Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Δεντράκια από λινάτσα

Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε για τα Χριστούγεννα.
Ένας μήνας έμεινε!
Καιρός είναι να αρχίσω τις αναρτήσεις με χριστουγεννιάτικες κατασκευές.


Αρχίζω με τα δεντράκια καμωμένα με  λινάτσα, κορδελίτσες, χάντρες και σπάγκο.



και έφτιαξα και ένα και δύο και τρία...

και πάει λέγοντας...



Υπήρχαν και άλλα που χαρίστηκαν πριν προλάβω να τα φωτογραφίσω.


Και σίγουρα θα φτιάξω και άλλα για να χαριστούν σε φίλες.

 Με αυτή την ανάρτηση παίρνω μέρος στην αντίστροφη μέτρηση
για τα Χριστούγεννα που κάνει το blog της Δέσποινας.

Τα δεντράκια τα είχα δει σε ένα ξένο blog μου άρεσαν και τα έφτιαξα.
Με το καλό να έρθουν λοιπόν τα Χριστούγεννα!
Φιλιά!

21 σχόλια:

  1. Ελένη μου στο κλίμα της προετοιμασίας για τα Χριστούγεννα είμαστε λοιπόν !!
    Πολύ όμορφα και ζεστά τα δεντράκια σου !! Καλή συνέχεια !!
    Τα πολλά και γλυκά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή, Ελένη μου! Πολυ χαριτωμένα τα δενδράκια σου!!!!!
    Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ελένη.
    Καταπληκτικά τα δεντράκια σου.
    Αν έχω χρόνο θα τα φτιάξω, έστω για του χρόνου.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η λινάτσα είναι από τα υλικά που αγαπώ
    και τα δικά σου δεντράκια πολύ μου άρεσαν

    Καλημέρα Ελένη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα τα δεντράκια σου Ελένη μου, και του χρόνου !!! Τη λινάτσα την έχω κι εγώ λατρέψει, ελπίζω να καταφέρω να σε μιμηθώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα λάτρεψα, είναι πανέμορφα! Πολύ ωραία ιδέα.
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η λινάτσα τελικά είναι καταπληκτικό υλικό!Πολύ όμορφα έγιναν τα δεντράκια!Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο όμορφα Ελένη μου!
    Και το περσινό μου δώρο με το τρίγωνο και τη δαντελίτσα είχα λατρέψει.... (είναι γνωστή η λατρεία μου στις δαντέλες εξάλλου)!
    Καλή συνέχεια να έχεις μάτια μου!
    Πολλά φιλιά ( κι ας ελπίζουμε ότι μέσα στις γιορτές θα συναντηθούμε επιτέλους, όπως πέρυσι έστω και χωρίς αφορμή τη μυστική ανταλλαγή, ναι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσει πολύ η λινάτσα σαν υλικό και για τα Χριστούγεννα. Της ταιριάζουν και τα φωτάκια πολύ.
    Τα δεντράκια σου πολύ όμορφα! Καλή αρχή, Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες κατασκευές Ελένη μου. Και του χρόνου να είσαι καλά. Και να συνεχίσεις να πλουτίζεις τις δημιουργίες σου.
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα τα δεντράκια σου!!!!! Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή αρχή στις κατασκευές σου Ελένη μου... ένα πολύ όμορφο υλικό η λινάτσα μπορεί να χρησιμοποιηθεί με χίλιους τρόπους για χριστουγεννιάτικες κατασκευές! Φιλιά και καλή Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ ωραία τα δεντράκια σου Ελένη μου!! Μου αρέσει πολύ η λινάτσα σαν υλικό!! Καλή συνέχεια στα Χριστουγεννιάτικα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τελεια τέλεια... τα δεντρακια σου Ελενη μου και απο οτι βλεπω στην σκαλα σου εχουν αρκετό υψος το κατω μερος ειναι φελός;
    Καλή αρχή με τα Χριστουγενιατικα Ελενη μου και καλη συνεχεια .. να έχεις φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου καλημέρα
      Σε ευχαριστώ πολύ. Γέμισα ένα κυπελάκι με γύψο και εκεί το στερέωσα με μετά τύλιξα τον γύψο με σπάγκο.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Έγιναν πραγματικά υπέροχα! Μου έβαλες ιδέες! Χθες κοίταζα ένα κομμάτι λινάτσα που έχει ξεμείνει και σκεφτόμουν τι μπορώ να το κάνω! Καλή συνέχεια στις χειροτεχνίες σου!
    Φιλιάααα
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μα τι όμορφα δέντρα είναι αυτά, Ελένη μου! Υπέροχα δώρα για τους φίλους σου. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφα που είναι Ελένη μου! Το καθένα έχει ξεχωριστή χάρη και ομορφιά! Υπέροχα δώρα, θα τα λατρέψουν οι φίλες! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφα και πρωτότυπα...καλή συνέχεια Ελένη μου στις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι πολύ ωραία τα δεντράκια σου Ελένη μου!! Θέλω να φτιάξω τέτοια στολίδια για το δέντρο, η λινάτσα θα του πηγαίνει!!! :) Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφα που είναι!!! Θα το επιχειρήσω κι εγώ Ελένη, μου έδωσες αφορμή...
    Φιλιά φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή