Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Η φυγή



Η Χρύσα κοίταξε το τεστ εγκυμοσύνης και αυθόρμητα πήγε να τρέξει προς την κουζίνα που ήταν ο Τάκης και έπινε τον καφέ του για να του αναγγείλει τα ευχάριστα νέα. Την τελευταία στιγμή συγκρατήθηκε.  «Όχι δεν λέγονται αυτά έτσι απλά, σκέφτηκε. Θα ετοιμάσω το βράδυ ένα ρομαντικό δείπνο και εκεί θα του πω αυτό που θα ολοκληρώσει την ευτυχία μας, άλλωστε τώρα πρέπει να φύγουμε γρήγορα ο καθένας για την δουλειά του». Έκρυψε το τεστ στο ντουλαπάκι του μπάνιου με τα καλλυντικά της και ετοιμάστηκε για την δουλειά.
Έφυγε πρώτη λέγοντάς του ότι το βράδυ του είχε μια έκπληξη. Όλη την ημέρα στη δουλειά ήταν πολύ χαρούμενη και ανυπομονούσε να έρθει το βράδυ να χωθεί στην αγκαλιά του  και να του πει τα ευχάριστα νέα.
Το ρομαντικό δείπνο είχε από ώρα ετοιμαστεί και εκείνη έτοιμη και λαμπερή τον περίμενε, όμως ο Τάκης απόψε άργησε πέραν του συνηθισμένου. Τον πήρε τηλέφωνο, το κινητό του ήταν κλειστό, του έστειλε μήνυμα αλλά δεν πήρε απάντηση. Νόμισε ότι θα έμπλεξε με φίλους και πήρε δυο τρεις τηλέφωνο για να δει αν ήταν μαζί τους. Τίποτα. Άρχισε να σκέφτεται ότι κάτι του συνέβη και ένιωσε τα πόδια της να μην την βαστούν. Κάθισε για λίγο στον καναπέ και τότε είδε το γράμμα πάνω στο τραπεζάκι. Το άνοιξε σίγουρη ότι της έγραφε πως θα αργούσε και αυτή η κουτή έβαλε τόσα κακά με το νου της.
«Χρύσα
Ψάχνοντας για τις μπατονέτες στο ντουλαπάκι σου ανακάλυψα την έκπληξη που μου ετοίμαζες. Ξέρεις μου ήρθε ξαφνικό, δεν είμαι έτοιμος για τέτοιου είδους δεσμεύσεις, δεν είμαι για γάμους και κουτσούβελα, έχω να κοιτάξω και την καριέρα μου. Δεν λέω θα μπορούσαμε θα κάνουμε οικογένεια μαζί κάποια στιγμή, αλλά όχι τώρα… καταλαβαίνεις… δεν είμαι έτοιμος και καλό είναι και εσύ να κοιτάξεις την καριέρα σου και να αφήσεις τις σκέψεις για κουτσούβελα».
Το γράμμα της έπεσε από τα χέρια και σαν τρελή όρμησε στο δρόμο, ήθελε να φύγει όσο το δυνατόν μακριά από το σπίτι που εδώ και ένα χρόνο στέγαζε την ευτυχία της και τώρα ένιωθε πως οι τοίχοι του μετακινούνταν έτοιμοι να την συνθλίψουν. Μπήκε στο αμάξι της και πήρε ένα δρόμο.  Ούτε ήξερε που πήγαινε. Σύντομα απομακρύνθηκε από την πόλη. Οι σκέψεις της θολές, όπως η αχλή που όσο πήγαινε και γινόταν πιο πυκνή κάνοντας την ορατότητα δύσκολη. Απορροφημένη στις μαύρες σκέψεις της δεν πρόσεξε την στροφή και βρέθηκε στο κενό.
Σαν σε όνειρο άκουσε μια φωνή να λέει «Είναι ζωντανή, κατεβάστε γρήγορα το συρματόσχοινο να δέσουμε το αυτοκίνητο, γιατί δεν θα αντέξει για πολύ ακόμα ο βράχος που το συγκρατεί και από κάτω είναι άβυσσος». Λιποθύμησε…
Το ξημέρωμα την βρήκε στο νοσοκομείο με ένα κολάρο και μερικά ράμματα στο κεφάλι και το αριστερό χέρι στον γύψο. Ενστικτωδώς έφερε το χέρι στην κοιλιά της. «Ησύχασε είναι καλά», της είπε χαμογελώντας η νοσοκόμα που ήταν δίπλα της. «Θεέ μου σ’ ευχαριστώ, προσευχήθηκε η Χρύσα, αφού με βοήθησες να ζήσω, βοήθησε με να γίνω μία καλή μητέρα και πατέρας μαζί για το μωρό μου».


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο παιχνίδι "Παίζοντας με τις λέξεις που διοργανώνει με άψογο τρόπο η Μαρία στο blog της http://mytripssonblog.blogspot.gr/ .  Μπορείτε να μπείτε στο blog της και να απολαύσετε και τις υπόλοιπες συμμετοχές που είναι καταπληκτικές.  Οι λέξεις με τις οποίες έπρεπε να "παίξουμε" είναι αυτές με το κόκκινο χρώμα. Μαρία μου σε ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Φιλάκια!




32 σχόλια:

  1. Ελένη μου συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου!!
    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Μαρία μου που μέσω του παιχνιδιού μας βάζεις να γράψουμε και να διαβάσουμε ιστορίες που σε άλλη περίπτωση δεν θα γράφαμε, ούτε θα διαβάζαμε.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία γραμμένο και πολύ συγκινητικό Ελένη μου αγαπημένη!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσες γυναίκες έχουν βρεθεί σε αυτή τη θέση... Οι άντρες δεν στιγματίζονται από παρόμοιες συμπεριφορές, ενώ οι γυναίκες σαν την ηρωίδα σου συχνά κατηγορούνται...
    Χάρηκα που έβαλες ένα αισιόδοξο τέλος. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, Ελένη μου. Καλό Σαββατοκύριακο! 🍓❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις Αλεξάνδρα μου σε αυτή την περίπτωση ο ρόλος του άνδρα είναι διαφορετικός από αυτόν της γυναίκας, για αυτόν είναι πιο εύκολη η φυγή. Η ηρωίδα μου δέχτηκε την απόρριψη και έπρεπε να αποφασίσει για την ζωή την δική της αλλά και του παιδιού που θα έφερνε στον κόσμο. Η "φυγή"δεν ήταν λύση.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. Μια αφήγηση γεμάτη έντονα συναισθήματα, κι ένα ατύχημα που αντί για τέλος στάθηκε η αρχή. Συγχαρητήρια Ελένη μου! Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μια τέτοια περίπτωση τα συναισθήματα είναι πολλά. Την αρχική χαρά την διαδέχτηκαν η λύπη, η στενοχώρια και η αγωνία για το αύριο σε ένα κοινωνία που όσο και να λέμε ότι προοδεύει είναι κάποια πράγματα που τα στιγματίζει.
      Να είσαι καλά Έλλη μου!

      Διαγραφή
  5. Ελένη κοπέλα μου, το διήγημά σου, είναι ένα χαστούκι σε πολλούς "πρωταγωνιστές" αυτής της θηριωδίας που περιγράφεις.
    Το μεγάλο φωτεινό μήνυμα είναι το θετικό κλείσιμο. Η Χρύσα δεν "μάσησε" την αντρική ατιμία και έκανε το μεγάλο βήμα στη ζωή της.
    Κείμενο καταγγελτικό και συνάμα λυτρωτικό και θετικό.
    Σε ευχαριστούμε ειλικρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αίσιο τέλος αλλά τα προβλήματα που της "φόρτωσα" δύσκολα, γιατί η Χρύσα θα πρέπει να μεγαλώσει ένα παιδί μόνη, με όσα αυτό συνεπάγεται.
      Σε ευχαριστώ και συγχαρητήρια για την πρωτιά σου! Και το δικό σου κείμενο ήταν μία γροθιά στο στομάχι.

      Διαγραφή
  6. Τα θερμά μου συγχαρητήρια Ελενιω μου
    Καλογραμμένη και αισιόδοξη η ιστορία σου με ένα πολυ πολυ λεπτό θέμα!!!

    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένα θέμα "'αουτς" για πολλούς λόγους για μένα ☺
    Μπράβο Ελένη μου για το τόλμημα!
    Πολλά φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυνατή συμμετοχή Ελένη μου. Συγκλονιστικό το θέμα σου και αληθινό πέρα ως πέρα
    Συγχαρητήρια ματια μου Να σαι καλά και πάντα δημιουργική
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθινό δυστυχώς! Η κοινωνία μας κάθε μέρα μας εκπλήσσει τις περισσότερες φορές δυσάρεστα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Οι άντρες σε πολλά πράγματα το βάζουν στα πόδια δεν ξέρω γιατί. Η απόφαση της ηρωίδα σου δύσκολη και πιο δυσκολη η συνέχεια, γιατί μη γελιόμαστε η ανύπανδρη μάνα δεν έχει πάντα την αποδοχή της κοινωνίας που ζούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ηρωίδα μου έχει αγώνες μπροστά της, κοινωνικούς, οικονομικούς και τόσους άλλους...
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  10. Πάντα κάτι έχεις να δώσεις βρε Ελένη μου, μέσα από κάθε ιστορία σου...
    Καλή τύχη σε όλες τις "Χρύσες" τής ζωής, που πέφτουν σε ανεύθυνα άτομα.
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι Χρύσες της ζωής είναι οι αφανείς ηρωίδες.
      Σε ευχαριστώ Πέτρα μου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Και να που τελικά από που μπορεί να πιαστεί μια αρχή!!!Έντονη ιστορία γεμάτη από συναισθήματα και σκέψεις! Μπράβο για τη συμμετοχή σου Ελενη μου!Καλή συνέχεια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ Ελενη μου πόσες Χρυσες υπαρχουν εκει εξω... και εσυ με την ιστορία σου μας τις θυμησες ..θελει πολυ δύναμη η αποφαση της .. θεμα με πολυ δυνατα συναισθηματα φλεναδα.. μπραβο για την ομορφη συμμετοχη σου... καλη εβδομαδα να περνας ομορφα.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ρούλα μου υπάρχουν πολλές Χρύσες εκεί έξω και η απόφασή της χρειάζεται μεγάλη δύναμη για να ανταπεξέλθει στη ζούγκλα της κοινωνίας μας.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Μεγάλη αγωνία ένοιωσα διαβάζοντας την ιστορία σου Ελένη μου! Ήταν πολύ ωραία και ένοιωσα τόση οργή για όλους αυτούς που ξεχνούν πως στη ζωή δεν έχουν μόνο δικαιώματα! Πολλά μπράβο για το κείμενο σου! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκόπικρο το αίσιοι τέλος της ιστορίας μου που είχε την αγωνία του. Είναι πολλοί αυτοί που δυστυχώς προτιμούν την εύκολη λύση, τη φυγή.
      Να είσαι καλά.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Γεια σου Ελένη!
    Με λένε Γιούλη,
    είμαι φίλη της Αριστέας μας!
    Συμμετείχα κι εγώ στο παιχνίδι!
    Σου άρεσε η ιστορία μου και σε εμένα η δική σου.
    Καλό απογευματάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλη μου χάρηκα που σε γνώρισα μέσα από την γραφή σου που είναι εξαιρετική. Η ιστορία σου ναι μου άρεσε, ήταν πολύ τρυφερή.
      Καλό βράδυ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  15. Είσαι ΔΥΝΑΤΗ με τις δυο τρεις παραγράφους ολοκλήρωσες ένα όλόκληρο βιβλίο!!! Είναι θαυμάσιο με λιτη και περιεκτική γραφή Μπράβο Ελένη μου χαίρομαι που ποτέ δεν έπεσα έξω για τούτη την σπουδαία ικανότητά σου Φιλάκια ενθουσιασμού πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελενη μου χρονια πολλα για την γιορτη σου!! Να σαι καλα και να απολαμβανεις ομορφες στιγμες με τους αγαπημενους σου!!
    Συγχαρητηρια για την συμμετοχη σου!! Βγαλμενη απο την ζωη η ιστορια σου. Το χαρηκα πολυ το αισιοδοξο τελος της! Αξιζουν στην ζωη οι δευτερες ευκαιριες!! Πολλα φιλια και να χεις ενα ομορφο βραδακι!! 😘🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελενη μου πέρασα να αφησω και εδώ τις ευχες μου για χρονια πολλα στην γιορτή σου φιλη μου πολύχρονη να είσαι να χαιρονται οι αγαπημενοι σου και εμεις μαζι τους φιλακααα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Ελένη,

    Ένα δωράκι σε περιμένει από Το τυχερό κουμπί.. :)αν θέλεις επικοινώνησε μαζί μου στο tyxero.koympi@gmail.com

    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Γεωργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή