Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Πήρα πακέτο




Όχι από την Βίκυ Χατζηβασιλείου καλέ (δεν με αναζητεί κανείς)
από την Μαρία πήρα πακέτο και στο σπίτι μου ήρθαν τα χρώματα,
οι θησαυροί και οι μυρωδιές της Βόρειας Εύβοιας, όπως μου έγραφε και η ίδια.
Όπως καταλάβατε εγώ είχα την τιμή να λάβω καρτ ποστάλ από  την διοργανώτρια
του "Ταξιδεύοντας με μία καρτ ποστάλ".
Την Εύβοια απεικονίζουν οι κάρτες μου και συγκεκριμένα το Πευκί της Εύβοιας.
Ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα και μία βάρκα που λικνίζεται στο λιμανάκι.


Ένα τόσο μεγάλο πακέτο όπως βλέπετε είχε μέσα και άλλα καλούδια.
Πριν ακόμα ανοίξω το δέμα κουδούνιζε κάτι από μέσα καθώς το κουνούσα
και μου είχε εξάψει την περιέργεια να δω  τι ήταν... και ναι ήταν ένα μόμπιλε
με κοχύλια, κατασκευή της Μαρίας. Πανέμορφο!



Συνεχίζουμε με άλλο σακουλάκι που είχε μέσα ένα όμορφο σαπουνάκι με ένα κοχύλι επάνω.



Σειρά έχουν να ανοίξω τα δύο πουγκάκια...


Στο ένα βρήκα κοχυλάκια! Η Μαρία έχει καταλάβει πόσο μου αρέσουν τα κοχύλια.


Και στο άλλο βρήκα μυρωδάτη ρίγανη μαζεμένη από τα βουνά της Εύβοιας,
την οποία την δοκίμασα ήδη στην ντοματοσαλάτα μου. Ευωδιαστή!


Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ! Είναι όλα πολύ όμορφα!


Υ.Γ. Κοπιάστε και εσείς θα κάνω ντοματοσαλάτα,  άντε θα βάλω και καμιά μπριζολίτσα
μην την φάμε ξεροσφύρι. Μυρωδάτη ρίγανη έχουμε!
Φιλιά!

22 σχόλια:

  1. Ααα τι ωραία !!! Έχω κάνει διακοπές στο Πευκί και είναι πανέμορφο !!! Πολύ όμορφα και τα δώρα που έλαβες, να τα χαρείς και να απολαύσεις τη μυρωδάτη ρίγανη !!!! Κι εμένα τα κοχύλια είναι πολύ αγαπημένο θέμα και τα μαζεύω μανιωδώς χαχα !!!! Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα! Ταξίδι μέσα από την καρτ ποστάλ και ρίγανη στη ντοματοσαλάτα! Τι άλλο θέλουμε;
    Να τα χαρείς τα δώρα σου Ελένη μου και του χρόνου σε άλλα ταξίδια
    Σίγουρα θα μυρίζουν θάλασσα τα κοχύλια... Ωραίο και το μόμπιλε.
    Να είστε καλά και οι δυο σας
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μυρωδάτο το πακέτο σου!!! Αλλά και πλούσιο!!! Να το χαρείς, Ελένη μου. Μου αρέσει πολύ η ρίγανη. (Αφού βάζεις και μπριζολίτσα, πώς να αντισταθώ;;;)
    Μαρία μου, απόλαυσα την υπέροχη ιδέα σου κι ας μην πήρα μέρος φέτος. Και μπράβο για την κατασκευή!!!
    Καλημερούδια! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς δέχτηκες τα δώρα της Ευβοιας Ελένη μου κι εμένα μου έχει δώσει τόόόσα πολλά!!!Οσο για τη ρίγανη,προσυπογράφω,τόσο δυνατή και ευωδιαστή πουθενά!
    Νάσαι πάντα καλά ,να δίνεις και να παίρνεις φιλενάδα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ, ολόκληρο το καλοκαίρι ήταν κλεισμένο στο πακετάκι που παρέλαβες!!
    Να τα χαρείς τα δώρα σου, Ελενάκι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, γλυκό μου πλάσμα!
    *Να ξέρεις, η ρίγανη μέχρι εδώ έχει φέρει το άρωμά της!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι όμορφα δωρακια!το μομπιλε με ξετρελανε, μιας και τους εχω αδυναμια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς τα δέχτηκες τα δώρα σου Ελένη μου.
    Όμορφες αυτές οι ανταλλαγές, μας φέρνουν πιο κοντά!
    Τα κοχύλια κι εγώ τα λατρεύω.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τα χαρείς τα δώρα σου Ελένη μου
    Λέμε ναι στα κοχύλια λέμε ναι στη χαρά!!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ ωραία τα ταξίδια!!! Να τα χαρείς τα δωράκια σου Ελένη μου!! Πάρα πολύ ωραίο και το mobile με τα κοχύλια αλλά κι η ρίγανη φαντάζομαι ευωδία!!! Μπράβο στο Μαράκι!!
    Σε φιλώ και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ομορφιές.....! υπέροχες ομορφιές.....! την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραία!! Και η κατασκευή της Μαρίας μας, πόσα ταλέντα μας κρύβει;;
    Να τα χαρείς Ελένη μου καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φέρνω τις μπύρες!
    Χάρηκα που σου άρεσαν τα πραγματάκια που σου έστειλα.
    Να τα χαρείς!
    Να ΄μαστε καλά και να ταξιδέψουμε και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρίγανη στην σαλαταααα ερχομαι Κατερίνα μου και μαλιστα ευωδιαστή; την βαζω παντού..χι..χι..!
    πραγματι ολο το καλοκαίρι στο πακετο σου σου ηρθε οπως λ΄΄εει και το συριανακι απο πανω..!!
    Απο οτι έχω ακουσει για την Ευβοια είναι πανεμορφη !!
    Θα έχεις ομορφιες να θυμασαι απο την ανταλαγη των καρτ ποσταλ..της Μαρίας καλή συνεχεια σε ότι κανεις Κατερίνα μου..!!καλο φθινόπωρο...φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να χαρείς όλα τα δώρα της Μαρίας μας μα πιο πολύ την αύρα της Βόρειας Εύβοιας που πρόσφατα με μάγεψε !!! Πολλά φιλιά Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφο το πακέτο της Μαρίας. Μπράβο της. Να χαρείς όλα τα καλούδια που έλαβες, Κατερίνα μου. Φτιάξε ντοματοσαλάτα, βάλε ριγανούλα, φέρνω κρασάκι και έρχομαι να θαυμάσω από κοντά το μόμπιλε! Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τη ομορφα δωρακια ...να τα χαρεις Ελενη !!!
    Καλο Σαββατοκυριακο 🙋🙋🙋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς τα δέχτηκες Ελένη μου να τα χαρείς!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ ωραιο το πακέτο που έλαβες Ελενη μου!! Απ'ολα τα καλα ειχε. Και να σου πω, η ριγανη θα ειναι το κάτι άλλο! Φιλακια και καλο ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τα χαρείς Ελένη μου!
    Όλα όμορφα κι ευωδιαστά!
    Έρχομαι για τη σαλάτα, αλλά κυρίως για την μπριζόλα βεβαίως βεβαίως!!χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα κοπιάσω!
    Συντοπίτισσα! χιχι
    Πολύ ωραία τα δώρα όλα!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με γεια σου... με γεια σου όλα.
    Να τα χαρείς, να τα γευθείς....
    Τρελαίνομαι για ρίγανη μαζεμένη από χεράκια φιλικά!!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραί σε ταξίδεψες η Μαρία και τα δωρα της πανέμορφα !!!Να τα χαρείς με υγεία Ελένη !Καλό Φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή