Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Μια ξεχωριστή ρεμπέτικη βραδιά

Μέσα σε αυτό το κτίριο το Art Base στις Βρυξέλλες Έλληνες και Βέλγοι  αλλά
και άλλων εθνικοτήτων (στην παρέα μας εμείς είχαμε και δυο Ιταλιδούλες)
περάσαμε  μια πολύ όμορφη βραδιά ακούγοντας ρεμπέτικα τραγούδια
από το συγκρότημα "Kosmokrators" συνοδεία ρακής, ρακόμελου και κρασιού.



Οι "Kosmokrators" είναι άξιοι πρεσβευτές του ρεμπέτικου τραγουδιού στο Ευρωπαϊκό
κοινό. Το συγκρότημα απαρτίζετε από δύο Ολλανδούς  και ένα Βέλγο και συνεργάζονται
και με Έλληνες καλλιτέχνες.
Χαρακτηριστικό της ομάδας είναι η διασκευή ρεμπέτικων τραγουδιών σε ξένες γλώσσες
όπως Αγγλικά, Γαλλικά, Ολλανδικά και φυσικά στα Ελληνικά χωρίς αλλοίωση
των ρυθμικών γραμμών του είδους.


Η βραδιά κύλησε πολύ όμορφα οι " Kosmokrators" κάποια στιγμή έδωσαν την σκυτάλη
σε μια ελληνική κομπανία ώσπου γίναμε όλοι μια παρέα, τραγουδήσαμε και χορέψαμε...
Έκπληξη για μένα ήταν ότι η βραδιά ήταν αφιερωμένη στην συγκέντρωση χρημάτων για την κοινωνική κουζίνα "Ο άλλος άνθρωπος" εδώ στην Ελλάδα. Ελπίζω να μαζεύτηκαν αρκετά
χρήματα για αυτό το φιλανθρωπικό  σκοπό.


Είχα τραβήξει και βιντεάκια αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να τα ανεβάσω
γιατί ήταν μεγάλα.
Να περνάτε καλά!
Φιλιά!







15 σχόλια:

  1. Ο κόσμος όλος μια αγκαλιά!! Αυτό είναι! Πολύ συγκινητικό να είσαι μακριά από την πατρίδα και να τη γεύεσαι γιατί είναι παντού!
    Χαίρομαι που περάσατε όμορφα
    Καλό βράδυ Ελένη μου
    Πάντα τέτοια
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι συνειδητοποιείς πόσο μικρός είναι ο κόσμος, άλλωστε η μουσική δεν έχει σύνορα.
      Καλό βράδυ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσουν πολύ τα ρεμπέτικα τραγούδια
    Μου άρεσε που έγιναν μια αγκαλιά όλες οι χώρες με βάση το ρεμπέτικο και για φιλανθρωπικό σκοπό
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαντάζομαι πόσο ωραία θα ήταν Ελένη, πάντα οι ελληνικές βραδιές στο εξωτερικό είναι πολύ ξεχωριστές !!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελλάδα και λαϊκή παράδοση στις γειτονιές του κόσμου...! Πάρα πολύ ωραία Ελένη μου. Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφη εμπειρία!
    Καλό απόγευμα, Ελένη μου!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το έχω ζήσει αυτο πολύ παλιά Ελένη μου προ αμνυμονευτων χρόνων στην Γερμανία και καταλαβενω απολυτα τι ειναι να ακους την γλώσσα σου εκτος πατριδας.. αλλά χρονια τότε.. ομως η ιδια αισθηση..
    Τι όμορφα να ταξιδυει η λαική μουσική μας παντού! και τι ωραία περάσατε; παντα έτσι να διασκεδαζεις φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρεμπέτικα στις Βρυξέλλες, συνοδεία ρακής... είναι η απόλυτη συγκίνηση! Και με τέτοιο σκοπό, βαραίνει ακόμα περισσότερο. Τι ωραία εμπειρία Ελένη μου!!!
    Καλό μήνα και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το ελληνικό ρεμπέτικο τραγούδι είναι ολόκληρη σχολή . Στην Γερμανία , Ολλανδία , Βέλγιο ,Σκανδιναβικές χώρες, αλλά και στις ΗΠΑ ,όπου υπάρχει και έδρα σε πανεπιστήμιο τη μελετούν και ασχολούνται πολύ. Πιστεύω ότι περάσατε υπέροχα. Να είσαι καλά , να κάνεις όμορφα ταξίδια και να περνάς όμορφα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρεμπέτικα σε άλλες γλωσσες;
    Πολυ θα ήθελα να τα ακούσω.
    Είμαι σίγουρη ότι περάσατε υπέροχα.
    Κι ο σκοπός ιερός.
    Πάντα τέτοια Ελένη μου.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρέπει να ήταν μια φανταστική βραδιά Ελένη μου και ο σκοπός της ακόμα πιο όμορφος! Χαίρομαι που το μοιράζεσαι και μαζί μας και πάντα να απολαμβάνεις τέτοιες βραδιές σε όμορφους τόπους! Καλή συνέχεια πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λοιπόν... να βάλουμε ως την Πέμπτη ένα ραντεβού να μου τα πεις από κοντά.
    Έχω χάσει επεισόδια!
    Καλή εβδομάδα Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังบู๊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξαιρετικό και πρωτότυπο το θέμα σου.
    Εις υγείαν με ρεμπέτικη ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαίρομαι Ελένη μου που πέρασες τόσο όμορφα στις Βρυξέλλες! Είναι μια πόλη που μου άρεσε πολύ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή