Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Παζάρι αλληλεγγύης

Χθες και σήμερα έγινε το παζάρι αλληλεγγύης
για την ενίσχυση της κοινωνικής κουζίνας
"Ο Άλλος Άνθρωπος".


Η Αλεξάνδρα μας είχε προτρέψει να συνδράμουμε
σε αυτή την προσπάθεια.
Εγώ τα πραγματάκια που έστειλα ήταν μερικά σαπουνάκια



με decoupage


μερικά ρεσώ σε γύψινο καλουπάκι με λινάτσα και γορδονάκι σιέλ και λευκό


και ένα παιδικό βιβλίο.
Ελπίζω το παζάρι να είχε επιτυχία και μέσω των εσόδων του να  καταφέρουν
να βοηθηθούν κάποιοι  συνάνθρωποι μας.
Καλή εβδομάδα!

15 σχόλια:

  1. Είμαι απόλυτα σίγουρη πως θα είχε επιτυχία αυτή η δράση!
    Την ανθρωπιά μας δεν την έχουμε χάσει ακόμη! Μπράβο σε όλους σας!
    Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες, Ελενάκι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς Γιάννα μου που την ανθρωπιά μας δεν την έχουμε χάσει ακόμη. Μπράβο στα κορίτσια που κατά καιρούς αναλαμβάνουν τέτοιες πρωτοβουλίες για την ανακούφιση κάποιων συνανθρώπων μας. Αλλά θα ήθελα η πολιτεία να μην μας είχε φέρει σε αυτή τη δεινή κατάσταση και να μεριμνούσε για καλύτερη ποιότητα ζωής.
      Φιλάκια κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο για τη συμμετοχή σου
    Απίθανα έφτιαξαν τα χεράκια σου στολίδια!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα Ελένη τα πράγματα που ετοίμασες για το μπαζαρ και εγω εύχομαι να πετύχει γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι για πολλούς συνανθρώπους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα είδα! Τα είδα!
    Πανέμορφα!
    Καλησπέρα Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Ελένη μου! Εξαιρετικές και οι δημιουργίες σου αλλά και αυτή η προσπάθεια των bloggers. Ελπίζω τώρα που επέστρεψα και εγώ στην blogoγειτονιά να έχω την ευκαιρία να βοηθήσω στα όμορφα πράγματα που κάνετε τόσο καιρό! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή εβδομάδα, Ελένη μου! Μπράβο για την προσφορά σου, υπέροχα όλα!
    Περιμένω να μάθω νέα από την Αλεξάνδρα, ελπίζω όλα να πήγαν καλά.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπέροχα όλα όσα ετοίμασες!! μπράβο και σε όσους συμμετείχαν! καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και η πιο μικρή προσφορα Ελενη μου είναι πολύτιμη για τομ καολο σκπο που γιμεται ποσο μαλλον τα δικα σου ομορφα πραγματα... παντα στις επαλξεις σε οτι χρειαστεί εισαι φιλη μου θα μαθουμε τα νεα απο ετην Αλεξανδρα να περνας ομορφα φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξετρελάθηκα με τα σαπουνάκια! και τα ρεσό υπέροχα! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή σου μέρα αγαπητή μου Ελένη.
    Είστε αξιέπαινες για όλα όσα κάνετε για να βοηθήσετε τους συνανθρώπους μας.
    Την αγάπη μου και νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο όμορφα πραγματα εστειλες;;;
    Ευτυχως όλα πήγαν κατ ευχην!
    Καλή συνέχεια στη μέρα μας!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο σου για τη συμμετοχή Ελενάκι μου, τέλεια τα σαπουνάκια σου και τα ρεσώ σου!Εύχομαι κι εγώ να πήγε καλά το παζάρι. Θα μάθουμε όλα τα νέα από την Αλεξάνδρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα όλα όσα ετοίμασες Ελένη μου! Μπράβο για την συμμετοχή! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή