Κυριακή 20 Ιουνίου 2021

Για τον πατέρα μου

 



Έλα πατέρα, άκου το αηδόνι κελαηδάει,

πάνω στον πλάτανο της αυλής μας.

Το γυάλινο κανάτι με το δροσερό νερό

από την λιθόχτιστη  βρύση  μας σε περιμένει.

Κλείσε τα φτερά αγγέλου που φοράς

και κάθισε κοντά μου.

Πες μου πάλι παραμύθια με θεούς και ημίθεους.

Πες μου για ήρωες που παλεύουν με άγρια θηρία.

Κάτσε κοντά μου ως το βράδυ

να μου δείξεις και πάλι την Μικρή Άρκτο.

Να ξαναθυμηθώ  τους δρόμους που μου χάραζες.

Αυτούς τους δρόμους προσπάθησα να τους διαβώ,

όπως εσύ με σημαία το δίκιο και την ανθρωπιά.

Ακόμα προσπαθώ και σε σκέφτομαι.


Σήμερα 20 Ιουνίου είναι η γιορτή του πατέρα.

 Το ποίημα γράφτηκε για την γιορτή του πατέρα

 και την πρόσκληση της "αλατοπαρέας".

Αν θέλετε  μπείτε εδώ και να διαβάσετε και άλλα

ποιήματα.

Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες σας

και εμείς που δεν τους έχουμε μαζί μας να είμαστε καλά

να τους θυμόμαστε με αγάπη.



8 σχόλια:

  1. Ελένη μου, γεμάτο συγκίνηση!
    Ναι, μέρα του πατέρα! Να σκύψουμε όλοι πάνω στον ανθρώπινο αυτό ρόλο, όχι από θέση ισχύος αλλά από θέση δημιουργίας και προσφοράς. Στέλνω τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με εκφράζει απόλυτα και συγκινήθηκα πολύ με το σπάραγμά σου αυτό, Ελένη μου.
    Είθε να είναι όλοι τους αναπαυμένοι και να τους έχουμε φάρους στη ζωή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγκινητικό!! Χρόνια πολλά στους πατεράδες που αξίζουν το σεβασμό μας και την αγάπη μας. Αλλά και εμείς να είμαστε καλά να τους θυμόμαστε.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε όλους τους πατεράδες που είναι δίπλα μας ή ζουν στην καρδιά μας! Ας είναι καλά όπου κι αν είναι!
    Να είσαι καλά Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά στους πατεράδες.
    Υπέροχο ποίημα.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο ... Αδυναμία μεγάλη ειδικά οι κόρες για τον μπαμπά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί να πέρασε η μέρα του πατέρα Ελένη μου, αλλά περνώντας από εδώ δεν μπόρεσα να μην συγκινηθώ με την αφιέρωσή σου στον πατέρα σου!!
    Υπέροχα λόγια καρδιάς!!
    Να είσαι καλά Ελενη μου με ότι κάνεις... φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή