Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Στεφάνια- στιγμιότυπα ζωής

Ένας Ολυμπιονίκης  προχωρά,
στεφάνι αγριελιάς του στολίζει τα μαλλιά.
Είναι ο  κότινος που με υπερηφάνεια φορά 
και μπαίνει στην πόλη του
θριαμβευτικά .

Ολυμπιονίκης Διαγόρας ο Ρόδιος

Ο Θεάνθρωπος ακάνθινο στεφάνι φορά
σύμβολο θυσίας για την ανθρωπιά.
Προς τον Γολγοθά προχωρά
για την αγάπη στον κόσμο πολεμά.



Μα ξάφνου γέλια, χαρές, τραγούδια
ακούγονται παντού.
Είναι κοπέλες που πλέκουν στεφάνια 
του Μαγιού.

Το φετινό Μαγιάτικο στεφάνι μου
Και πιο κει άλλοι στεφάνια πετούν 
στη φωτιά.
Είναι τ' Αι-Γιαννιού
του Ρηγανά.


Ένα ζευγάρι βγάζει τα στέφανα του γάμου τους
από τα μαλλιά.
Τα εναποθέτει εκεί στα εικονίσματα
μπροστά,
ευχόμενοι να ζήσουν χαρούμενοι και ευτυχισμένοι
και για πάντα ενωμένοι.


Μερικά στιγμιότυπα ζωής στην οποία πρωταγωνιστεί η λέξη στεφάνι.
Είναι η λέξη που επέλεξε για μένα η Άννα από το blog  Συννεφάκι  για χάρη
του παιχνιδιού "Πες μου μια λέξη" της Αλεξάνδρας.

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!
Και εσείς καλοί μου φίλοι να περνάτε όμορφα το Καλοκαίρι σας.
Φιλάκια!

Υ.Γ. Οι εικόνες είναι από το διαδίκτυο, εκτός από το Μαγιάτικο στεφάνι.

10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο. Παραπέμπει σε συγκεκριμένες στιγμές της λαογραφίας μας και της ζωής μας με πολύχρωμο τρόπο.
    Ελένη μου μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς!Τα στεφάνια τα συναντάμε σε πολλά έθιμα του τόπου μας.
      Να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  2. Τί όμορφη ανάρτηση. Δεν είχα προσέξει πόσα στεφάνια έχουμε στην παράδοση μας.
    Να περνάς καλά.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Ελένη μου!☺
    Φιλιά!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο το δικό σου μαγιάτικο στεφάνι, αλλά μου άρεσε και η "αναδρομή" που έκανες σε όλα τα στεφάνια!
    Φιλιά πολλά και καλά να περνάς Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το ταξίδι στα στεφάνια των εθίμων! Και πολύ όμορφο αυτό που έφτιαξες εσύ!
    Πλέον στολίζουμε πάντα ένα στεφάνι και σίγουρα όλοι έχουμε φτιάξει.
    Ελένη μου, σε ευχαριστώ πολύ που πήρες μέρος! 💗 Κι εύχομαι να βρίσκεσαι κάπου δροσερά. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπεροχα ολα τα στεφανια
    δεν τα γνωριζα ολα

    καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφο αυτό που έκανες!!!!!
    Κάποια δεν τα ήξερα.
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περισσότερο απ' όλα μ' αρέσει το μαγιάτικο στεφάνι!!! Καλή εβδομάδα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή