλατο που ήταν στο ξέφωτο  δεν το ξέχασε και αγωνιούσε μέχρι να έλθουν τα μεσάνυχτα.

Ήξερε πως φέτος ήταν η σειρά του να στολιστεί. Η ώρα πλησίαζε. Η χιονόπτωση σταμάτησε.  Μια ομίχλη άρχισε να τυλίγει το δάσος. Η μαγεία είχε αρχίσει. Η νύχτα φωτίστηκε. Τα πάντα λούστηκαν με φως. Μια ζεστασιά απλώθηκε στο δάσος. Τα αστέρια άρχισαν να χαμηλώνουν και να κάθονται στα κλαδιά του δέντρου. Οι χιονονιφάδες είχαν μετατραπεί σε εκατοντάδες κρυσταλάκια. Τα ζώα άρχισαν να βγαίνουν από τις φωλιές τους και να κουλουριάζονται  γύρω από τον κορμό του, απολαμβάνοντας τη θαλπωρή από τη λάμψη του. Όλα μαζί λύκοι, αρκούδες και ελάφια, αλεπούδες, λαγοί και τσακάλια. Ήταν όλα αγαπημένα τούτη τη νυχτιά.

Το ξημέρωμα το βρήκε στολισμένο.  Οι πρώτες λίγες ηλιαχτίδες που πρόβαλαν έκαναν τα κρυσταλάκια του να λάμπουν με χιλιάδες χρώματα. Τα αστέρια δεν έχασαν την λάμψη τους, έλαμπαν ακόμα και στον ήλιο.

Το φουντωτό έλατο ήταν πανέμορφο και καμάρωνε. Ήξερε πως για φέτος τα Χριστούγεννα, αυτό ήταν που με το θρόισμα των φύλλων του έπρεπε να στείλει το μήνυμα της αγάπης σ’ όλους.


Αγαπημένοι μου φίλοι εύχομαι σ' όλους καλά Χριστούγεννα! Να περάσετε όμορφα μέσα στη θαλπωρή του σπιτικού σας.

Υ.Γ.  Το χριστουγεννιάτικο δέντρο της φωτογραφίας είναι από τη φετινό χριστουγεννιάτικο στολισμό της πλατείας του Πύργου



15 σχόλια:

  1. τι πιο ομορφο απο το να ζεις στο σπιτακι σου!!!!
    ζεστη μπιτζαμουλες φαγακι τι αλλο να θελει ο ανθρωπος???
    ποσο αχαριστοι ειμαστε οταν ειμαστε υγιεις οταν ειμαστε εξω απ το νοσοκομειο...
    ας ειμαστε ευγνωμονες λοιπον....
    καλες γιορτες καλη χρονια με το καλοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σπιτική θαλπωρή μαζί με τα αγαπημένα μας πρόσωπα είναι αυτό που ζητάμε τις γιορτινές μέρες.
      Καλά Χριστούγεννα Σοφία μου.

      Διαγραφή
  2. Όμορφο, τρυφερό και με μηνύματα αγάπης. Και το βίντεο μου άρεσε.
    Καλές γιορτές Ελένη μου
    Να περάσετε όμορφα, ήρεμα, με υγεία και χαμόγελα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμβολικό και εξόχως γιορτινό το μαγικό σου δέντρο, Ελένη μου!
    Ειρήνη, αδερφοσύνη, ισότητα, με όλα τα πλάσματα του Θεού, κουλουριασμένα γύρω απ' τον κορμό του. Αυτό δεν είναι και το πνεύμα των Χριστουγέννων;
    Όλα τα άσχημα αμβλύνονται στο γλυκό σου λόγο...
    Και του χρόνου να ξαναστολιστεί το δέντρο του πλατείας, να είστε όλοι καλά, γεροί και δυνατοί!
    Καλά Χριστούγεννα Ελένη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι θα μπορούσαμε να συμβιώσουμε όλοι οι άνθρωποι, αλλά δυστυχώς περισσεύει η απληστία μας.
      Καλά Χριστούγεννα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  4. Ελένη μου, εύχομαι με την καρδιά μου Καλά Χριστούγεννα σε σένα και στην οικογένειά σου. Όμορφες μέρες όπως τις περιγράφεις στο αφήγημά σου. Παραμυθένιο, μαγικό, τρυφερό και ανθρώπινο. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μόνο οι άνθρωποι που πιστεύουν στα παραμύθια αξιώνονται να δουν τέτοιες εικόνες Ελένη μου. Άνθρωποι που η καλοσύνη και η αγάπη για όλα τα πλάσματα της φύσης σκορπίζεται πέρα απ' το εγώ τους.
    Καλά Χριστούγεννα Ελένη!
    Με υγεία, με χαμόγελα, με ψυχική ηρεμία, με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα παραμύθια γίνεται η ζωή πιο όμορφη, αρκεί να μην υπάρχουν... κακοί λύκοι.
      Καλά Χριστούγεννα Αννίκα μου!

      Διαγραφή
  6. Πόσο όμορφη παραμονή Χριστουγέννων!
    Η μαγεία τελικά είναι μέσα μας, βαθειά, γι αυτό μας αρέσουν τα παραμύθια.
    Το συγκεκριμένο βίντεο το είδα για πρώτη φορά, πρόσφατα και με μάγεψε, γι αυτό...το έβαλα κι εγώ σε ανάρτησή μου.Όσες φορές και να το δω, το ίδιο χαίρομαι!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ, ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!
    Υ.Γ. Ας ρίξουμε λίγη περισσότερη παραμυθόσκονη, όλοι μας την έχουμε ανάγκη!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βαρβάρα μου
      Το τραγουδάκι ναι πολύ ωραίο ταίριαζε με την ανάρτηση μου και το έβαλα, το είχα δει πρόσφατα, το είδα και στο δικό σου blog και το θυμήθηκα.
      Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά!

      Διαγραφή
  7. Επειδή νιώθω ακόμα παιδί, αν και δεν είμαι :(
    παίρνω τις παραμυθένιες πανέμορφες εικόνες σου και πάω για ύπνο.
    Χριστούγεννα χωρίς μαγεία δε γίνεται. Κι εσύ μας την έδωσες απλόχερα.
    Σ'ευχαριστώ για τη μαγεία!
    Ελένη μου, Καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ομορφη ιστορία Ελένη μου!!! Χρονια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα, εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μη χαθεί ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαγεία μαγική είναι το πνεύμα των Χριστούγεννων που μας τυλίγει και γινόμαστε όλοι μας λιγο πολύ παιδιά Ελενη μου ας μην χαθεί ποτέ και να φωτίζει τις καρδιές μας όλο τον χρόνο..
    Πολύ συγκινητικό το κείμενο σου και βίντεο φίλη μου
    Καλές και χαρούμενες μαγικές γιορτινές μέρες να περάσεις!!!!🎄✨🎁🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή