Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Φάτνη

Φίλοι μου πριν δύο χρόνια σας είχα δείξει την Φάτνη,
που είχα φτιάξει για το σπίτι της κόρης μου





Φέτος υπήρξαν παραγγελιές.
Έτσι έφτιαξα άλλες δύο  με την ίδια τεχνική που σας είχα δείξει εδώ.
Το μπροστινό μέρος της Φάτνης με τους σταλακτίτες είναι ψεκασμένο
με χρυσό σπρέι, για να δείχνει την λάμψη από το αστέρι της Άγιας Νύκτας,
ενώ η πίσω πλευρά και οι πλαϊνές έχουν τις αποχρώσεις των βράχων
 (λίγο καφέ, άσπρο, γκρίζο, μαύρο)



Οι φωτογραφίες τις αδικούν λίγο, γιατί είναι τραβηγμένες με κινητό τηλέφωνο


Φυσικά οι παραλήπτες θα φροντίσουν να τις διακοσμήσουν με φωτάκια και τις φιγούρες
της Αγίας Οικογένειας.


Με αυτή την ανάρτηση παίρνω μέρος στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της Κάτιας μας.
Με το καλό να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα όσο πιο καλά μπορούμε.
Φιλάκια!

29 σχόλια:

  1. υπέροχη φάτνη Ελένη!!!! τρελαίνομαι!!! και στολισμένη με τις φιγούρες θα δείχνει ακόμη πιο χάρμα!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο, βρε Ελένη!!!
    Υπέροχη η φάτνη!!!
    Πάω να ρίξω και καμιά ματιά στις οδηγίες, γιατί μάλλον τότε δεν σε ήξερα!
    ΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι Υπέροχη φάτνη πάρα πολύ μου άρεσε ο τρόπος κατασκευής...ευχαριστώ που την μοιράστηκες.....φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη η φάτνη σου Ελένη.
    Τρέχω και εγώ να ρίξω μια ματιά στις κατασκευαστικές οδηγίες,όχι για να την κάνω,αλλά να έτσι από περιέργεια,καθότι αν περιμένει κάποιος από την xristin να κάνει φάτνη.....την πάτησε και αυτός και η φάτνη!χα,χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την θυμάμαι πολύ καλά την φάτνη της κόρης σου, Ελένη μου! Και οι δύο καινούργιες είναι πολύ όμορφες και καλοφτιαγμένες! Με το καλό να στολιστούν και να υποδεχθούν την Αγια Οικογένεια!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφη που είναι !!!!!
    Μπράβο !!!!
    Καλή εβδομάδα !!! Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή σου μέρα αγαπητή μου Ελένη.
    Υπέροχα τα έργα σου όπως πάντα.
    Χρόνια σου πολλά και του χρόνου για ακόμα πιο μεγάλα κια πιο υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελένη συγχαρητήρια είναι πανέμορφες οι φάτνες σου!
    Τυχεροί όποιοι τις πάρουν.
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ πρωτότυπη η φάτνη σου Ελένη !!!!
    Φωτισμένη θα είναι πολύ γλυκιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πώ πώ!!Τί πανέμορφη φάτνη Ελένη μου!!!
    Καί τόσο όμορφα φτιαγμένη!!!Μπράβο σου!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπεροχη!!! και του χρονου με υγεια Ελενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ πρωτότυπη και μαγική η φάτνη σου!!!

    φιλάκι γλυκό ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α, εγώ δεν είχα την περσινή φάτνη κι ενθουσιάστηκα πραγματικά!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια!! Πού να το ήξερα να σου έδινα κι εγώ παραγγελία; Πρέπει να φτιάξω μία φάτνη αύριο για ένα θεατρικό σκηνικό!! Μεγάλη...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε βλέπω του χρόνου να φτιάχνεις άλλες τόσες!!!! Μα είναι πολύ όμορφες!!!! Μπραβο σου. Εύχομαι να την στολίσουν ανάλογα οι τυχεροί που θα τις χαρούν!!!! Φιλιά πολλά και του χρόνου με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εεεεε πήρες το κολάι απο την πρωτη Ελενη μου και αυτες τις φατνες τις εφιαξες θαρρώ ακομα πιο ομορφες !!! θα χαρουν πολύ οι παραλήπτες οταν τις παραλαβουν.. να είσαι καλά και να ξανακάνει και του χρόνου Ελενη μου . να έχεις μια ομορφη εβδομαδα ... φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφη η φάτνη!!!
    Μπράβο!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλεια !!την είχα δει τότε που την πρωτοέφτιαξες και ξετρελάθηκα, δεν έχω αξιωθεί ακόμη να φτιάξω και εγω μια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφες φάτνες και μάλιστα με διαφορετικά καλούπια!!!
    Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ξετρελάθηκα με τη φάτνη Ελένη μου!!! Και οι καινούριες είναι πανέμορφες και που να στολιστούν κιόλας!!! Και του χρόνου με υγεία! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Ελένη μου!! Ναι!! Την θυμάμαι την φάτνη σου καλή μου!!! Θέλει πολλή δουλειά κι υπομονή!!!
    Εγινε τέλεια!! Είμαι σίγουρη θα την λατρέψουν!!! Σε φιλώ γλυκά Ελένη μου και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και του χρόνου με υγεία Ελένη μου! Πολλά γλυκά φιλιά και καλή σου μέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα την έχω στα υπόψιν, γιατί για φέτος δεν προλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κι εγώ τη θυμάμαι εκείνη τη φάτνη!
    Θαύμασα όμως και τις καινούριες!
    Και του χρόνου με υγεία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφη κατασκευή Ελένη μου! :)))
    Το μυαλό μου εμένα πήρε στροφές ...το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και με το powertex! :)))
    Μου αρέσει όμως που έχεις φαντασία κι εφευρετικότητα!
    Και του χρόνου :))
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φέτος έφτιαξα και εγώ φάτνη, προσπάθησα δηλαδή.. Μου έδωσες όμως ιδέα για του χρόνου πως να την τελειοποιήσω!!! :)) Και του χρόνου Ελένη μου. Πάω να δω πως την είχες φτιάξει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλως σε βρηκα Ελένη μου ... βλεπω υπεροχα πραγματακια εδω στο σπιτικο σου! Καλες γιορτες με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή