Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

Τι ζήτησε ο Χιονάνθρωπος απ' τον Γενάρη

 


-Αγαπημένε μου Γενάρη μπορείς να μου κάνεις μια χάρη; ρώτησε ο Χιονάνθρωπος.

-Φυσικά, ό,τι θέλεις.

-Θέλω σε παρακαλώ τώρα που θα αρχίσουν οι Αλκυονίδες ημέρες σου να με προστατεύσεις από τις ηλιαχτίδες. Δεν θέλω να λιώσω και όταν με το καλό τελειώσει η θητεία σου και φύγεις για το παγωμένο βασίλειό σου να με πάρεις μαζί σου  και εγώ για αντάλλαγμα θα σου κρατώ συντροφιά.

-Έχεις τον λόγο μου, θα σε προστατεύσω απ' τον ήλιο όσο διαρκούν οι Αλκυονίδες ημέρες, αλλά γιατί δεν θέλεις να μείνεις λίγο ακόμα εδώ. Οι μέρες του αδερφού μου του Φλεβάρη που θα έρθει μετά από μένα είναι παγωμένες σαν τις δικές μου και που ξέρεις ίσως έρθουν πάλι τα παιδιά που σ' έφτιαξαν να παίξουν μαζί σου. 

-Μπα, δεν το ρισκάρω. Δεν έχεις ακούσει την παροιμία που λέει: "Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει, καλοκαίρι θα μυρίσει;" Όσο για τα παιδιά μου είπαν πως δεν μπορούν να ξανάρθουν γιατί πάνε σχολείο και έχουν διάβασμα. Θα τα θυμάμαι όμως πάντα με αγάπη, είπε ο χιονάνθρωπος και χάιδεψε το κασκόλ που είχε στο λαιμό του. Να τολμήσω να ζητήσω και κάτι ακόμη;

-Για λέγε, είπε ο Γενάρης.

-Κοιτάζω την ανθισμένη αμυγδαλιά εκεί πέρα και θέλω να σου ζητήσω να μην στείλεις τους βοριάδες σου και τις σκορπίσουν τα άνθη, είναι τόσο όμορφη.

-Άντε με πέτυχες στις καλές μου, θα σου κάνω όλα τα χατίρια και μετά θα σε πάρω μαζί μου. Θα κάνουμε καλή παρέα.

Ανταποκρίθηκα σ' άλλη μία πρόσκληση της αλατοπαρέας .






20 σχόλια:

  1. Η τρυφερή σου καρδιά και τα ανάλογα συναισθήματά σου, Ελένη μου, δίνουν όμορφες συγγραφικές στιγμές. Μπορεί να ηχούν ως "παραμύθια" αλλά αγγίζουν τόσο μα τόσο τη ψυχή μας.
    Καλή βδομάδα σου, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου πάντα έρχεσαι με ένα όμορφο σχόλιο και σ' ευχαριστώ γι' αυτό.
      Να είσαι καλά.
      Καλή εβδομάδα φίλε μου

      Διαγραφή
  2. Τί όμορφο !!!!!!
    Κάνε μας κι εμάς το χατίρι να γράφεις πιο συχνά !!!!
    Καλή εβδομάδα....σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ράνια μου. Είναι γεγονός ότι είχα εγκαταλείψει λίγο τις αναρτήσεις στο blog, αλλά τώρα επανήλθα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Εποχιακό, πάνω απ΄ όλα τρυφερό, γραφή που δείχνει ευαισθησία για κάτι το οποίο το θεωρούμε το πρόσκαιρο ( ευκαιριακό),
    Την Καλημέρα μου, Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας χιονάνθρωπος είναι μια πρόσκαιρη διασκέδαση, τον δημιουργούμε και μετά τον αφήνουμε εκεί. Εγώ θέλησα να του δώσω ζωή.
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Ωραίο Ελένη μου και τρυφερό. Μπράβο σου, να δημοσιευτεί κι αυτό να μαγεύει τα παιδιά όπως και εμένα που είμαι μεγάλο παιδί.
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι παιδιά είμαστε όσο πιστεύουμε ακόμη στα παραμύθια.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το σύντομο παραμυθάκι σου, Ελένη μου, μου άρεσε πολύ, αποπνέει απέραντη τρυφερότητα!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω τα σύντομα μα τόσο περιεκτικά σε εικόνες και νοήματα κείμενα. Και ξέρω πως αν είναι δύσκολο να αποδώσεις ένα ευσύνοπτο κείμενο, είναι δυο φορές πιο δύσκολο να γράψεις ένα παραμύθι. Γιατί τα παιδιά είναι οι πιο αυστηροί κριτές μα και οι πιο προσεχτικοί αναγνώστες. Και η κάθε σου λέξη, είναι και μια ολόκληρη εικόνα. Γεμάτο με πληροφορίες, νοήματα και τρυφερές στιγμές το παραμύθι σου, Ελένη μου. Συγχαρητήρια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι είναι δύσκολο να γράφει κάποιος σύντομα και περιεκτικά κείμενα, δεν το προτιμώ, αλλά έχουν γίνει μόδα τώρα τελευταία οι μικρομυθοπλασίες.
      Να είσαι καλά Μαρία μου. Σ' ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου.

      Διαγραφή
  7. Και μικρούλι και γλυκούλι, το παραμυθάκι σου, Ελενάρα μου!
    Κι έτσι μείναμε όλοι ευχαριστημένοι, και ο χιονάνθρωπος και
    εμείς! Στο μεταξύ, όλο αλκυονίδες ημέρες έχουμε φέτος! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τί όμορφο παραμύθι!
    Από αυτά που αρέσουν στα κορίτσια μας.
    Όλο ζητάνε καινούργια .
    Ευκαιρία να τους το πω το σκ που θα τις δω.
    Πρέπει να γράφεις πιο συχνά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ αυτοί οι χιονάνθρωποι Ελένη μου τι όμορφες και τρυφερές εμπνεύσεις μας δίνουν...
    και προπαντός όταν πρόκειται να πλάσουμε παραμύθια, όπως έκανες εσύ φίλη μου. Γεμάτο από εικόνες που τα παιδικά αυτάκια θέλουν να ακούνε, μέχρι η προσοχή τους να αποσπαστεί από κάτι άλλο... Το ξέρω από τον Γιαννάκη μας που πλησιάζει τα 3...😊
    Αυτά τα μικρά, είναι εκείνα που δεν θα τα βαρεθούν τα παιδιά και τώρα στην εποχή αυτή που έχουν τόσα πολλά ερεθίσματα από τις έτοιμες εικόνες!
    Μπράβο Ελένη μου να είσαι καλά και να κάνεις ότι όμορφο σου αρέσει, όπως να γράφεις παραμύθια... Την αγάπη μου !🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδιά σήμερα θέλουν όλο και κάτι καινούργιο. Ζουν στην εποχή της ταχύτητας και φυσικά του internet που η εναλλαγή των εικόνων τα μαγνητίζει.
      Να είσαι καλά Ρούλα μου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Όμορφη πένα με όμορφα συναισθήματα.
    Να γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή