Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2023

Ένα αλλιώτικο Χριστουγεννιάτικο δέντρο

 



-Άλυ κοίτα τι σου έφερα, φώναξε ο Αρκούδος στη γυναίκα του. Ένα έλατο, το βρήκα στο δάσος σπασμένο από το βάρος του χιονιού. Τι λες το στολίζουμε για τα Χριστούγεννα;
-Ωραία ιδέα, αλλά που θα βρούμε στολίδια;
-Αυτό αφήστε το σε μένα, τους είπε ένας Κόκκινος Καρδινάλιος  που πετάχτηκε μέσα από τα κλαδιά. Βλέπετε πριν σπάσει το έλατο εκεί είχε τη φωλιά του.
Πέταξε  γρήγορα μακριά και σε λίγο γύρισε με ένα σμήνος πουλιών. Κοκκινολαίμηδες, πέρδικες, γαρδέλια, αηδόνια ήρθαν και κάθισαν στα κλαδάκια και το έλατο γέμισε όχι μόνο με χρώματα από τα φτερά των πουλιών, αλλά και με ήχους.
Ο Κόκκινος Καρδινάλιος κάνοντας τον μαέστρο προσπάθησε να συντονίσει τα τιτιβίσματα των πουλιών και η Άλυ έτρεξε να τους φέρει σποράκια.
Σε λίγο όλα μαζί τραγουδούσαν: "Ω έλατο, ω έλατο, μ' αρέσεις, πως μ΄ αρέσεις..."
Εκείνη τη στιγμή τρία αγουροξυπνημένα αρκουδάκια έκαναν την εμφάνισή τους. Είδαν το στολισμένο έλατο δίπλα στο αναμμένο τζάκι και δεν πίστευαν τα μάτια τους.
-Μαμά, μπαμπά ήρθαν τα Χριστούγεννα;
-Ναι μωρά μου! Ελάτε να πλυθείτε και να φάτε το μέλι σας.
Αφού έφαγαν τα αρκουδάκια φώλιασαν στην αγκαλιά των γονιών τους και απόλαυσαν τα πουλιά που τώρα κελαηδούσαν  το "Χριστός γεννάται σήμερον..."

Υ.Γ Η μικρή αυτή ιστορία των 200 λέξεων η οποία βασίστηκε στην παραπάνω εικόνα γράφτηκε μετά από πρόσκληση της συντονίστριας της αλατοπαρέας (ομάδας του εργαστηρίου συγγραφής των εκδόσεων αλάτι). Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τις υπόλοιπες ιστορίες της παρέας.

22 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες εικόνες μας έδωσες με αυτές τις 200 λέξεις, Ελένη μου, μπράβο! Νιώσαμε όλοι τη θαλπωρή των γιορτινών ημερών!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πίπη μου. Να μπαίνουμε στο κλίμα των ημερών σιγά σιγά.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Ελένημου ωραίο το παραμύθι σου και όντως περιέγραψες ένα ολοζώντανο διαφορετικό χριστουγεννιάτικο δέντρο. Καλή συνέχεια
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί ωραία ιστορία Ελένη μου !
    Ένα δέντρο στολισμένο με πουλιά!
    Πάω να διαβάσω και τις άλλες ιστορίες , τα κορίτσια μας μεγάλωσαν αλλά ακόμα ζητάνε παραμύθια!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλα ρε συ Ελενάρα! Τέτοιο δέντρο δεν έχει άλλος κανείς και πολύ το ζήλεψα! Θαύμασα όμως όπως πάντα, την ευρηματικότητά σου! Φιλιά πολλά σε σένα, στα χρωματιστά πουλάκια, και σε όλη την αρκουδο-οικογένεια! 🧡🎄💚🌟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν και αυτά τα στολίδια Πέτρα μου και είναι τα πιο ωραία.
      Θα τα δώσω τα χαιρετίσματά σου.

      Διαγραφή
  5. Πόσο όμορφα έδεσες την ιστορία σου με την εικόνα Ελένη μου! Σας ζηλεύω τις παραμυθούδες.
    Καλές Γιορτές νάχουμε με υγεία και ζεστασιά στην καρδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό κι αν ήταν στόλισμα δέντρου! Λίγες λέξεις, αλλά τόσες πολλές εικόνες και μελωδίες! Μπράβο, Ελένη μου! Πολύ εμπνευσμένη η ιστορία σου. Να είσαι καλά και να περάσετε όμορφες γιορτινές μέρες 🎅🎄🎈💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα τι όμορφο στόλισμα Χριστουγεννιάτικου δέντρου ήταν αυτό Ελένη μου;
    Πολύ πρωτότυπο και τρυφερό πολύ ωραία η ιδέα σου! Όμορφες εικόνες παραμυθένιες και μαγικές όπως τα Χριστούγεννα!
    Θα το διαβάσω του Γιαννάκη μας που τώρα κάθεται και ακούει παραμυθάκια.
    Καλά Χριστούγεννα να περάσετε όμορφα Ελένη μου με την οικογένεια σου! Καλές γιορτές φιλιαααα!! ✨🎄🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη η ιστορία σου Ελένη μου! Νομίζω το ωραιότερο Χριστουγεννιάτικο δέντρο! Καλές γιορτές να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πουλάκια που κελαιδούν , πουλάκια με χίλια χρώματα, Κάνω είκόνα το τρυφερό στιγμιότυπο των αρκουδακίων στην ασφάλεια της αγκαλιας του αρκούδου και της μαμάς αρκούδας λουσμένοι ολοι με τις μελωδίες των ωδικων πουλιών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη αυτή την εικόνα την έφερα και εγώ πολλές φορές στο νου μου.
      Καλές γιορτές Έφη μου μαζί με τους αγαπημένους σου.

      Διαγραφή