Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Το ταξιδιάρικο ημερολόγιο

Στις 13 Αυγούστου με επισκέφτηκε το ταξιδιάρικο ημερολόγιο

της αγαπημένης μαγισσούλας apinkdreamer.

Ήμουν από τις τυχερές γιατί είδα και θαύμασα όλες τις

προηγούμενες δημιουργίες αυτών που επισκέφτηκε

το ημερολόγιο. Πιστέψτε με περιέχει αριστουργήματα!!!

Εγώ υπέγραψα με αυτό...


Καλοκαιράκι είναι...θαλασσινό θέμα προέκυψε!

Έγραψα και πως περάσαμε τις ημέρες που είμαστε μαζί...

Σε μένα ήρθε από την όμορφη Ναύπακτο, από την αγαπημένη ΑΣΠΑ!

Και δεν ήρθε μόνο του συνοδευόταν από δύο όμορφα δώρα

ένα πλεκτό ψαράκι


και μια υπέροχη πεταλούδα(η αδυναμία μου). Άσπα μου σε ευχαριστώ

πάρα πολύ!!!


Σήμερα συνέχισε το ταξίδι του για την Αττική και την αγαπημένη ΦΙΛΙΑ.

Φιλία μου με το καλό να το παραλάβεις.

Φίλοι μου εύχομαι να περνάτε όλοι καλά!

Φιλάκια!

33 σχόλια:

  1. Ελένη μου πρώτη και εγώ!
    Ξέρεις και εσύ πρώτη!!!!!Χαχαχα!!!!!!Στις αναρτήσεις μας.
    Λοιπόν, τι όμορφα πράγματα δωράκια βλέπω!!!!!!Και τα τρία υπέροχα, καλοτάξιδη η πεταλούδα σου, εγώ έχω και σε θυμάμαι!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά , καλή εβδομάδα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Έφη μου έτσι είναι...είδες τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται...
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Χάρμα οφθαλμών το δισέλιδό σου!!!!Καλή βδομάδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαλασσινό κι υπέροχο είναι το θέμα σου!!
    Φαντάζομαι πόσο όμορφο θα έχει γίνει το ημερολόγιο!
    Αλλά και τα δωράκια σου είναι πολύ όμορφα!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως το ημερολόγιο είναι υπέροχο, αφού σκέφτομαι να λανσάρω και εγώ ένα...
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. χιχι!!!
    Ταξιδιάρικο (αγαπησιάρικο!) ημερολόγιο!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά, Ελενάκι μου!!!
    Να περνάς πάντα όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πάρα πολύ ωραίο ημερολόγιο, γιατί έχει μέσα του ότι μπορείς να φανταστείς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτική ιδέα και ελπίζω να το αντιμετωπίσουν όλοι με την ίδια αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φλώρα μου!
      Όλες οι bloggers που δημιούργησαν σε αυτό έχουν φτιάξει υπέροχα πράγματα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Tην βρίσκω υπέροχη ιδέα πρωτοάκουσα γι'αυτό από την Αχτίδα!!!Σίγουρα θα παρουσιάζει ενδιαφέρον!!! Να'χει όμορφα ταξίδια !!!Φιλάκια Ελένη και να απολαμβάνεις τις όμορφες μέρες του καλοκαιριού!!!!
    α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου όντως ήταν μια πολύ ωραία ιδέα που δεν σου κρύβω πως την ζήλεψα λίγο, ίσως στο μέλλον κάνω κάτι ανάλογο!
      Καλά να περνάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το θέμα σου! Καλοκαιρινό!
    Και τι όμορφο που συνοδευόταν με δωράκια! καλοσύνη της κοπλιάς!
    Φιλάκια πολλά πολλά!
    Καλημέρα Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρέπει να είναι απίστευτο μέσα... Το δικό σου δισέλιδο μου άρεσε πολύ. Ωραία ιδέα γενικότερα!
    Φιλάκια πολλά, καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...πολυ ομορφη ιδεα..αυτο το ημερολογιο θα εχει το φως απο τις δικες μας Δημιουργιες..να σαι καλα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ζήλεψα το ημερολόγιο , φαντάζομαι τι θησαυρούς έχει από την ψυχής της κάθε μιας.
    Ελένη μου τα κοχυλάκια της προηγούμενης ανάρτησης είναι τόοοοοοσο όμορφα .
    Δεν έχω καλό σήμα , παιδεύομαι για σχόλια .
    Να περνάς καλά και πολλά θαλασσινά ταξίδια
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάπου πλησιάζει και η δική μου σειρά και θα έχω την τύχη να θαυμάσω από κοντά τις όμορφες σελίδες σου αλλά και αυτές που προηγήθηκαν. Ανυπομονώ!!!!
    Πολύ ωραία και τα δωράκια σου!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου απ' ότι είδα αρχές Σεπτέμβρη θα σε επισκεφτεί και σένα.
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  13. Απίστευτο πόσο καιρό ταξιδεύει, πόσους σταθμούς έκανε, πόσες φίλες το καλωσόρισαν,πόσες δημιουργίες κουβαλάει στις αποσκευές του! Καλή συνέχεια λοιπόν.
    Θάταν πολύ ωραίο να δούμε σε βιντεο όλες τις συμμετοχές όταν ολοκληρωθεί το ταξίδι του.
    Φιλιά πολλά Ελένη μου,με τα δαντελωτά βαρκάκια σου,καλά ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου τα βαρκάκια μου τα έχω ναυλώσει και κάνουν το δρομολόγιο Κατάκολο-Ζάκυνθος! Μπορεί και να τα δεις...

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφη η ιδέα του ταξιδιάρικου ημερολογίου και από ότι βλέπω συμπλήρωσες με υπέροχο τρόπο τις δυο σελίδες του!! Να χαρείς τα δωράκια της Άσπας!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το χρησιμοποίησα σαν "ημερολόγιο", καταγράφοντας τα δρώμενα των ημερών που ήταν μαζί μου.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφη η ιδέα του ταξιδιάρικου ημερολογίου! Κρίμα που δεν πρόλαβα κι εγώ!!
    Και τι ωραίες εικόνες αποκομίζει σε κάθε του "σταθμό"!!!
    Να'σαι καλά, Ελένη μου, με τις χαριτωμένες δαντελένιες βαρκούλες! Και να χαίρεσαι τα καλόγουστα δωράκια σου!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ημερολόγιο σε κάθε σταθμό παίρνει τις καλύτερες αποσκευές για να καταλήξουν στην apinkdreamer που είναι η κάτοχός του!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Είναι απίστευτη ιδέα και χαίρομαι πολύ που είμαι κι' εγώ επιβάτης του φέτος!!!!
    Ελένη μου, θαύμασα από κοντά το ημερολόγιο σου και τις όμορφες δαντελένιες βαρκούλες σου, όπως και όλες τις δημιουργίες των κοριτσιών!!!!
    Σήμερα τελείωσα και το δικό μου δισέλιδο (το πρώτο μου scrapbooking) και περιμένω διεύθυνση απ' τη Ρένα για να το στείλω.
    Σ΄ευχαριστώ πολύ για το όμορφο δωράκι σου και με γεια τα δικά σου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μας δείξεις τι έφτιαξες. Είμαι σίγουρη ότι μεγαλούργησες πάλι.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. ωωω τελεια!!! τυχερη πηρες και τα δωρακια σου!!!!!
    σε ευχαριστω! να εισαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο στην pinkdreamer για την ιδέα της...μου άρεσε αυτή η ιδέα..δε το πήρα είδηση ομως εγώ :)) πολύ όμορφο το έκανες της σελίδες της δικές σου ..καλοκαιρινές και θυμίζουν και Ελλάδα (ασπρο/μπλε) και το ότι έβαλες και καραβάκια με τη ελληνική σημαία πολύ μου άρεσε....να χαρείς τα δυο δώρα σου... Καλώς σας βρήκα..Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή