Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Καράβια αρμενίζουν

Αυτό το καραβάκι σαλπάρισε πριν λίγες ημέρες
για να καλωσορίσει τους καλεσμένους ενός μπόμπιρα
στην βάφτισή του!




Καλά ταξίδια σε ήρεμες θάλασσες Κωνσταντίνε!

Και οι εφοπλιστικές μου διαθέσεις συνεχίζονται 
με αυτό το καράβι που έχει κοχύλια στα ξάρτια του


και με αυτά με τις κόκκινες πινελιές στα ξάρτια και στο σκαρί τους


-Πόσα βαπόρια έχετε κυρία Κασσανδρή μου
-26!
-Σας έφτιαξα και εγώ μερικά! χαχα!(από την ταινία Τζένη Τζένη)

                                     

Καλή συνέχεια Καλοκαιριού!

                                       

Φιλιά!

19 σχόλια:

  1. Υπέροχη δουλειά!!! Μπράβο Ελένη μου!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή συνέχεια καλοκαιριού Ελένη μου. Γεμάτη χρώματα και όμορφες δημιουργίες σαν τις δικές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλοτάξιδα, όλα τα όμορφα καραβάκια σου, Ελένη μου, κι εσύ να περάσεις ένα καλό καλοκαίρι!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τος και ο στόλος!!! Αυτά είναιιιιι!
    Έχεις και κότερο? Να πάμε μια βόλτα?!
    ;-)
    Μπράβο, κορίτσι μου! Σούπερ είναι όλα!
    Να είναι γερό και καλότυχο το παλικαράκι!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οιεφοπλιστικές σου διαθέσεις με αφόπλισαν !!
    Καλοτάξιδα να είναι Ελένη μου,είναι όλα υπέροχα !
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο το καραβάκι πίνακας αλλά και τα υπόλοιπα καραβάκια που έφτιαξες!!! Νανέχεις μια όμορφη μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όλα τα καραβακια σου εκπληκτικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελένη μου τα καραβάκια σου είναι υπέροχα.
    Καλοτάξιδα εύχομαι
    Την αγάπη μου και καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα΄όλα. Και κα Κασανδρή μου ο Κωνσταντίνος είναι ο εγγονός σου μήπως; Να ζήσει να το χαίρεστε. Και σε τάνκερ εύχομαι!!
    Καλό καλοκαίρι να έχεις Ελένη μου
    Καλό μήνα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλοταξιδη να είναι η ζωή του Κωνσταντίνου σαν τα όμορφα καράβια που έφτιαξες. Καλό καλοκαίρι να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλοτάξιδος στην ζωή του ο Κωνσταντίνος!!! Μου άρεσαν πάρα πολύ οι εφοπλιστικές σου διαθέσεις!!! Καλό σου μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο, ό,τι καλύτερο στον Κωνσταντίνο!!
    Αγαπημένη Καρέζη :)
    Καλό μήνα με υγεία Ελένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελένη τι ωραίο!! μού αρέσει που έβαλες και τα βίντεο!Μπραβο , χρυσοχέρα!!! καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αχαχαχαχαχα Γελάω με το απόσπασμα από την ελληνική ταινία!
    Υπέροχα Ελένη μου!
    Μου αρέσει που τολμάς εύκολα τις κατασκευές!
    Μπράβο σου!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα!
    (Την Τετάρτη έχω τη 2η δράση μου στη βιβλιοθήκη και είναι απαιτητικό το πρόγραμμα μου. Αν περάσει κι αυτό ελευθερώνομαι και θα σε πάρω τηλ για Τετάρτη ή Πέμπτη απογευματάκι ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λατρεύω τα καραβάκια παντός είδους και βρίσκω τα δικά σου εξαιρετικά!!
    Να σας ζήσει ο μικρός, να είναι πάντα γερός και τυχερός!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φέτος τα καραβάκια έχουν την τιμητική τους!!!Τέλεια τα έκανες τα δικά σου Ελενάκι μου και το απόσπασμα της ταινίας μας έφτιαξε τη διάθεση πραγματικά!!!Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σου εύχομαι!!!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ αυτα τα καλοταξιδα καραβια πόσες ομορφιες μας γεμιζουν οταν ακουμπαμε τα ονειρα τους οι αγαπημενοι μας.. και εσύ Ελενη μου εκανες οτι καλυτερο θα μπορουσε να κανει ενας καραβοκυρης που θελει να καλοσορισει τους επισημους καλεσμενους του σε ενα τοσο μεγαλο γεγονος οπως η βαβτιση του μικρού σας...να σας ζήσεις ο Κωνσταντίνος σας.. να γινει
    καλος ανθρωπος..με πολύ αγαπη γυρω του.. ελειψα καμποσο αλλα είμαι παλι εδώ σιγα σιγα.. να τα λεμε .. να περνας ομορφα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταπληκτικά τα καραβάκια! Εξαιρετική δουλειά Ελένη μου! Να σας ζήσει ο μικρούλης, γερός και τυχερός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή