Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Πλατανόφυλλα και διάφορα άλλα φύλλα σε καμβά

Αφορμή για να φτιάξω αυτό το blog στάθηκε μια... ''διαδήλωση''. Ναι καλά διαβάζεται

μια ''διαδήλωση''. Εκεί λοιπόν που καθόμουν και έκανα βόλτες στα διάφορα blogs

με όλες αυτές τις ωραίες δημιουργίες, που όλοι φτιάχνεται,

βλέπω μπροστά μου τον αγαπημένο μου πίνακα με τα ''φύλλα''

να κρατάει ένα πλακάτ που έγραφε: ''Θέλουμε και εμείς να φιγουράρουμε σε blog''.

Από πίσω του να σου και ο ''καθρέφτης με τα κοχύλια'',

το ''ασπρόμαυρο τριαντάφυλλο'' και πάει λέγοντας...

Μπροστά  λοιπόν σε τέτοιο αίτημα ενέδωσα και να μαστε ...





Στον πλάτανο και τα φύλλα του έχω ιδιαίτερη αδυναμία, 

γιατί ένας θεόρατος πλάτανος βρίσκεται στην αυλή του πατρικού μου σπιτιού

 φυτεμένος από τον παππού μου το 1920. 

Κάτω από αυτόν τον πλάτανο βρίσκεται μια βρύση (αρτεσιανό) 

που το νερό της τρέχει από μόνο του  μέρα νύχτα  

σε ένα αυλάκι (όταν δεν χρησιμοποιείται για πότισμα) 

και εν συνεχεία σε ένα ρέμα.

Εκεί πέφτουν τα πλατανόφυλλα, τα παρασύρει το νερό και ταξιδεύουν...

Από αυτό το γεγονός εμπνεύστηκα και έγραψα 

το πρώτο μου παραμύθι ''Το ταξίδι των τριών πλατανόφυλλων". 

Συνήθως τα φύλλα του πλάτανου τα αποξηραίνω και κάνω διάφορες συνθέσεις.

Όμως αρκετά φλυάρησα, καιρός να σας γράψω πως έκανα τον πιο πάνω πίνακα.

Τι χρειάστηκα:
  • ένα τελάρο καμβά (70*50)
  • διάφορα φύλλα
  • σπρέι μαύρο
  • σπρέι λευκό
  • mixion νερού 
  • φύλλα χρυσού
  • βερνίκι σε σπρέι

Στην αρχή έβαψα τον καμβά με μαύρο σπρέι,

όταν στέγνωσε τοποθέτησα πάνω του τα φύλλα

και τα ψέκασα με το λευκό σπρέι από απόσταση 30 cm,

για να μην μετακινηθούν τα φύλλα και να μην καλυφτεί τελείως το μαύρο  φόντο.

Όταν στέγνωσε και αυτό, πήρα ένα πλατανόφυλλο και ένα άλλο φυλλαράκι και

τα πέρασα στη μία πλευρά με ένα πινέλο με το mixion.

Κατόπιν τα πίεσα πάνω στον καμβά και εκεί επάνω τοποθέτησα τα φύλλα χρυσού.


Τέλος τα ψέκασα με το βερνίκι.


1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραίο και το κείμενο και ο πίνακας, μπράβο!!!!!!!!
    Αν θες να δεις και τα δικά μου πλατανόφυλλα που τα αγαπώ και εγώ σαν και σένα δες και το δικό μου blog.. http://kallitexnimatadimiourgies.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή