Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2018

Ο Οδοδείκτης και η Ομίχλη



Βράδιασε! Ο Οδοδείκτης έστεκε αγέρωχος στο σταυροδρόμι.  Είχε μπλε το φόντο του και πάνω του ήταν γραμμένη η κατεύθυνση με όμορφα άσπρα φωσφοριζέ γράμματα «Αλήθεια 5km». Ήταν περήφανος που έδειχνε στους ανθρώπους τον δρόμο προς την Αλήθεια και του άρεσε όταν   ακουμπούσαν για λίγο πάνω του πριν  τον ακολουθήσουν.  Όμως απόψε όλοι τον προσπερνούσαν και γι’ αυτό έφταιγε η Ομίχλη που εδώ και ώρα είχε απλώσει ένα πυκνό πέπλο γύρω του. Όσο και αν όρθωνε το ανάστημά του για να τον δουν οι άνθρωποι και τεντωνόταν, εκείνοι τον προσπερνούσαν κατευθυνόμενοι προς τον Οδοδείκτη που πάνω του έγραφε «Ψέμα 3km». Ο Οδοδείκτης στενοχωρήθηκε και άρχισε να διαμαρτύρεται στην Ομίχλη.
-Ε! Ομίχλη φύγε από δω, μου κάνεις κακό. Απόψε όλοι με προσπερνούν, δεν με βλέπουν εξαιτίας σου και άλλοι κατευθύνονται προς το Ψέμα, άλλοι προς την Υποκρισία και κανένας προς την Αλήθεια.
-Δεν πάω πουθενά, του αποκρίθηκε η Ομίχλη με θράσος και έγινε ακόμη πιο πυκνή.
-Σε παρακαλώ πήγαινε αλλού. Είμαι πολύ σημαντικός Οδοδείκτης, δεν πρέπει να με προσπερνούν.
-Και γιατί παρακαλώ είσαι τόσο σημαντικός;
-Είμαι σημαντικός, γιατί όποιος με ακολουθεί λέει πάντα την αλήθεια και η αλήθεια είναι χαρά, είναι ζωή, είναι δύναμη, είναι δημιουργία και προπάντων είναι ελευθερία. Μόνο όποιος ακολουθεί τον δρόμο της αλήθειας είναι πραγματικά ελεύθερος. Γι’ αυτό σε παρακαλώ φύγε από μπροστά μου,  της είπε  ο Οδοδείκτης.
-Αν φύγω πρέπει να μου δώσεις κάτι για ενέχυρο, του είπε η Ομίχλη. Χμ! για να σκεφτώ… ας πούμε να μου δώσει το Θάρρος.
-Τι είναι αυτά που λες, της είπε ο Οδοδείκτης, μπορεί να είμαι σημαντικός  δρόμος, όμως δεν είμαι εύκολος, οπότε το Θάρρος είναι απαραίτητο σε κάποιον για να με ακολουθήσει.
-Τότε τι θα έλεγες να μου δώσεις την Ειλικρίνεια για ενέχυρο; του είπε η Ομίχλη.
-Την Ειλικρίνεια; Μα αν κάποιος δεν είναι ειλικρινής πως θα ακολουθήσει τον δρόμο της Αλήθειας. Έλα φύγε, δεν βλέπεις που άλλος ένας άνθρωπος με προσπέρασε;
-Αν  θέλεις να μην σε προσπεράσουν και άλλοι τότε δώσε μου την Δύναμη σου, του είπε με στόμφο η Ομίχλη.
-Μα και την Δύναμη την χρειάζομαι. Την δίνω στους ανθρώπους που με  ακολουθούν. Ξέρεις  χρειάζεται να είναι κάποιος πολύ δυνατός για να ακολουθήσει τον δρόμο της Αλήθειας.
 -Ίσως αν μου έδινες λίγη από την Γαλήνη;
-Την Γαλήνη την δίνω ως δώρο σε όσους με ακολουθούν και μην συνεχίζεις τα παζάρια, δεν σου δίνω τίποτα. Όλα αυτά που μου ζητάς είναι απαραίτητα όπλα με τα οποία πρέπει να οπλιστεί ένας άνθρωπος που φτάνει σε αυτό το σταυροδρόμι και αμφιταλαντεύεται στο αν θα με ακολουθήσει ή θα με προσπεράσει. Άλλωστε δεν σε φοβάμαι πια σε λίγο θα διαλυθείς.
-Α ναι και γιατί παρακαλώ; τον ρώτησε όλο νάζι η Ομίχλη, τόση  ώρα δεν το έχεις καταφέρει, τώρα πως θα μπορέσεις να με διαλύσεις;
-Όχι εγώ, εκείνος θα σε διαλύσει ! Ο Ήλιος, ο πιστός μου σύμμαχος. Για κοίταξε προς τη Ανατολή, ήδη άρχισε να γλυκοχαράζει. Σε λίγο θα γίνω πάλι ορατός και η Αλήθεια θα λάμψει.  Διότι ως γνωστόν «ουδέν κρυπτόν υπό τον Ήλιον».
Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο παιχνίδι Παίζοντας με τις λέξεις, που διοργανώνει η Μαρία μέσω του καταπληκτικού blog της.

Οι λέξεις με τις οποίες παίξαμε αυτή τη φορά είναι αυτές που είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα.
Καλή εβδομάδα!

56 σχόλια:

  1. Το κείμενό σου μου άρεσε πολύ, Ελένη μου, και ήταν ανάμεσα σε εκείνα που ξεχώρισα και με έκαναν να σκεφτώ ότι οι βαθμοί δε μου έφταναν. Νομίζω, πραγματικά, ότι ήταν ένα από τα πιο έξυπνα κείμενα του παιχνιδιού, μπράβο!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μια συμμετοχή από αυτές που μου αρέσουν γιατί μέσα από την προσωποποίηση των άψυχων πραγμάτων λέγονται πολλά.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίο και τη μηνύματα!! Και οι βαθμοί τόσο λίγοι!! Συγχαρητήρια Ελένη μου Το τέλος δεν απίθανο.
    Καλό μήνα να έχουμε
    Καλή γλυκιά εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη μου εντυπωσιακό το θέμα της ιστορίας σου, η ΑΛΗΘΕΙΑ , το ΨΕΜΑ, η ΔΥΝΑΜΗ, το ΘΑΡΡΟΣ, η ΓΑΛΗΝΗ....όλες αυτές οι μεγαλειώδεις έννοιες εκφρασμένες με πολύ ευρηματικό τρόπο στο κείμενό σου. Συγχαρητήρια γιά την έμπνευση και την πρωτοτυπία !!! Καλό μήνα σου εύχομαι. Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόση αλήθεια κρύβουν τα λόγια σου Ελένη μου!
    Θέλει θάρρος και δύναμη και ειλικρίνεια η αλήθεια.
    Πού να βρεθούν πια στις μέρες μας;
    Γι'αυτό χάσαμε και τη γαλήνη μας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αλήθεια για να ειπωθεί χρειάζεται όλα αυτά και πολλά άλλα. Λέγοντας την αλήθεια μπορεί να κερδίσεις γαλήνη και ελευθερία, αλλά μπορεί να χάσεις παραδείγματος χάρη μια φιλία, γιατί δεν είναι αρεστή από όλους η αλήθεια.

      Διαγραφή
  5. Ξεχωριστά πάντα τα γραφτά σου Ελενάκι μου
    Καλόν και πλούσιο Οκτώβρη

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ελένη, πραγματικά μου άρεσε πολύ το κείμενό σου, η ιστορία αυτή που φαντάστηκες για να συνδέσεις τις λέξεις που φαινομενικά δεν έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους. Ο διάλογος δίνει τροφή στη σκέψη αλλά δεν κάνει τον αναγνώστη σου να πλήξει ούτε μια στιγμή. Ρέει εύκολα, φυσιολογικά θα έλεγα, οι επιλεγμένες λέξεις δεν "καρφώνονται" με το ζόρι στο κείμενο και το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ πλούσιο σε ηθικά νοήματα.
    Συγχαρητήρια!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι επιλεγμένες λέξεις όντως φαίνονταν άσχετες μεταξύ τους, αλλά με τους κατάλληλους συνδετικούς κρίκους έδεσαν μεταξύ τους και έδωσαν ένα στρωτό κείμενο.
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Τί όμορφο κείμενο, Ελενάκι μου! Πόση ουσία είναι κρυμμένη στην κάθε σου γραμμή!
    Μπράβο, κορίτσι μου! Εκπληκτική συμμετοχή!
    Δυστυχώς, δεν το παρακολουθώ το δρώμενο, αλλά ακόμα και αποσπασματικά που διαβάζω συμμετοχές, μου επιβεβαιώνεται το πόσο όμορφες ψυχές υπάρχουν "εδώ μέσα"!
    Να 'σαι καλά, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά κ' ευχές για μια όμορφη εβδομάδα & έναν υπέροχο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη η αλληγορική σου ιστορία Ελένη μου!
    Με σπουδαίους συμβολισμούς και νοήματα, έβαλες τον προσωπικό σου οδοδείκτη σ' αυτό το παιχνίδι.
    Να'σαι καλά και καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας οδοδείκτης μπορεί να δείχνει τον προορισμό, αλλά πάντα κρύβει εκπλήξεις αν τον ακολουθήσεις είτε πρόκειται για προορισμό πραγματικό ή αλληγορικό.
      Να είσαι καλά Μαρία μου

      Διαγραφή
  9. Καλο μήνα Ελένη μου με υγεία. Το κείμενο σου πολύ όμορφο και με φωτεινό επίλογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Ελένη μου και καλό μήνα !!
    Εξαιρετική η ιστορία σου που μπορεί να διαβαστεί από μικρούς και μεγάλους αφού έχει τόσο όμορφα και αληθινά μηνύματα !!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Οδοδείκτης μου είπε κάποιες αλήθειες...
      Να είσαι καλά Νικόλ!

      Διαγραφή
  11. Ελένη μου καλησπέρα,
    Πολύ ωραίο ! και θαρρώ το έπιασες δύσκολα στην αρχή σαν σύλληψη και πλοκή.
    Ξεκίνησες με τον "Οδοδείκτη" σε ρόλο καθοριστικό στο αφήγημά σου, και μαζί του και η "ομίχλη". Τους έβαλες σε θέσεις κλειδιά και ρόλους και βγήκε ένα πολύ όμορφο κείμενο αφήγημα με ωραίες εικόνες και γλυκά μηνύματα.
    Με λίγα λόγια έβγαλες την ψυχούλα σου !
    Πολλές καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο οδοδείκτης σαν λέξη ήταν ιδιαίτερη, ξεχώριζε από τις άλλες οπότε του έδωσα πρωταγωνιστικό ρόλο και έβαλα και την ομίχλη ως συμπρωταγωνίστρια όλα τα άλλα ήρθαν και έδεσαν.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  12. θα συμφωνήσω με την Νικολ Ελένη μου για την ιστορία σου ..σιγουρα θα μπορούσε να ήταν και ενα ΄πολύ ομορφο παραμυθι με τόσες αξιες και μηνυματα μεσα του..!!!
    Αρέσουν οι αλιγορικες ιστορίες σε όλους μας !!! και πρωπαντως οταν αφινουν ομορφα διδαγματα!!
    Στον χώρο τους οι ιστορίες παιρνουν αλλη διασταση φιλη μου με τα νοηματα τους!!!
    Να έχεις ενα ομορφο μηνα και καλύ συνέχεια σε ότι κανεις Ελένη μου.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει Ρούλα μου να δίνω υπόσταση στα άψυχα αντικείμενα και ως τέτοια να μας διδάσκουν και να δίνουν μηνύματα σε όλους.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Μου άρεσε πάρα πολύ!!
    Λατρεύω τα παραμύθια κι αυτό εκτός από όμορφο ήταν και σοφό!!
    Ελένη μου συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου και εγώ λατρεύω τα παραμύθια και είναι η δεύτερη φορά που παίρνω μέρος στο παιχνίδι με παραμύθι.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Είναι ένα υπέροχο κείμενο που σου αφήνει όμορφα συναισθήματα και μια αίσθηση δικαίωσης, σαν να παίρνεις το αίμα του πίσω! Πολύ μου άρεσε Ελένη μου συγχαρητήρια! Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο οδοδείκτης τα "έβαλε" με την ομίχλη και ναι δικαιώθηκε, γιατί η αλήθεια πρέπει να λάμπει.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Έλαμψε η αλήθεια,έλαμψε και η πένα σου, Ελένη μου! Αγαπώ τα παραμύθια σου! Καλό μήνα εύχομαι. 😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το πιο πρωτότυπο θέμα που εχω διαβάσει στο διαγωνισμό. Είναι πολύ ωραίο να μπορεις να αφουγκράζεσαι τις λέξεις και να τις κάνεις πάσα στη φαντασία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι λέξεις που δίδονται στο διαγωνισμό μου "μιλούν" και μερικές φορές εστιάζω σε μία από αυτές και οι υπόλοιπες περιστρέφονται γύρω από αυτήν.
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  17. Ωραία η συμμετοχή σου! Διάλογοι που σε ηρεμούν! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελένη μπυ, συγχώρα με που δεν είμαι τακτική,αλλά ακόμα δεν μαζευτήκαμε. Από τον άλλο μήνα θα μπει πρόγραμμα. Πάντα γράφεις υπέροχα!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα Ελένη μου!
    Εξαιρετική η ιστορία σου και υπέροχη η γραφή σου!
    Και γεμάτη τόσο όμορφα και αληθινά μηνύματα !
    Συγχαρητηρια για την συμμετοχή σου! Καλο Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεμάτο φως κι αισιοδοξία το κείμενό σου Ελένη μου!! Συγχαρητήρια για την ξεχωριστή σου συμμετοχή!!
    Πολλά φιλιά και να χεις ένα όμορφο σ/κ!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αισιοδοξία ναι, αλλά χρειάζεται δουλειά για να διατηρούμε τις αξίες και να ακολουθούμε το σωστό.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  21. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΗ.ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΠΛΑΤΑΚΗ .ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ BLOG ΣΟΥ.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ TRAVEL IN LITTERATURE!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εξαιρετικό κείμενο Ελένη.
    Ειλικρινά συγχαρητήρια για τη σύλληψη και τη γραφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς σε βρήκα και πάλι

    Ωραία η ιστορία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητήρια για το δυνατό σου κείμενα, Ελένη μου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλά Χριστούγεννα να χεις Ελένη μου!! Υγεία και καθετι καλό για σένα και τους αγαπημένους σου!! Φιλιά πολλά!! 🍪🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά πολλά!
    Υγεία, χαμόγελα, ζεστασιά και άφθονα φαγητά
    🎄❄️☃️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εξαιρετικό κείμενο!Ευστοχο,Καλογραμμένο,αληθινό!
    Ευχομαι όλη σου η χρονιά Ελένη μου ναχει αυτό τον φωτεινό οδοδείκτη,λουσμένο στο φως και να οδηγεί τα βήματα όλης της οικογένειας στο δρόμο τον καλό!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή χρονιά με υγεία-αλληλεγγύη-δημιουργικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή