Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Πινελιές Καλοκαιριού!


Καλοκαίρι και η θάλασσα είναι όλο παιχνίδια. Παίζει με όλες τις αποχρώσεις του γαλάζιου
και μας ξετρελαίνει. Όλη μέρα χαμογελά  στον ήλιο, γιατί ξέρει πως όσο πιο πολύ
μας ζεσταίνει αυτός, τόσο πιο πολύ την αποζητάμε.
Το απαλό κυματάκι της σαν χάδι στα κορμιά μας.
Πότε πότε μας ρίχνει μερικές πιτσιλιές στο πρόσωπο, έτσι για να γελά που μας τσούζουν
τα μάτια μας.
Κάπως έτσι της ξέφυγαν μερικές  σταγόνες που έγιναν κρυσταλάκια και κάθισαν
σε κάτασπρα κλαδιά.
Μάρτυρες  δυο τζιτζίκια που ήταν σε ένα χαμηλό κλαδί πάνω στο πεύκο
και τραγουδούσαν του καλού καιρού.


Μήπως και τη στάμνα αυτή την έστειλε, λάφυρο από τα ναυαγισμένα καράβια,
που κρύβει στην αγκαλιά της;


Άραγε τα αστέρια  βγήκαν από τον βυθό της  ή μήπως κατέβηκαν από τον ουρανό;


Απ' όπου και αν ήρθαν σαν ήρθε το βράδυ άναψαν  και σκόρπισαν την λάμψη τους,
δίνοντας μια ρομαντική καλοκαιρινή νότα σε ένα καταπράσινο κήπο!


Φίλοι μου σας εύχομαι καλό μήνα και ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι!
Φιλάκια!

19 σχόλια:

  1. Ομορφη καλοκαιρινή κατασκευή, στα πιο δροσερα χρώματα!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό καλοκαίρι Ελένη μου, να περάσεις όμορφα και δημιουργικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Ελενάκι μου κι όσο το δυνατό δροσερό
    Λάμπει πραγματικά η δημιουργία σου!!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΟ και ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΟ ΜΗΝΑ!
    Δροσερή υπέροχη θαλασσινή κατασκευή!
    φιλάκια, καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Ελένη μου και να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι όσο οι πινελιές του που μας δείχνεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη ιδέα.
    Καλό μήνα μήνα με έμπνευση και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Ελένη μου!! Τέλεια δημιουργία, φωνάζει καλοκαίρι!! Καλά να περνάς και καλό καλοκαιράκι!! Πολλά φιλούθκια ΅:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα να χεις Ελένη μου!!! Μακάρι να δροσίσει!!!
    Ακρως καλοκαιρινή η σύνθεσή σου!! Φαντάζομαι πόσο ατμοσφαιρική θα ναι την νύχτα!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα!
    Πανέμορφη η δημιουργία σου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό καλοκαιρινό μήνα Ελένη μου. Πολύ όμορφο και φωτεινό το δημιούργημά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα Ελένη μου! Είναι πολύ όμορφη και καλοκαιρινή η κατασκευή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό καλοκαίρι Ελένη μου.
    Πολύ δροσερή η κατασκευή σου.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραία ιδέα!!!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα Ελένη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι, Ελένη μου!
    Τι όμορφη, δροσερή δημιουργία, η στολισμένη σου στάμνα !!!
    Να περάσετε όμορφες βραδιές στο καταπράσινο κήπο σας!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα Ελένη μου! Πολύ όμορφη και δροσερή η δημιουργία σου! Φιλιάαα
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόσο ομορφες ιδέες μας δίνει το καλοκαιράκι Ελένη μου!!!
    και η δική σου ιδέα να στολίσεις με όμορφα φαναράκια την λευκή γλαστρούλα σου στο ομορφο γρασίδι..και όχι μόνο..αυτό αλλά και να νομίζουμε ότι όλη αυτή η ομορφια βγηκε στ αλήθεια απο τα βάθη της θαλασσας να μας δροσίσει..!!!
    Καλό μηνα φιλη μου και να γευτείς ενα χαρουμενο καιλοκαιράκι...φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλο καλοκαιράκι Ελένη μου με την ομορφη δημιουργία σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΙ ΌΜΟΡΦΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΉ ΔΙΑΚΌΣΜΗΣΗ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟΣΟ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΩ ΤΑ ΛΑΦΥΡΑ ΤΟΥ ΒΥΘΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΤΡΟΠΟ!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πραγματικά πολύ όμορφη σύνθεση και τόσο ατμοσφαιρική!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή