Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Φουρτουνιασμένη θάλασσα

Μια ηλιόλουστη Κυριακή που λιγοστά συννεφάκια 
έπαιζαν κυνηγητό στον ουρανό,
η θάλασσα είχε τα μπουρίνια της!



Τα μπουρίνια της;
Όχι !
Για χατίρι μου το έκανε.
Γιατί;


Το τραγουδάκι απαραίτητο!



Γιατί η Μαρία που κάνει τον διαγωνισμό
ήθελε χειμωνιάτικο τοπίο
Χειμωνιάτικο τοπίο συνήθως είναι ένα χιονισμένο τοπίο!


Αλλά που να το βρω καρδιά μου το χιονισμένο τοπίο

στα νότια που μένω εγώ;


Έτσι παρακάλεσα την θάλασσα να σηκώσει κύματα.



Εκείνη μου έκανε το χατίρι.
Σήκωσε νοτιά και μου χάρισε 
τα κύματά της!!!
Φαντασμαγορικό!


Τα κύματα σηκώνονταν ψηλά, χόρευαν, άφριζαν,
έσκαγαν με δύναμη στα βράχια,
δημιουργώντας μια όμορφη μουσική
και με παρέσυραν και μένα στον χορό τους!
Μαγεία!


Μία από αυτές τις φωτογραφίες την έστειλα στον διαγωνισμό "φωτογραφίζειν"
Βέβαια την παράσταση στον διαγωνισμό έκλεψαν τα χιονισμένα
τοπία και συγκεκριμένα το χιονισμένο τοπίο της Έλλης!
Η "φουρτουνιασμένη θάλασσα" μου πήρε 10 βαθμούς!
Ευχαριστώ όσους την ψήφισαν και την Μαρία για την φιλοξενία!
Φιλάκια!

26 σχόλια:

  1. Ελένη μου σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είτε με νηνεμία είτε με φουρτούνα
    την αγαπώ πολύ
    Όμορφα πολύ μας την παρουσίασες!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ Ελενάκι μου
    Να μου φιλήσεις τα μωράκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη μου, τι όμορφες φωτογραφίες! Αχ, αυτή η θάλασσα, όμορφη ακόμα και με τα μπουρίνια της!!!
    Φιλιά γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τις και οι μαγικές ικανότητες! Φουρτούνα ζήτησες? Φουρτούνα θα 'χεις! Αυτά είναι!!!
    ;-)
    Πολύ μου αρέσουν οι φωτογραφίες σου, κορίτσι μου! Αγαπώ τα κύματα!
    *Σου έχω πει πως όταν ταξιδεύω (ακόμα και με απαγορευτικό!) λατρεύω να είμαι στο κατάστρωμα και να τραβάω βίντεο τα απόνερα?!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, Ελενάκι μου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ταξιδιάρικες εικόνες..το τραγούδι που επέλεξες πολύ καλό!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια γιά την συμμετοχή σου Ελένη!!
    Υπέροχη η φωτό σου!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαγεία !! Ο ήχος του κύματος μας παρέσυρε και μας !Να είσαι καλά Ελένη !!!!!!!!!!!Καλό μήνα!!!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λατρεύω να βλέπω τη θάλασσα φουρτουνιασμένη, και τόσα χρόνια που έμενα στο νησί, είχα τη χαρά να απολαμβάνω συχνά αυτό το θέαμα.
    Η φωτογραφίες σου υπέροχες - σαν να ακούω τον ήχο της θάλασσας...
    Χάρηκα που "ταξιδέψαμε" μαζί σ΄αυτό το "Φωτογραφίζειν". Φύγαμε για τα επόμενα τώρα!
    Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειες οι φωτογραφίες σου της φουρτουνιασμένης θάλασσας !!!!
    Το Χειμώνα η θάλασσα είναι πραγματικά ένα όνειρο και πέτυχες να μας εντυπωσιάσεις !!!!
    Μπράβο Ελένη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...Συμφωνώ με την Ράνια! Μόνο, κάποια άλλη στιγμή, θα βάλω το βίντεο.

    Οι φωτογραφίες σου, δυό λέξεις:
    Πατρίδα υπέροχη.

    Πάντα με αγάπη,
    Υιώτα
    "αστοριανή", ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα τί ωραίες φωτο!! υπέροχη η θάλασσα! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελένη μου η συμμετοχή σου ήταν πανέμορφη!!! Συγχαρητήρια!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμένα η θάλασσα μού αρέσει πολύ τον χειμώνα, είναι πιο αληθινή και μάλλον θέλει παρέα, γι' αυτό μας κάνει πείσματα... Πολύ ωραίες οι φωτό τού νοτιά! Καλό βραδάκι Ελένη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανταριασμένη θάλασσα είναι ''όλα τα λεφτά''!!!Και θα έχω υπόψη ότι σε ακούει η θάλασσα και σου κάνει το χατήρι, ναι;
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου
    Ναι σαι καλά Ελένη μου και ξεκίνησε και το επόμενο τώρα. Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει η θάλασσα, αλλά όταν είναι φουρτουνιασμένη, προτιμώ να τη βλέπω από τη στεριά.
    Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ ωραίες, με έκαναν να θέλω να κατηφορίσω στην παραλία μας.
    Φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάθε φορά που έχει φουρτούνα, κατεβαίνω στην παραλία να απολαύσω την θάλασσα
    (και μαζεύω και κανένα θαλασσόξυλο...χα χα χα!!!).
    Συγχαρητήρια για τις φωτογραφίες και για την συμμετοχή σου, Ελένη μου!!
    Τώρα πάμε για τους ήλιους!!! (μόλις είδα το θέμα του νέου διαγωνισμού1).
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και θα είχες άλλους δυο βαθμούς από μένα αν δεν ήμουν κι εγώ νότια και δεν με κέρδιζαν τελικά τα χιόνια! :)) Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες σου. Όσο για την φουρτουνιασμένη θάλασσα την απολαμβάνω μόνο από την στεριά. Εν πλω την τρέμω! Καλή σου μέρα Ελένη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και να θέλουμε δε μπορούμε ν' αντισταθούμε στη θάλασσα!
    Την αισθανόμαστε, μας νιώθει κι εκείνη, αλλά δε μπορεί να μιλήσει τη γλώσσα μας!
    Πόσες φορές άλλωστε στέλνει τα κυματάκια της να πάρουν πίσω ό,τι μπορούν!
    Η φωτο σου μαγική, όπως και το μουσικό κομμάτι που την έντυσες!
    Να 'σαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα Ελένη μου!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!! Λατρεύουμε την θάλασσα είτε λάδι είτε φουρτουνιασμένη!!! Φιλάκια πολλά καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπάω τη θάλασσα οπως και να είναι ίσως γιατί μοιάζει με τη ζωή μία έτσι μία αλλιώς. Οι φωτογραφίες σου υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τελεια η θαλασσα , χειμωνιατικη εχει τη δικη τηε γοητεια, να ειμασταν σε ενα τζακι αναμμενο και να τη χαζευαμε, Ελενη μου καλη χρονια που δεν σου ευχηθηκα και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όπως και νάναι η θάλασσα, πάντα γοητεύει!
    Η φωτογραφίες σου πολύ όμορφες και καλλιτεχνικές όλες.
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νομίζω πως σε ψηφισα! Υπέροχη εικονα, λατρευω τη θαλασσα!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κι΄όμως αγαπητή μου Ελένη, όλα δείχνουν ότι η φωτογραφίες σου έκλειναν μέσα τους τον χειμώνα. Όμως δεν πειράζει. Και το 10 είναι πολύ καλό.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχχχχχχχχχχχ θάλασσα ξελογιάστρα! Δεν υπάρχει αυτό το μεγαλείο, είτε θυμωμένη είτε ήρεμη για μένα είναι μεγάλη αγάπη. Υπέεεεεεροχες φωτογραφίες Ελένη μου, φιλιά και καλή εβδομάδα!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΧ! αυτή η θάλασσα που ειναι οτι ομορφοτερο η φουρτουνιασμενη η γαληνια Ελενη μου οταν την έχεις διπλα σου γινεσαι ενα με εκεινη.. και η φωτογραφία σου και το τραγουδι πολύ ομορφα... να περνας ωραια φιλη μου να είσαι καλα .. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή