Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Παλάτια στην άμμο

Το αεράκι έπαιζε με την  χρυσόξανθη άμμο χαϊδεύοντας την,

το ίδιο και το κύμα  που πήγαινε και ερχόταν δροσίζοντας την.

Άρχισα και εγώ τα παιχνιδίσματα μαζί της.

Την έπαιρνα στην χούφτα μου και εκείνη ξεγλιστρούσε ανάμεσα

στα δάχτυλά μου.

Της άρεσε και μου άρεσε αυτή η αίσθηση...

Σε λίγο της είπα πως μπορώ να φτιάξω κάστρα και παλάτια μαζί της,

για να βλέπει  το κύμα από ψηλά...

Της άρεσε η ιδέα.




Το κύμα όμως άρχισε  να δυσανασχετεί και να κάνει παράπονα στην άμμο.

"Μέχρι χθες άφηνες μόνο εμένα να σε αγγίζω. Τώρα αφήνεις και άλλους

να σε χαϊδεύουν και να σου δίνουν περίεργα σχήματα.

Και άφριζε από το κακό του και απειλούσε να τα χαλάσει.


Και ήταν σαν να μου φώναζε "δεν έχεις ακούσει ότι είναι κακό στην άμμο

να κτίζεις παλάτια;"


''Όχι μη μου το χαλάς!" του φώναξα


Μη μου διαλύεις το όνειρο...



Μην με επαναφέρεις στην πραγματικότητα.


Αν δεν κτίσεις παλάτια στην άμμο πως θα νιώσεις παιδί...


Και άρχιζε η μάχη μαζί του και πότε έβγαινε νικητής το κύμα

και πότε εγώ...

Φιλάκια!!!
Να περνάτε καλά!

37 σχόλια:

  1. Τι όμορφο!συνδυασμένο με τα παιδικά χρόνια...όμορφο το καστράκι σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακόμα κι αν το κύμα τα χαλάει
    προλαβαίνεις να νιώσεις για λίγο κυρίαρχος μιας παιδικής ανεμελιάς!
    Καλησπέρα Ελένη!
    Πανέμορφη δημοσίευση! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και για να συμπληρώσω το σχόλιο της Αριστέας, νομίζω πως αυτό είναι το νόημα!
    Να νιώσεις κυρίαρχος (για όσο κρατήσει!)...
    Κι αν καταστραφεί, θα το κάνεις ξανά από την αρχή, και ξανά, και ξανά!
    Όσες φορές χρειαστεί!
    Αρκεί να είσαι δυνατός και υπομονετικός!
    Υπέροχο post!
    Φιλάκια πολλά-πολλά, Ελενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είναι καθόλου κακό Ελένη μου να νιώθουμε για λίγο παιδιά είναι υπέροχα λυτρωτικό θα έλεγα!!!Φιλάκια και καλό φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ;
    ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΜΕΤΡΗΘΕΙΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το κείμενό σου, Ελένη μου!
    Και ποιός δεν κτίζει παλάτια στην άμμο ?!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελένη μου πολύ τρυφερό και ζεστό το γράψιμό σου , αξίζει για όσο διαρκεί να χαίρεσαι και όταν καταστραφεί ηδη έχεις γευτεί τη χαρά .
    Αλλωστε οι μικρές ανέμελες, χαρούμενες στιγμές κάνουν τη διαφορά!!!
    Με παρέσυρες μαζί σου!
    Φιλάκια γλυκά Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν ήμουν έφηβη στην άμμο έφτιαχνα κοπέλες ξαπλωμένες σε διάφορες πόζες, ανάγλυφες.
    Και να φανταστείς πως δεν ανεχόμουν στα δάχτυλά μου και στα νύχια μου την άμμο.
    Κι όμως η χαρά της δημιουργίας με έκανε να αγνοώ την ενόχληση της άμμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η υπέροχη ανεμελιά των παιδικών χρόνων!! Πόσο όμορφα μας έκανε να νοιώθουμε!! Και πόσο πολύ, τελικά, μας λείπει!!
    Φιλάκια, Ελένη μου και να'σαι πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ όμορφο.. και τέλεια πάει με τις φωτο..μπραβο Ελένη!!! καλό ΧΕΙΜΩΝΑ... όμως... η ζωή... .χτίζει άλλα κάστρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα που πλέκεις τα λόγια με τις σκέψεις και με τις εικόνες!!!Μου χάρισες όμορφο πρωινό ξύπνημα,η αγάπη μου για την άμμο και θάλασσα είναι δυνατή Σου στέλνω κι εγώ ενα πρωινό φιλάκι με αγάππη πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι μου θυμισες με αυτη την αναρτηση...
    τα δικα μου παλατια στην αμμο.

    υπεροχο ποστ! συγχαρητηρια! φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο καί τρυφερό τό κείμενο σου Ελενη!!!
    Καλό Φθινόπωρο!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρειάζεται που και που να χτίζουμε παλάτια στην ακρογιαλιά, να βγάζουμε το παιδί που κρύβουμε μέσα μας και να ξαλαφρώνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εικόνες καλοκαιρινές και αναμνήσεις όλων μας,μικρών και μεγάλων,γιατί τα παλάτια στην άμμο δεν είναι μόνο για τα παιδιά!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφη ανάρτηση...καλοκαιρινή, παιδική και νοσταλγική!! Φιλάκια, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Eλικρινά συγκινητική η ανάρτησἠ σου αγαπητή μου Ελένη.
    Πολύ ωραίο όταν μπορούμε να ξαναγινόμαστε παιδιά.
    Από την 1η του Σεπτέμβρη βρίσομαι στις επάλξεις....των Εφτανήσων.
    Καλό φθινόπωρο σου εύχοαμι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. °º✿♫
    °º✿ Olá, amiga!
    º° ✿✿
    Tudo é um sonho, o mar, as ondas e essa praia linda.
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ♫° ·.¸.•°♡♡♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. όμορφο και τρυφερό το κείμενό σου-)))Και οι εικόνες!
    Λέω ναι,στα παλάτια στην άμμο,και ας τα πάρει ο αέρας μετά,δεν πειράζει.Η φαντασία είναι πηγή ζωής!!!
    Πολλά φιλιά και καλό βράδυ-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφη ανάρτηση! Μου θύμισε ένα τραγούδι του Θηβαίου που αγαπώ πολύ:
    "Τίποτα δε χτίζεται πάνω στην πέτρα, όλαπάνω στην άμμο χτιζονται,
    μα εγώ θα χτίζω πάνω στην άμμο, σα να' τανε η αμμος πέτρα"
    Άκουσέ το:
    http://www.youtube.com/watch?v=DOhKrlRNuGk

    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελένη μου πόσο όμορφα και πόσο τρυφερά λόγια...ξέρουμε πως το κύμα θα πάρει τα παλάτια, αλλά εμείς πάντα θα επιμένουμε..για λίγο θα χαιρόμαστε την ομορφιά και τη δημιουργία πριν την αφήσουμε να γυρίσει εκεί που ανήκει...σαν τον κύκλο της ζωής...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφη ανάρτηση! Τι κι αν χτίζοντας παλάτια στην άμμο τα κατστρέφει η θάλασσα! Σημασία έχει "το ταξίδι", η χαρά της δημιουργίας! Η πραγματοποίηση του όνειρου, έστω και αν η χαρά είναι στιγμιαία! Γιατί έχει σημασία να μένουμε παιδιά, τα παιδιά είναι γεμάτα όνειρα, φαντασία και ελπίδες. Μένοντας σε ένα κομμάτι μας παιδιά μπορούμε να ξεχάσουμε τις έγνοιες μας,να ξαλαφρώσουμε, να ηρεμήσουμε και έτσι να προχωρήσουμε! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφα λόγια Ελένη!! Καλή εβδομάδα να έχεις φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλη βδομαδα Ελενη μου μην σταματας να χτιζεις παλατια εξαλλου για αυτο τα χαλαει ο ανεμος και το κυμα για να μην σταματαμε να δημιουργουμε υπεροχη αναρτηση φιλεναδα σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφη και πολύ γλυκιά ανάρτηση!!!Μου άρεσαν τα λόγια σου πολύ και οι φωτογραφίες!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ελένη μου εγώ ακόμα χτίζω στην άμμο , δεν κόβεται η συνήθεια...Τι όμορφα που τα γράφεις πάντα!!!!Και μας δίνεις το νόημα της ζωής με τον δικό σου υπέροχο τρόπο!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ελενάκι μου καλησπέρα..συγχώρεσε την αφηρημάδα μου που καιρό είχα να σε επισκεφτώ..κάτι ένας γάμος στη Ζάκυνθο κάτι οι πονοκέφαλοί μου απο την υπόταση με βγάλανε κάπως απο τα δρώμενα της μπλογκογειτονίτσας μας....δεν ξεχνάω όμως ποτέ φίλους,,ειδικά αυτούς που είναι σαν τα μικρά παιδιά..που χτίζουν παλατάκια στην άμμο και φοβούνται μήπως τους χαλάσει το όνειρο κάποιο κυματάκι.πολύ γλυκιά ανάρτηση με συναίσθημα και πανέμορφες φωτό.φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι κι αν χτίζουμε .. παλατια στην άμμο...Ελένη μου...αυτά μας κανουν να νιωθουμε παιδιά..να νιωθουμε στα δάχτυλα μας την αμμο να κυλαει ζεστή ακομα απο τα φιλιά του Ηλιου... ομορφη και ταξιδιάρικη αναρτηση .. ακομα καλοκαιρινή.. σαν να μην θελειςς να αφήσεις την αμμο με τα παλατια της.. και καλά κανεις .. σου αφιερωνω μια μαντιναδα... που ειναι μεσα στο θεμα..!!
    Κοντρα θα βαλω το κορμί
    το κύμα να κρατήσει
    τα κάστρα σου στην αμμουδια
    μην έρθει και τα σβύσει..............φιλακια πολλα Ελενη μου...καλή εβδομαδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ομορφη αναρτηση Ελενακι!!!!!Φιλακια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ταλενταρα μου εσυ.....ποσο ομορφα στολιζεις με λογακια τις φωτο σου....και ολα τα νοηματα πλεκονται και μπλεκονται και αβιαστα βγαινουν.....

    Καλο απογευμα να εχεις, Ελενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή