Σάββατο 2 Ιουλίου 2022

Η Αλφαβήτα πάει διακοπές

(Η εικόνα είναι από το διαδίκτυο)

 

Το καλοκαίρι έφτασε! Το κουδούνι του σχολείου κτύπησε για τελευταία φορά και τα παιδιά ξεχύθηκαν με χαρούμενες φωνές στο προαύλιο και από κει στο δρόμο για τα σπίτια τους. Στα χέρια τους κρατούσαν τα ενδεικτικά τους και την προαγωγή τους στην επόμενη τάξη. Οι καλοκαιρινές διακοπές τους είχαν ξεκινήσει.


Τα είκοσι τέσσερα γράμματα της Αλφαβήτας έμειναν στην  αίθουσα να κοιτάζουν τα άδεια θρανία και τον μαυροπίνακα που έγραφε «Καλό Καλοκαίρι» με πολύχρωμες κιμωλίες. Μια μελαγχολία απλώθηκε γύρω τους.

«Τώρα τι κάνουμε; Πως θα περάσουν τρεις μήνες μέχρι να γυρίσουν τα παιδιά;», είπαν μερικά απ’ αυτά.

«Έχω μια Ιδέα»,  είπε το Γιώτα. «Να κάνουμε και εμείς κάτι και να μην μείνουμε κλεισμένα εδώ όλο το καλοκαίρι».

«Σαν τι δηλαδή;» αναρωτήθηκαν μερικά γράμματα.

«Να πάμε Διακοπές!» φώναξε το Δέλτα.

«Που;»

«Μα στη Θάλασσα!» είπε όλο ενθουσιασμό το Θήτα.

«Τι περιμένετε λοιπόν, τρέξτε να ετοιμαστείτε! Ραντεβού αύριο εδώ για να ξεκινήσουμε» τους φώναξε η Αλφαβήτα.

Την άλλη μέρα όλα τα γράμματα ήρθαν φορτωμένα και με κάτι.

Το Άλφα είχε φέρει Αντηλιακά και Αναψυκτικά. Το Γάμα Γυαλιά ηλίου για όλους. Το Έψιλον Επιτραπέζια παιχνίδια. Το Ζήτα Ζακετούλες γιατί τα βράδια δίπλα στη θάλασσα θα είχε υγρασία.

Το Ήτα ήρθε κρατώντας κάτι σακουλάκια. «Ηλιόσπορους έφερα για τις ώρες που θα ρεμβάζουμε» τους είπε και έπεσε πολύ γέλιο.

Το Κάπα έφερε Καπέλα, Κουβαδάκια, μία Κιθάρα και έσουρνε ένα Καρότσι γεμάτο Καρπούζια. Το Λάμδα έφερε Λάμπες ηλιακές για να φωτίζουν τα βράδια τους.

Το Μι κατέφτασε με Μαγιό, Μάσκες και Μπάλες για όλους, ενώ το Νι έφερε Νερομπίστολα.

Το Ξι έφερε Ξαπλώστρες και το Όμικρον Ομπρέλες. Το Πι και τι δεν έφερε, από Πέδιλα και Ποδήλατα μέχρι Πετσέτες και Παγάκια.

Το Ρο έφερε Ρακέτες και ένα Ραδιόφωνο με μπαταρίες. Το Σίγμα κουβάλησε Σκηνές, Σωσίβια και Σαγιονάρες. Όσο για το Ταυ έφερε μια μεγάλη Τέντα για να έχουν ίσκιο.

«Ύδωρ, κανείς;» ρώτησε το Ύψιλον και άφησε κάτω τα νερά που κουβαλούσε.
«Εγώ έφερα Φαγητό και την Φυσαρμόνικά μου, για να κάνω ντουέτο με την κιθάρα του Κάπα» είπε το Φι.

Το Χι έφερε Χωνάκια παγωτό.

«Να δω που θα το βάζατε το φαγητό και τα παγωτά αν δεν έφερνα φορητά Ψυγεία» τους είπε το Ψι.

Ξαφνικά άκουσαν ένα θόρυβο. Όλα τα γράμματα κοίταξαν γύρω τους και τότε είδαν ένα σωρό από  Βατραχοπέδιλα δίπλα σε μια φουσκωτή Βάρκα. Την ανασήκωσαν και από κάτω βρήκαν το Βήτα που είχε μπερδευτεί από τα βατραχοπέδιλα που φορούσε στα πόδια του. Έπεσε πολύ γέλιο.

«Ώρα να πηγαίνουμε, αλλά πως θα τα κουβαλήσουμε όλα αυτά;» αναρωτήθηκε το Ωμέγα κοιτάζοντας το ρολόι του.

«Έφερα το τρενάκι μου. Φορτώστε τα πράγματα και πάμε», είπε η Αλφαβήτα καθώς πλησίαζε το Ιώτα. «Εσύ γιατί είσαι έτσι μαζεμένο και δεν είσαι χαρούμενο;» το ρώτησε.

«Να, δεν είχα κάτι να φέρω όπως όλοι οι άλλοι» είπε το Ιώτα μουδιασμένο.

«Για αυτό σκας μικρό μου. Μα εσύ έριξες την Ιδέα για όλο αυτό. Λίγο το έχεις. Εσύ που  μαζί με το Δέλτα  προτείνατε Διακοπές».

«Άντε ανεβείτε όλοι στο τρενάκι. Πάμε για την θάλασσα και που ξέρετε μπορεί εκεί να συναντήσουμε και τα παιδιά» είπε η Αλφαβήτα και ξεκίνησαν με γέλια και τραγούδια.

(Η εικόνα είναι από το διαδίκτυο)


Καλές διακοπές!
Καλό μήνα!

Υ.Γ Οι εικόνες είναι από το διαδίκτυο και ανήκουν στους δημιουργούς τους).

14 σχόλια:

  1. Όταν η αλφαβήτα έχει κέφια, σκαρώνει τέτοια γλωσσικά παιχνιδίσματα άκρως καλοκαιρινά και δροσιστικά. Καλό μήνα, Ελένη μου, με συντροφική διάθεση όπως και τα γράμματα της ιστορίας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ! κι εγώ βρε! Σταθείτε! Μην μ' αφήνετε, σάς παρακαλώ! Να προλάβω το τραινάκι, το θέλω, τ' αγαπώ. Θέλω να φύγω μαζί του, να ταξιδέψω σε μια γωνιά ανάμεσα σε όλα τούτα τα καλούδια. Θα είμαι ήσυχος, ταπεινός και, να το ξέρετε, βολικός. Δεν θα τεμπελιάζω. Θα κάνω ό,τι δουλειά και να μού πείτε. Αρκεί να το ζήσω όλο τούτο.
    Καλό καλοκαίρι όμορφα γραμματάκια με όλα σας τα καλούδια, καλό καλοκαίρι αγαπημένη αλφαβήτα με το χαμόγελο της καρδιάς μου κοντά σας σε κάθε βήμα. Με συγκίνηση μεγάλη για την οποία σάς ευχαριστώ που μού τη χαρίσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανέβα Γιάννη μου, κανένας δεν μπορεί να αρνηθεί σε τόσο ήσυχο και βολικό πλάσμα χαχα, όλοι οι καλοί χωράνε.
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Ελένη μου! Πολύ ωραία ιδέα για τα γράμματα, φτάνει στις διακοπές να συνοδεύονται απ' την κα ΑλφαΒήτα. Και για να γυρίσουν ασφαλή μην ξεχάσουν τις μάσκες και τα απολυμαντικά για τα χεράκια.
    Καλές διακοπές! Να περάσουν όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπωσδήποτε λίγη προσοχή χρειάζεται. Αλλά θα πάνε καλά!
      Καλές διακοπές!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφο! Η ιδέα σου του Ι εννοώ απίθανη. Καλές διακοπές και στην ΑΒ και σε σένα και σε όλους μας. Με θέα τη θάλασσα σου στέλνω φιλιά. Είμαι ήδη διακοπές
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούλα καλά να περάσεις στις διακοπές σου.
      Σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. Αχ τι ομορφο τραινακι!! ποσο θα ηθελα να ημουν και εγω εκει μαζι τους Ελενη μου, μας ξεσηκωσες με την αλφαβητα σου για διακοπες!🤣
    Πολυ εξυπνη και ωραια η ιδεα σου φιλη μου.
    Να περνας ομορφα οπου και να πας διακοπες ...την αγαπη μου φιλιααα!! 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη η ΑΒ Ελένη μου.
    Θέλω κι εγώ να ακολουθήσω, όπως κι ο Γιάννης.
    Είχα αφήσει σχόλιο πρώτη πρώτη, αλλά το σήμα στο χωριό δεν είναι καλό και πολλές φορές δεν μένουν τα σχόλια.
    Καλές διακοπές γι όλους μας
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου έχω πρόβλημα με το laptop μου, μου κάνει νερά...και δεν μπορώ μερικές φορές ούτε να δημοσιεύσω τα σχόλιά σας, ούτε να απαντήσω σε σχόλια, αλλά ούτε να σχολιάσω στα blog σας.
      Δράμα η υπόθεση...

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για τις όμορφες ευχές σου στο σπιτικό μου, αφού δεν μπόρεσα λόγο χρόνου να σε ευχαριστήσω εκεί και να σου απαντήσω
    Θεώρησα ότι μπορούσαμε να τα πούμε και από εδώ.
    Να είσαι και να περνάς καλά καλό μήνα να έχεις φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλές διακοπες Ελένη... σίγουρα τα παιδιά θα μάθουν πολλά γράμματα την καινούργια χρονιά... υγεία, χαρές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή