Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

Χάος στη χώρα της Αλφαβήτας

 

Τα παλιά τα χρόνια στη χώρα της Αλφαβήτας επικρατούσε  αρμονία και τάξη.  Κάθε γράμμα της αναλάμβανε την αρχηγία για ένα χρόνο και φρόντιζε όλοι να περνούν καλά.

Όταν όμως έγινε αρχηγός το Πι,   ήθελε να μείνει  στην εξουσία για Πάντα. Τα υπόλοιπα γράμματα αντέδρασαν και τότε τους κήρυξε Πόλεμο. Πήρε μαζί του το  Βήτα  και με τη  βία ανάγκαζε ένα ένα τα γράμματα  να τον ακολουθήσουν βγάζοντας  τον χειρότερο εαυτό τους.  Με  το Δέλτα έσπειρε   διχόνοια. Με το Μι μίσος.  Με το Έψιλον  έχθρα.  Πήρε μαζί του το Θήτα και ο θάνατος παραμόνευε παντού.  Με το Φι  άπλωσε τον φόβο πάνω απ’ όλη τη χώρα. Με το Χι δημιούργησε χάος.  Με το  Κάπα   έφτιαξε  κανόνια και με το Όμικρον  κατασκεύασε όλων των ειδών τα όπλα.  Έτσι με όλο αυτό το χάος  το Πι απολάμβανε την εξουσία,  ενώ τη χώρα μάστιζε  ο Πόνος,  η Πείνα και η Παρανομία.

Το Ήτα  μάταια προσπαθούσε να τους δώσει να καταλάβουν ότι όλα αυτά ήταν καταστροφικά. Ηττήθηκε! Έτρεξε στο Άλφα και το παρακάλεσε να παρέμβει.

«Εσύ  με το Άλφα σου μπορείς να δημιουργήσεις αγάπη και να θυμηθούν όλοι πόσο καλά περνούσαμε πριν» του είπε.

«Δεν φτάνει μόνο η αγάπη.  Πρέπει να βρούμε και άλλους υποστηρικτές», του είπε το Άλφα.

Έτσι άρχισαν  να πλησιάζουν μερικά από τα γράμματα που είχαν λουφάξει τρομοκρατημένα. Το  Ωμέγα πήρε το μέρος τους πρώτο,  γιατί του άρεσαν τα ωραία πράγματα. Ακολούθησαν το Γάμα, το Ζήτα, το Λάμδα και το Ξι. Ήρθε και το Σίγμα κρατώντας από το χέρι το τελικό «ς».  Μαζί τους  το Ψι  και  το Ιώτα.  Το Ρο το βρήκαν σε μια ρωγμή που είχε μπει  για να γλυτώσει από τα κανόνια  του Κάπα. Το Ύψιλον τους ύψωσε το ηθικό.  Με τα λόγια του τους θύμισε πόσο καλά περνούσαν πριν και πως αν έμεναν ενωμένοι θα κατάφερναν να φέρουν ειρήνη και πάλι στη χώρα τους.  Τελευταίο ήρθε το Νι,  το χρειάζονταν για να νικήσουν. 

Στην σύσκεψη που έκαναν αποφάσισαν πως έπρεπε να πάρουν από τον Πόλεμο,  το Έψιλον και το Όμικρον, τα δύο φωνήεντα που τους ήταν απαραίτητα,  για να δημιουργήσουν την Ειρήνη και την Ομόνοια.

«Πως όμως; Αυτό είναι πολύ δύσκολο!» φώναξαν μερικά από τα γράμματα. Το Ιώτα με το  Ψι  κάτι είπαν μεταξύ τους και μετά το Ιώτα πήρε τον λόγο.

«Έχω  μια ιδέα. Το Ψι από δω μπορεί χωρίς να γίνει αντιληπτό από κανέναν να πλησιάσει το Έψιλον και το Όμικρον και να τους ψιθυρίσει πως είναι γεννημένα να παίξουν πρωταγωνιστικούς  ρόλους και όχι να είναι δεκανίκια του Πολέμου. Πως είναι προορισμένα να δημιουργούν  Ειρήνη και  Ομόνοια».

Όλα τα γράμματα συμφώνησαν με την ιδέα αυτή και το Ψι ξεκίνησε για την επικίνδυνη αποστολή του. Σαν έφτασε στον Πόλεμο προσπάθησε να αποσπάσει την προσοχή του Έψιλον και του Όμικρον, μα ήταν τόσο μεγάλος ο θόρυβος από τα κανόνια που δεν άκουγαν τα ψιθυρίσματά του. Τελικά μπήκε μέσα στα αυτιά τους και πες πες κατάφερε να τα πείσει να εγκαταλείψουν τον Πόλεμο.

Ο Πόλεμος αποδυναμωμένος από τα δύο αυτά φωνήεντα ηττήθηκε και μαζί του και το Πι. Το Έψιλον δημιούργησε Ειρήνη. Το Όμικρον έφερε την Ομόνοια στη χώρα και κράτησε δίπλα του το Πι για να το επιβλέπει, μην αρχίσει πάλι τα ίδια.  Το Δέλτα και το Χι κατάλαβαν  το λάθος τους και για να επανορθώσουν έφεραν τη  Δικαιοσύνη και τη Χαρά.  Όσο για το Βήτα το πήρε υπό την προστασία του το Άλφα που με την αγάπη του, του έδειξε το σωστό δρόμο.

Μετά παρέδωσαν  την εξουσία στο Ρο για να γίνουν όλα ρόδινα, όπως πριν.  Και έγιναν!





18 σχόλια:

  1. Ωραίο το παραμύθι σου Ελένη μου. Πού μόνο η λύση του είναι παραμυθένια. Όλα τα άλλα θυμίζουν την πραγματικότητα. Θαυμάσια τα μηνύματα που περνάς.
    Καλό Φθινόπωρο να έχεις
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Άννα μου.
      Η λύση με αίσιο τέλος δυστυχώς γίνεται μόνο στα παραμύθια, γιατί όλοι αυτοί που δήθεν ενδιαφέρονται για την ειρήνη μάλλον το αντίθετο κάνουν. Αν φρόντιζαν να υπάρχει ειρήνη δεν θα υπήρχαν "Μόριες" ανά τον κόσμο.
      Καλό Φθινόπωρο
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Γλυκύτατο, όμορφο, ευρηματικό και πάνω από όλα διδακτικό Ελένη μου.
    Ειρήνη. Υπέρτατο αγαθό σε μια κοινωνία που αλληλοσπαράσσεται από συμφέροντα και διχόνοια.
    Την καλησπέρα μου και τις ευχές μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου
      Δυστυχώς τα συμφέροντα και ο πλουτισμός των ολίγων δεν θα αφήσουν ποτέ να αναπτυχτεί η ειρήνη και η ευημερία των λαών.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφο !!!!
    Μπράβο ....ότι παραμύθι έχεις γράψει το απολαμβάνω και για τη γραφή και για τα νοήματα !!!!
    Μπορώ να το δώσω στην κόρη μου που διηγείται παραμύθια ???? Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ράνια μου
      Χαρά μου να το δώσεις στην κόρη σου, αυτό και όποιο άλλο παραμύθι της αρέσει από το blog μου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ευρηματικό και ταυτόχρονα διδακτικό!
    Συγχαρητήρια Ελένη μου!
    Πάντα καταθέτεις κάτι ποιοτικό και πρωτότυπο στη σύλληψη.
    Τροφή σκέψης για τα παιδιά. Μικρά και μεγάλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφη η ιστορία!!!!
    Μολις έμαθα ότι γιόρταζαν στις 21 χαχα!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ρένα μου
      Ναι 21 Σεπτεμβρίου είναι Παγκόσμια Ημέρα Ειρήνης.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Ακόμα και τα γράμματα μπορούν να δουν ... χάρη στην φαντασία σου Ελένη μου, πως η διχόνοια είναι ένα από τα ασκημότερα πράγματα στον κόσμο.. είναι αυτή που φέρνει τον πόλεμο...
    Ομως πάντα θα υπάρχουν εκείνοι... οπως το ΕΨιλον και τι όμικρον.. η ειρήνη και η ομονοια στους ανθρώπους και όχι μονο ... και τα γράμματα μπορούν να έχουν τους πρεσβευτες της ειρήνης και της χαρας.. για μέρες.. χωρίς πολέμους..
    Πολύ διδακτικό το παραμύθι σου Ελενη μου και τι πρωτότυπο!!! μπραβο σου φίλη μου..😊
    Να περνας όμορφα ότι και να κανεις καλό σου μήνα φιλιαααα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη ένα πολύτιμο αγαθό από το οποίο απορρέει η ευημερία, η πρόοδος και ο πολιτισμός των λαών.
      Να είσαι καλά Ρούλα μου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφο παραμύθι Ελένη μου!
    Πόσο εύκολο είναι να παρασυρθεί κάποιος από την εξουσία και να καταστρέψει τα πάντα!
    Ευτυχώς που η αγάπη μπορεί να επουλώσει τις πληγές και να φέρει την ειρήνη και την ομόνοια.
    Αν γίνονταν κσι στην πραγματικότητα, θα είχαμε φτάσει στον παράδεισο.
    Έστω κι έτσι όμως, σ ευχαριστούμε πολύ για το ωραίο σου παραμύθι.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σ' ευχαριστώ
      Δυστυχώς στον κόσμο μας επικρατεί η διχόνοια με όλα τα κακά που απορρέουν απ' αυτή.
      Να είσαι καλά.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πανταχού παρούσα η διαχρονική αξία της Ειρήνης!
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυπόθητη αλλά παιχνίδι στα χέρια των ισχυρών.
      Να είστε καλά.
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  9. Ελένη μου τι όμορφο κείμενο και πόσο πρωτότυπο. Προημερών άκουσα στις ειδήσεις πως στη Βραζιλία χτύπησαν τόσου τυφώνες και ανεμοστρόβιλοι που δεν είχαν άλλα ο όματα να τους βζλουν έτσι επιστράτευσαν τον ελληνικό αλφάβητο. Εκείνη την ημέρα τους χτύπησε ο..Δέλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως και σε τυφώνες έφτασε η χάρη μας!
      Σ΄ ευχαριστώ Αχτίδα μου, να είσαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή