Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024

Καλωσόρισες Μάρτη


 «Καλώς σας βρήκα!

Είμαι ο Μάρτιος και δεν σας κρύβω ότι φέτος ήρθα λίγο μουδιασμένος με όλα αυτά που συμβαίνουν. Εγώ πάντως έχω όλη την καλή διάθεση να κάνω το καθήκον μου που είναι να ξυπνήσω την φύση, να ζεστάνω την ατμόσφαιρα για να ανθίσουν σιγά σιγά τα λουλούδια, να ζωντανέψω τα ζωάκια που είχαν πέσει σε χειμερία νάρκη και τόσο άλλα. 

Όμως οι καιροί είναι δύσκολοι,  γι’ αυτό θα ήθελα να σας συμβουλέψω και να σας επιστήσω την προσοχή για κάποια πράγματα.

Εγώ θα προσέχω τα λουλούδια μου μην κακοπάθουν από τον χιονιά, αλλά και εσείς πρέπει να προσέχετε τα δικά σας "λουλούδια"  και "βλαστάρια" γιατί εκεί έξω παραμονεύουν άγριες μέλισσες.

Θα προστατέψω τα ζωάκια που θα ξυπνήσουν από τη χειμερία νάρκη, αλλά και εσείς πρέπει να προστατεύετε τους αθώους "αμνούς" σας από τους κακούς "λύκους" που παραμονεύουν σε κάθε απόμερο σοκάκι.

Θα μεγαλώσω τις ημέρες σας, θα τους δώσω περισσότερο φως, όμως εσείς θα πρέπει να προσέχετε τα σκοτάδια που κυβερνούν τις ψυχές των κακών ανθρώπων.

Κάπου κάπου θα ρίχνω δάκρυα βροχής για να δροσίζω τη γη, αλλά σε σας θα ευχηθώ να μην δω τα μάτια σας ποτέ δακρυσμένα και αν ποτέ δακρύσουν να είναι δάκρυα χαράς.

Όταν περνά η μπόρα θα βγάζω το ουράνιο τόξο με όλα του τα χρώματα  για να χρωματίσετε όπως θέλετε εσείς τη ζωή σας και τα όνειρά σας.

Εύχομαι να περάσετε όμορφα κατά την διάρκεια των ημερών μου».



Το είχα γράψει το 2021 για την αλατοπαρέα. Το είχα ξεχάσει και μου το θύμισε το f/b

https://alatoparea.blogspot.com/2021/03/blog-post.html?fbclid=IwAR2Ftn3yp5--FrxKqVk3FNmMJITAdHwqhlDdEevFxvOG3-u50Gp7ZlxIepo





14 σχόλια:

  1. Καλό μήνα, Ελένη μου. Υποδεχόμαστε το Μάρτη με προσδοκίες να είναι μαζί μας φιλικός, τρυφερός και με ισορροπημένες καταστάσεις. Το έχουμε, βλέπεις, ανάγκη.
    Τα φιλιά μου και στην εξαίρετη γραφή σου, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρούμενος ανοιξιάτικος τόνος με νόημα και διδακτισμό Ελένη μου!
    Καλό κι ευλογημένο μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου πόσο χαίρομαι που είσαι και πάλι εδώ.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα, Ελένη μου! Μπήκε πολύ βροχερός ο Μάρτης, μουλιάσαμε σήμερα, αλλά το σίγουρο είναι ότι θα φέρει και την 'Ανοιξη και ό,τι άλλο καλό μπορεί να μας δώσει για να απαλύνει την μαυρίλα των καιρών.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς εδώ έχουμε ήλιο. Η Άνοιξη έχει κάνει την εμφάνισή της παντού.
      Καλό μήνα Μαριάννα μου.

      Διαγραφή
  5. Πόσο όμορφο !!!!.......καλό μήνα
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Ελένη! Εύχομαι ο μήνας αυτός να μας χαρίσει λίγο χαμόγελο, να μας δείξει οτι ο κόσμος μας μπορεί να είναι καλύτερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Βασίλη μου να γίνουν τα πράγματα καλύτερα.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Ελένη μου. Σημαντικές συμβουλές δίνει ο Μάρτης και πολύ σοφά μας τα λέει. Πολύ ωραίο αυτό που έγραψες και να ναι καλά το φέις που στο θύμισε.
    Να σαι καλά
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία που μας τα λέει ο Μάρτης! Αν και είναι λίγο παρεξηγημένος μήνας, ωστόσο φροντίζει για τόσα πολλά τελικά...
    Ολόθερμες ευχές για καλό μήνα, Ελένη μου! Κι ο Θεός να μας φυλάει απ' τους "κακούς λύκους" που παραμονεύουν ολούθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή