Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Δημιουργίες για μία βάφτιση

Μια πεταλούδα πέταξε σε ολάνθιστο κάμπο
για να αναγγείλει την βάφτιση μιας μικρούλας!


(Το προσκλητήριο δημιουργία δική μου)



Νονά της η κόρη μου.
Το όνομα αυτής Κωνσταντίνα!

{Δημιουργία της κόρης μου)
Μαζί με τις πεταλούδες- προσκλητήρια δημιουργήθηκαν και μικρότερες
πεταλούδες για τις μπομπονιέρες.


Οι μπομπονιέρες ήταν  βαζάκια που άλλα είχαν  μέλι 
και άλλα γλυκό του κουταλιού κεράσι.

(Δημιουργία δική μου)

Η κόρη μου έκανε τις παιδικές μπομπονιέρες. Πεταλούδες σε ραβδάκια
με ζαχαρωτά και πολύ ωραίες σβούρες.
(δυστυχώς η φωτογραφία τις αδικεί).


Πεταλούδες κάθισαν σε δεντράκια

 

όπως και σε βαζάκια-φαναράκια που αναμμένα έδωσαν 
μια πολύ ρομαντική νότα στο προαύλιο της εκκλησίας.


 

Επίσης πάρα πολλά φαναράκια διακοσμήθηκαν με πεταλούδες και φώτισαν
τον χώρο.


Μία στάμνα με κλαδάκια διακοσμημένη με πεταλούδες και φωτιζόμενη γιρλάντα 
φάνηκε χρήσιμη και αυτή.
(την στάμνα την διακοσμώ κάθε φορά σε διαφορετικές χρήσεις εδώ μπορείτε 
να δείτε μία από αυτές).




Ακόμα για τον ίδιο σκοπό διακόσμησα  βαζάκια με ρεσώ  που φώτιζαν 
πολύ ωραία κάποια άλλη γωνιά.


Αυτό είναι το βιβλίο ευχών από την κόρη μου διακοσμημένο,


όπως επίσης και το πινακάκι για το καλωσόρισμα των καλεσμένων.



Ετοιμάστηκαν και μερικές καρδούλες για τον ίδιο σκοπό που ξάπλωσαν
πάνω τους πεταλούδες.



Και δύο παιχνιδιάρικα δεντράκια για τους λάτρες των γλειφιτζουριών.


Έκανα και τον στολισμό της εκκλησίας που ενσωμάτωσα τις πιο πάνω κατασκευές
καθώς και άλλες που είχα χρησιμοποιήσει στην βάφτιση της εγγονής μου (είχαν
το ίδιο θέμα) που μπορείτε να δείτε εδώ.
Τον στολισμό  θα σας τον δείξω σε άλλη ανάρτηση.
Σας αφήνω με ένα ωραίο ηλιοβασίλεμα που αγνάντευα την ώρα της βάφτισης.




16 σχόλια:

  1. Όλα κουκλίστικα!! Πάντα άξια η νονά κορούλα σου!! :) καλό απόγευμα, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άξια η κόρη σου! ❤ Και το πεταλουδοθέμα τέλειο! Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα άξια η νονά!
    Καλοφωτισμένη και γερή να είναι η Κωνσταντίνα σας!
    Οι πεταλούδες πάντα είναι τόσο όμορφο θέμα!!!
    Έκανες πολύ όμορφη δουλειά !!! Και τα στολισμένα κλαδάκια υπέροχα!
    Καλό φθινόπωρο Ελένη μου!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα Άξια η κόρη σου Ελενάκι μου
    Οι κατασκευές τέλειες
    Λάτρεψα τα βαζάκια όπως και το περιεχόμενο τους

    Καλημέρα κορίτσι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα! Πάντα άξιες να είστε και δημιουργικές!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αγαπημενο θεμα η πεταλουδα και μαμα και κόρη το απογειωσατε μ ετη συνεγασια σας!!!
    μπραβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παντα αξια η Νονα !!!
    Πολυ ωραια στολισμος ...μπραβο
    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένο θέμα οι πεταλούδες! Μαμά και κόρη ομολογώ ότι κάνατε θαύματα με τη διακόσμηση! Πάντα άξια η κόρη σου!
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα άξια!!!και πάρα πολύ όμορφα όλα!!!μπράβο σας!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι όμορφο να δημιουργεί ο άνθρωπος και πόσο μάλλον όταν ξεδιπλώνει το ταλέντο του για να προσφέρει στις χαρές αγαπημένων προσώπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α, τί γλυκοπαραμυθένιες δημιουργίες είν' αυτές?
    Μαγευτική διακόσμηση!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!
    Λενιώ μου, να χαίρεστε την πεταλουδένια μικρούλα και πάντα άξια η κορούλα σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κορίτσι μου υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα άξια η κορούλα σου Ελένη μου αλλα εσύ όμως φιλεναδα εκανες μια παρα παρα πολύ ομορφη πετελουδενια διακοσμηση που σιγουρα ομορφηνε τον χωρο της βάφτισης..!!!
    Να είναι καλοφώτιστη η μικρή Κωνσταντίνα.και να την χαρούν οι γονείς της μαζί και η νονά της και όλοι οι αγαπημενοι της.
    Να περνας ομορφα οτι και να κάνεις Ελενη μου.. καλο φθινόπωρο να έχεις.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντα άξια η νονά κι εσύ μαζί.
    Γεια στα χεράκια σας.
    Αγαπημένο θέμα οι πεταλούδες κι ό,τι καλύτερο για την Κωνσταντίνα σας.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάνα και κόρη μαζί, είστε αχτύπητο δίδυμο!
    Υπέροχα όλα Ελένη μου!!!!!
    Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παραμυθένια ροζ!!! Γεια στα χέρια σας μαμά και κόρη!! Μπράβο σας!!
    Πάντα άξια η κορούλα σου Ελένη μου και το νεοφώτιστο πάντα γερό και καλότυχο να ναι!!
    Ωραιότατη η ιδέα για μέλι και γλυκό κουταλιού!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή