Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Εν τω σπηλαίω τίκτεται

Εν τω σπηλαίω τίκτεται

εν φάτνη των αλόγων

ο βασιλεύς των ουρανών

και ποιητής των όλων.

Κάπως νωρίς σας έψαλα τα κάλαντα, αλλά ήθελα να

σας δείξω την φάτνη που έφτιαξα.







Πως την έφτιαξα; Θα σας πω...

Τα βασικά υλικά που χρειάστηκα ήταν ένα κομμάτι ξύλο (τετράγωνο ή

στρογγυλό) για την βάση

και ένα μεγάλο κομμάτι λινάτσα με την οποία σχημάτισα τον θόλο

του σπηλαίου.



Επίσης γύψο και κάποια χρώματα όπως λίγο, μαύρο, άσπρο και χρυσό.

Η διαδικασία της κατασκευής αν θέλετε να την φτιάξετε:



Κατ' αρχάς με ένα συρραπτικό  ξύλου κάρφωσα την λινάτσα γύρω γύρω

από το ξύλο εκτός από ένα τμήμα που θα είναι η είσοδος του σπηλαίου.

Μετά ετοίμασα αρκετό  γύψο (λίγο αραιό) σε μία μεγάλη λεκάνη και εκεί

μέσα βούτηξα την λινάτσα  να ρουφήξει αρκετό γύψο.

Κατόπιν ανασήκωσα την λινάτσα και τοποθέτησα υποστυλώματα

από μέσα για να δημιουργηθεί ο θόλος της σπηλιάς και το άφησα να στεγνώσει.

Όταν στεγνώσει  θα έχει πάρει ένα θολωτό σχήμα

(δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφίες σε αυτό το στάδιο).

Κατόπιν έκανα πάλι γύψο και ενίσχυσα πιο πολύ τα τοιχώματα

και να κρατηθεί σταθερό το σπήλαιο για πολλά χρόνια.

Επίσης πήρα ξέφτια από την λινάτσα τα βούτηξα στον γύψο

και  δημιούργησα σταλακτίτες που τους τοποθέτησα στην είσοδο

του σπηλαίου.


Όταν στέγνωσε καλά άρχισα το βάψιμο.

Καφέ, άσπρο, μαύρο για το πίσω μέρος και χρυσό από την λάμψη του αστεριού

στην είσοδο.

Για περισσότερη λάμψη βάζουμε φώτα στο εσωτερικό.



Φτιάχνουμε και μία σκαλίτσα από ξυλάκια στην οποία ανεβοκατεβαίνουν

άγγελοι που ψάλλουν το "Δόξα εν υψίστοις".


Και την τοποθετούμε κοντά στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο.




Αυτή τη φάτνη την χάρισα στην κόρη μου (από το σπίτι της είναι και το πλάνο)

Εύχομαι να περνάτε όμορφα παρ' όλες τις άσχημες καταστάσεις.

Στολίστε μπας και φύγει η μαυρίλα από την ψυχή μας γιατί

στην τσέπη μας έχει εγκατασταθεί για τα καλά.

Να είστε καλά.

Φιλάκια!

49 σχόλια:

  1. Υπέροχη η φάτνη σου!!!!!!Γεια στα χέρια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη μου είναι υπέροχη και τόσο καλοφτιαγμένη!!!!!! Εξαιρετική η ιδέα σου να τη στήσεις έτσι, είναι μια από τις πιο πρωτότυπες φάτνες που έχω δει. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια θέλω να φτιάξω μια τόσο ατμοσφαιρική φάτνη!! Είναι υπέροχη, πολύ καλοφτιαγμένη και με πολύ κατατοπιστικές οδηγίες!! Αν προλάβω, θα δοκιμάσω κι εγώ να τη φτιάξω μαζί με τα κορίτσια μου.....Αν θέλεις, μπορείς να συμμετάσχεις στον 3ο Χριστουγεννιάτικο Διαγωνισμό που διοργανώνω ..... Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δύσκολο να την φτιάξεις. Αν το επιχειρήσεις και έχεις απορίες επικοινώνησε μαζί μου. Και ναι θα λάβω μέρος στο διαγωνισμό σου με την φάτνη.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Εχω μείνει άφωνη!!!!!!! Δεν έχω δει ωραιότερη φάτνη! Και τι ωραία που έδεσε με το μεγάλο και όμορφο δέντρο της κόρης σου!!!!!!!!!!!!

    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι πολύ ωραία αν και οι φωτογραφίες την αδικούν λίγο.

      Διαγραφή
  5. Πανεξυπνη η ιδεα σου!Και το κανεις να φαινεται τοσο απλο.Γεια στα χερια σου!Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη φάτνη, τα χεράκια σου χρυσάφι κάνουν ότι πιάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελένη μου, είναι τόσο όμορφη!!! Και οι οδηγίες σου εξαιρετικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φανταστικη η φάτνη σου!!!!Μπράβο !!!
    Καλο βράδυ, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΦΑΤΝΗ ΣΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!!
    ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!
    ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΦΑΤΝΗΣ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου.. υπέροχη...
    και η σκάλα και οι σταλακτίτες!!!
    καλό!!!
    μπράβο!! και του χρόνου!!!
    (ποτέ δεν είναι νωρίς για κάλαντα!! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ζήλεψα πολύ!!!
    Του χρόνου λέω να πλέξω όλα τα κουκλάκια και θα μου χρειαστεί μια τέτοια τέντα!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ομορφη την εφτιαξες Ελενη ,με πολυ μεράκι και φαντασία να είστε γεροί όλοι στην οικογένεια καν να περάσετε όμρφες γιορτές,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και του χρόνου να είσαι καλά και να ξαναστολίσεις...Εύχομαι φέτος να γεννηθεί η αγάπη στις καρδιές μας...Καλή μέρα Ελένη και καλές γιορτές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελένη μου μπράβο σου για την πανέμορφη διακόσμηση του χώρου σου!!!!!!!!Η φάτνη απίθανη!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελενάκη η φάτνη έγινε υπέροχη!!! Το σπίτι σας μοιάζει τόσο ζεστό και γιορτινό!!! Και του χρόνου πάλι με χαρά να το στολίσετε!!! Φιλιά και καλό ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι υπέροχη! Μπράβο στα χέρια σου! Ευχή για όμορφο σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχη η φάτνη σου!!!!Να την χαρεί η κορούλα σου για πολλά πολλά χρόνια!!!Ευχαριστούμε για τις οδηγίες...ομολογώ ότι θα το τολμήσω!!!Φιλιά και
    καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφη η φάτνη σου Ελένη μου και πολύ πρωτότυπη.Ωραία ιδέα η λινάτσα με τον γύψο!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Moυ αρέσει πάρα πάρα πολύ!Υπέροχη και με τόσο απλά υλικά και βγήκε τόσο όμορφο αποτέλεσμα!Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ★ ♫♫

    O Natal é mágico mesmo!
    Sua manjedoura ficou muito bonita.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨☆☆☆☆
    ❊#ª“˜¨ ☆☆☆☆☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Lovely!!!
    Have a wonderful weekend! and my g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απίστευτη !! Ονειρική η φάτνη σου! Και του χρόνου με υγεία, χαρά και ευτυχία, Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εντυπωσιάστηκα!!! δεν το συζητώ, πώς το κατάφερες? εντάξει οι σταλακτίτες εκπληκτικοί!! και τα φωτάκια πόσο πολύ ταίριαξαν!!! μπράβο Ελένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απίστευτη η φάτνη!!!Εχω μείνει με το στόμα ανοιχτό και χαζεύω τις φώτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν είναι μόνον όμορφη ή υπέροχη είναι κάτι περισσότερο από άψογη.Συγχαρητήρια!!!!πολλαπλά.. και δίχως να φανώ υπερβολική τυπώθηκε στο μυαλό μου σαν την καλύτερη που έχω δεί....Καταπληκτική Ελένη μου σου ευχομαι καλό μεσημέρι με ένα χριστουγεννιάτικο φιλί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλά είναι φανταστικό!
    μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!Τελεια ειναι Και του χρονου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι μοναδική φάτνη είναι αυτή θα την κλέψω Ελένη μου
    η γ κλήρωση του χριστουγεννιατικου πανηγυριού του Stars and icicles τελείωσε , πέρασε να πάρεις το βραβειάκι συμμετοχής και αν θες μου στέλνεις την διεύθυνση σου στο katitimou@gmail.com για να σου στέιλω ένα συμβολικό δωράκι σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελένη μου έφτιαξες μια ονειρεμένη στην κυριολεξία φάτνη.. Είναι σαν να βγήκε από παραμύθι, μπράβο σου. Φαντάζομαι πόσο θα άρεσε στην κόρη σου! Και του χρόνου....
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες
    Φιλάκια και να έχετε μια υπέροχη εβδομάδ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ελένη είναι θεσπέσια η φάτνη σου!!!
    τι να πω....
    μπράβο σου!!!!
    καλή βδομάδα να χεις!!!
    φιλάκια πολλά και του χρόνου με υγεία να ξαναστολίσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ,ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΦΑΤΝΗ!!!!ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΗ!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχη η φάτνη σου!Ονειρεμένη!Γεια στα χέρια σου!Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, να είσαι καλά και καλές γιορτές!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Yπεροχη δεν εχω λογια γεια στα χερακια σου!!!!!Και του χρονου με υγεια!!!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ελενη μου τελεια την εφτιαξες!!! Οι οδηγιες πολυ κατατοπιστικες!!!! Να΄σαι καλα!!!! Καλη συνεχεια...!!!
    Καλες γιορτες! Να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γειά σου αγαπητή Ελένη! Ομολογουμένως είσαι απίθανη! Δημιουργείς φανταστικά κομψοτεχνήματα. Σου εύχομαι νάχεις πάντα δημιουργική έμπνευση και φαντασία και να υλοποιείς τις ωραίες ιδέες σου. Να είσαι καλά να χαίρεσαι την οικογένεια και να περάσεις όμορφα τις Άγιες μέρες. Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. η φατνη εγινε τελοια..η λινατσσα ειναι πολυ καλο υλικο..και με ωραια αποτελεσματα..σε φιλω ματια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ¸.•°♡⊱彡


    Que o menino Jesus continue abençoando a vida de todos nós.
    Beijinhos.
    Brasil ✿ °•.¸


    (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φανταστική η Φάτνη και οι οδηγίες κατατοπιστικότατες!!!!
    Ελένη μου να περάσεις όμορφα τις γιορτές... μην αφήσεις κανέναν και τίποτα να σου μαυρίσει την ψυχή!!! Με υγεία, αγάπη και αλληλεγγύη όλα θα γίνουν πιο χαρούμενα... πιο φωτεινά!!!! Χρόνια Πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπέροχη η φάτνη σου Ελένη μου, όπως και η κίνηση να την χαρίσεις στην κορούλα σου.
    Εύχομαι υγεία και αγάπη σε σένα και την οικογένειά σου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μου άρεσε πολύ η φάτνη σου..μου άρεσε που μας έδωσες και οδηγίες..σε ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή