Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Secret Santa 2017

Ο Άγιος Βασίλης μου για φέτος έχει  ως σήμα κατατεθέν τα πον πον,
τα οποία τα βάζει  παντού. Τι ...από το σκουφάκι του χιονάνθρωπου θα έλειπαν.
Πως θα ήταν τόσο όμορφος!!!
 

Ακόμα καταπιάνεται με το πλέξιμο, το decoupage, τη ζωγραφική, την ποίηση, τα διηγήματα,
τη διαφήμιση, τις φιλανθρωπίες και ένα σωρό άλλα πράγματα.
Εδώ δείτε τι όμορφα πραγματάκια μου έπλεξε: ένα αγγελάκι πανέμορφο, λουλουδάκι
και κόκκινα παγοπέδιλα γιατί τα πράσινα που μου είχε στείλει κάποια άλλη φορά τα χάλασα
από τις πολλές παγοδρομίες που κάνω...αμέ τι νομίζατε;
Όλα αυτά θα στολίσουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο, όταν το φτιάξω.
Κάποιος να μου το κατεβάσει από το πατάρι;



 Όπως καταλάβατε ο Άγιος Βασίλης μου είναι η αγαπημένη φίλη 
για όλους εδώ στη μπλογγογειτονιά η  Ρούλα το γλυκό μας Σμαράγδι.!!!
Ρούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα δώρα σου είναι πολύ γουστόζικα
και τώρα που γράφω τούτη την ανάρτηση γεύομαι και τον γλυκό πειρασμό 
που μου έστειλε (βλ. σοκολάτα).
To Secret Santa Swap 2017 το διοργάνωσε όπως κάθε χρόνο η Μαριλένα
με μεγάλη επιτυχία. Μαριλένα μου σε ευχαριστώ για αυτή τη χαρά που μου δίνεις.



Καλές γιορτές να έχουμε!
Φιλάκια!

37 σχόλια:

  1. Καλές γιορτές Ελένη μου
    Η Ρούλα υπέροχη όπως κι οι κατασκευές της
    Ψυχούλα!!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σούπερ το Ρουλάκι μας ε;
    Ελένη μου ...όταν ανάψω τζάκι θα κανονίσουμε για καφέ; Κι ας μην είμαι φέτος το μυστικό σου ταίρι !
    αχαχαχαχαχα!
    Πολλά φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα χαρείς! Και αφού είναι από τη Ρούλα θα τα διπλοχαρείς!!Χρυσοχέρα πια, και με τι δεν καταπιάνεται και δεν το κάνει υπέροχο!!
    Να σαι καλά Ελένη μου και του χρόνου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρούλα..... μια φίλη ανεκτίμητη που φροντίζει πάντα να γεμίζει τους φίλους της με δώρα καρδιάς !!!Να τα χαρεις Ελένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το... μυρίστηκα κι εγώ από τον χιονάνθρωπο το Ρουλάκι! Να τα χαρείς, Ελένη μου! Καλές γιορτές! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοδεχούμενα και να τα χαρείς με τον πιο όμορφο τρόμο Ελένη. Και μπράβο και στη Ρούλα για τις δημιουργίες της.
    Καλές γιορτές κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα τα δώρα της Ρούλας μας (γκουχ-γκουχ... του Αη-Βασίλη ήθελα να πω). Να τα χαρείς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαρείς τα υπέροχα δωράκια σου Ελένη μου!
    Καλες και χαρούμενες γιορτές σου εύχομαι!
    Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και μόνο που σου κλήρωσε η Ρούλα, είσαι σούπερ τυχερή Ελένη μου!
    Είναι όλα υπέροχα, διαλεχτά και καλοδουλεμένα.
    Όσο για τις δραστηριότητές της, νομίζω πως θα χρειαζόταν τρίτομη εγκυκλοπαίδεια να χωρέσουν αυτά που καταπιάνεται.
    Τα φιλιά και τις ευχές μου, καλές γιορτές και με το καλό να στολίσεις Ελένη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου είναι ο πιο γλυκός και ζεστός Αγιος Βασίλης !! Είναι η Ρούλα της κα;ρδιάς, της αγκαλιάς, της αγάπης !! Να τα χαρείς όλα !! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι χαριτωμένος χιονανθρωπάκος!!!! Μα έχει τόσο γούστο η Ρούλα μας!!!
    Τέλεια τα δωράκια σου, Ελένη μου! Να τα χαρείς και να περάσεις όμορφες γιορτές! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ομορφα τα δωρα της Ρουλας ....να τα χαρεις
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτά τα πομ πομ μαρτυρανε τη Ρούλα 😊
    Έγιναν σήμα κατατεθέν της.
    Με γειά τα ωραία δωράκια που πήρες Ελένη μου.
    Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όμορφα και γλυκά τα δώρα που πήρες από την Ρούλα, Ελένη. Να είσαι καλά να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελενη μου δεν μπορούσα νωριτερα να περασω λογο υποχρεωτικης απουσίας και αφου πηρα την εντολή της γιατρού μου ηρθα να χαρώ και εγώ με την χαρα σου φιλενάδα μου .. !!λιγο πραγμα και πολύ αγαπη λεμε..!!!
    Πολύ ωραιες οι ανταλαγες αυτες των δώρων που συμμέτεχουμε και εμεις σαν μικρα παιδιά..χα..χα..να ειναι καλα η Μαριλένα μας για την γιορτινη ιδεα της..!!!να περνας ομορφα ότι και να κανεις Ελενη μου και του χρονου παλι εδώ..χα..χα....φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου άρχισες τις επισκέψεις με άδεια γιατρού ή από τη σημαία; Να προσέχεις!
      Σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχο συναίσθημα όταν λαμβάνεις κάτι το οποίο ο αποστολέας έστειλε με μεράκι και αγάπη. Καλές γιορτές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελένη μου να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα όμορφα δώρα που σου έστειλε το Ρουλάκι μας!
    Πράγματι η ιδέα της Μαριλένας ήταν υπέροχη! Να περάσεις όμορφα και να ζήσεις πολλές αγαπημένες στιγμές με τους δικούς σου! Τις καλύτερες ευχές μου από καρδιάς! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α!!! Ευτυχώς που τσίμπησα κι εγώ στο μπαζάρ έναν τέτοιο χιονάνθρωπο γιατί γίναν ανάρπαστοι!!! Τρελαίνομαι εντωμεταξύ που όλοι λίγο έως πολύ βάλαμε και μια καραμελίτσα ή σοκολατίτσα στο πακέτο του ταιριού μας!!!
    Τι να πω γι αυτό το πλάσμα το Ρουλιώ!!! Που όλο τρέχει κι όλα τα προλαβαίνει με χαμόγελο!! Είναι καταπληκτικά τα δωράκια σου Ελένη μου!!! Να τα χαρείς όλα!!
    Σας ευχαριστώ πολύ πολύ κι εσένα και την Ρούλα για την συμμετοχή σας στην μυστική μας ανταλλαγή!! Πολλά γλυκά φιλιά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αχαχαχαχα! Καλίω! σε σένα έλαχαν τα παραπαπάμ πομ πομ; αχαχαχαχαχαχα!!!
    Υπέροχα!
    Και του χρόνου Ελένη μου!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (εγώ αφήνω διπλά σχόλια στην ίδια ανάρτηση με διαφορετικές φωτογραφίες! Δεν έχεις παράπονο!!! ☺ )

      Διαγραφή
  20. Τί γλυκά που είναι όλα τους!
    Καλές γιορτές,Ελένη μου!
    Φιλιά πολλά!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελένη μου, είναι υπέροχα τα δώρα του της Ρούλας! Χαίρομαι πολύ που περνάτε τόσο όμορφα! Σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα, με ζεστασιά στην ψυχή και πάνω απ΄όλα υγεία!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφος ο χιονανθρωπούλης με το σκουφάκι του

    Ηθελα να σε ενημερώσω ότι άλλαξα τη διευθυνση. Η νέα είναι
    https://purple-delfinaki-sunset.blogspot.com.cy/
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφα τα δώρα της Ρούλας μας!
    Να τα χαρείς Ελένη μου!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά σου εύχομαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μα είναι όλα πανέμορφα! Να τα χαρείς τα δωράκια σου, Ελένη μου. Και του χρόνου! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή