Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

Με ένα ποδήλατο

 


(έργο της Carolee Clark)


Με ένα ποδήλατο κάποτε  κόντρα στον άνεμο

ρουφούσα την ζωή.

Με ξέμπλεκα μαλλιά να ανεμίζουν σαν τα στάχυα,

μάζευα  Ανατολές.

Μαζί  του  στα πρώτα ραντεβού, στα κλεφτά φιλιά

σε  έρωτες κεραυνοβόλους, σε  χτυποκάρδια τρελά.

Με  ορθοπεταλιές  με έμαθε να  ξεπερνώ

της  ζωής τις ανηφόρες

και τώρα να αναπολώ  μόνο  αναμνήσεις  γλυκές .

Ε.Φ.


Σήμερα 3 Ιουνίου είναι παγκόσμια ημέρα ποδήλατου.

υ.γ. Το ποίημα προέκυψε από μία συγγραφική πρόσκληση στην "Αλατοπαρέα" .

Μπορείτε να δείτε και άλλα ποιήματα εδώ.



12 σχόλια:

  1. Ωωωωωω και δε το ήξερα και νάξερες πόσο με αντιπροσωπεύει Ελένη!
    Απο μικρό κοριτσάκι μ ένα ποδήλατο διαρκώς!!!Ευκαιρία να ξεθαψω παλιές φωτογραφίες έτσι σαν ύμνο στην Ημέρα μια που εσυ την τίμησες ποιητικά και τόσο όμορφα και αισθαντικά!
    Φιλάκια πολλά
    Χαρά Θ. (γραφω απο άλλο πισί και δε μου αλλάζει το προφίλ, σόρρυ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου σε έχω ικανή να σκαρώσεις ένα πετρωτό με θέμα το ποδήλατο. Θυμάμαι το ωραίο που έχεις φτιάξει με θέμα τη βέσπα.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Και τι πιο όμορφο να γιορτάσει κανείς αυτή την μέρα με λίγους στίχους. Καλή σου μέρα, Ελένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ποδήλατο πάντα μας φέρνει ωραίες αναμνήσεις.
      Να είσαι καλά Μαρία μου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Οι ωραίες μας ποδηλατάδες...
    Πολύ γλυκό και νοσταλγικό το ποίημά σου, Ελένη μου!
    Φιλί γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, ναι, το χάρηκα! Αυτό είναι το λατρεμένο μας ποδήλατο. Ένα δικό μας εργαλείο, ένας φίλος μας να μας ταξιδεύει πάντα στις δικές μας όμορφες στιγμές. Να το χαιρόμαστε.
    Καλησπέρα Ελένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχοοοοοοοοο αγαπαμε το ποδηλατοοοοοοο
    κι ας μας κανουν την ζωη ποδηλατο μερικοιιιιιιιιιι χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απωθημένο παιδικής ηλικίας το ποδήλατο Ελένη μου... τι ωραίοι οι στίχοι σου για αυτό το τόσο αγαπημένο για όλους δίτροχο..!!
    Αγαπημένες ποδηλατάδες!!!
    Καλό ΄μήνα Ελένη μου και να έχεις ένα όμορφο καλοκαιρακι.. φιλιααα!!🌞😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί ωραίο ποίημα!
    Μακάρι να μπορούσα να κάνω ακόμα ποδήλατο.
    Τα γόνατα όμως δεν συμφωνούν.
    Κάθε πράγμα στον καιρό του.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ βρε παιδιά πειράζει που δεν ξέρω ποδήλατο. Είχε ένα ο πατέρας μου, βαρύ, αντρικό, ψηλό, τεράστιο μου φαινόταν για το μπόι μου. Προσπάθησα πάντως, γκρεμοτσακίστηκα και έκτοτε....δεν. Ίσως και να ήταν απωθημένο μου, ποιος ξέρει, γιατί στον ύπνο μου πολλές φορές βλέπω πως τα καταφέρνω μια χαρά.
    Ίσως είναι και η ζωή καμιά φορά...ποδήλατο.
    Να είσαι καλά Ελένη μου!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο ποίημα για ένα ποδήλατο που έχω απωθημένο. Σαν μικρούλα είχα το ποδηλατάκι μου μετά όμως όχι. Και μου έχει λείψει ξέρεις
    Φιλάκια Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οπως λέει κι η Αννούλα, το ποδήλατο είναι το απωθημένο μου, μόνο που εγώ δεν έμαθα ποτέ και δεν λέω να το ξεπεράσω.. Κάθε φορά που βλέπω ποδήλατο ή διαβάζω κάτι, γίνομαι λίγο παιδί.. Πολλά φιλιά Ελενάρα μου 🌸🌷🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή