Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Πουλί του Παραδείσου ή Στρελίτσια

Όταν μου το έφερε η κόρη μου από την Τενερίφη ήταν ένα φυτό μόλις 10 cm.
Το περίμενα έξι ολόκληρα χρόνια να μεγαλώσει και να ανθίσει.
Φέτος μου έκανε την χάρη.

Η strelitzia reginae πήρε το όνομά της προς τιμή της Καρλότας
του Μεκλεμβούργου- Στρέλιτζ, η οποία ήταν σύζυγος
του Βρετανού βασιλιά Γεωργίου του Γ'.
Περισσότερες πληροφορίες για το φυτό εδώ.


Είναι πανέμορφο και το χαρίζω σε όλους εσάς που μου ευχηθήκατε για την γιορτή μου
και τα γενέθλιά μου!
Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου!
Φιλάκια!

20 σχόλια:

  1. Είναι υπέροχο!!!!
    Χρόνια σου πολλά με υγεία και χαρά

    Σε φιλώ πολύ Ελενιώ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά κι από εδώ! Το λουλούδι είναι πανέμορφο, πάντα τόσο όμορφα δώρα να παιρνεις! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά εύχομαι κι εγώ!
    "Όλα καλά,όλα ανθηρά!"..☺
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ γλυκούλι Ελενάκι,
    αλλά..ξαναστέλνουμε τις θερμές μας ευχές!! ✿✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έλενά μου καλησπέρα.
    Συγχώρα την παράβλεψή μου κορίτσι μου στη γιορτή σου.
    Χρόνια σου Πολλά και καλά. Πάντα με όμορφες στιγμές και να, κάτι όμορφα δώρα σαν και αυτό από τα αγαπημένα σου πρόσωπα.
    Ελένη μου τις ευχές μου και μια ακόμα φορά δημόσια συγγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το βλέπω πρώτη φορά, είναι πανέμορφο!
    ΧΡΌΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύχρονη και πάλι Ελένη μου! Να είσαι γερή και πάντοτε χαρούμενη!
    Το φυτό εντυπωσιακό, άξιζε την τόση σου αναμονή (6 χρόνια;!)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πράγματι Ελένη μου είναι ένα από τα πιο όμορφα εξωτικά λουλούδια . Τώρα που άνθισε θα έχει κάθε χρόνο λουλούδια !!!ΝΑ είσαι καλά και να περνάς όμορφα!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματι υπεροχο και ιδιετερο λουλουδι θα ελεγα.. Ελενη μου σε ευχαριστουμε για την αφιερωση του!!! χρονια πολλα ξανα και χαρουμενη παντα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. είναι πανέμορφο!
    και με υπέροχη, ονομασία!

    πολυχρονη και απο δω

    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο λουλούδι!
    Και πάλι Χρόνια Πολλά και Καλά Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωωωω!! Πόσο ιδιαίτερο και όμορφο!!! Ευχές και πάλι Ελένη μου γλυκειά!! Να σαι καλά!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελένη μου καταλαβαίνω αφάνταστα τη χαρά σου! Έχω κι εγώ μια που μου τη χάρισε η μαμά μου και περίμενα κι εγώ 5 χρόνια μέχρι να δω το πρώτο μπουμπούκι να ξεπροβάλει!! Είναι μια σκέτη κούκλα η στρελίτσιά σου! Φιλάκια πολλά και χρόνια πολλά κι από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχεις κι από δω τις θερμότερες ευχές μου!
    Παραδεισένιο στ' αλήθεια το λουλούδι που μας χαρίζεις!
    Σε ευχαριστούμε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ένα από τα πιο όμορφα λουλούδια. Το αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφο είναι Ελένη μου.
    Ολόθερμες ευχές για τη γιορτή σου και να χαίρεσαι πάντα το όμορφο λουλούδι που τόσο απλόχερα μας χάρισες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο!!Και έκανε τόσα χρόνια να ανθίσει;; Σίγουρα αποζημειώθηκες στο έπακρον και εμείς που μας χαρίζεις υπέροχες φώτο. Ευχές για ευτυχία και αγάπη στη ζωή σου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χρόνια πολλά αγαπητή φίλη... τι όμορφο αυτό ! (να ανθίζει μία φορά στο τόσο... καλο!!!)
    καλά να είσαι και να χαίρεσαι την κορούλα...
    καληνύχτα, καλό καλοκαίρι, καλές διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι πανέμορφο! Να το χαίρεσαι! Γεια σου και απο μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή