Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Ο ρόλος μου ως Άγιος Βασίλης

Ο Άγιος Βασίλης μου ανέθεσε να μπω για λίγο στη θέση  του και να φτιάξω  ένα δώρο
 για μια αγαπημένη blogger.
Έτσι και εγώ ετοίμασα το δεματάκι μου και το έστειλα στην αγαπημένη μου Μαριάννα,
που ήταν το μυστικό μου ταίρι στην ανταλλαγή δώρων, που διοργανώνει κάθε χρόνο
η γλυκιά μας Μαριλένα.




Το δωράκι που ετοίμασα ήταν ένα χριστουγεννιάτικο καπέλο με ένα μεγάλο
αλεξανδρινό λουλούδι στο πλάι φτιαγμένο από σατέν κορδέλα,
πασπαλισμένο με μπόλικες ευχές.




Και ένα βαζάκι πασπαλισμένο με αλάτι και γκλίτερ για να χαρίζει
ζεστασιά στο σπιτικό της όταν ανάβει το κεράκι που έχει μέσα.


Δεν έλειψε η καρτούλα με τις ευχές μου και λίγες καραμελίτσες.




Πριν από λίγες ημέρες σας έδειξα εδώ τι μου έστειλε και μένα ο Άγιος Βασίλης μου
βλ. Ρούλα.

Φίλοι μου σας εύχομαι το 2018 να είναι μια καλή χρονιά για όλους μας.
Φιλάκια!

23 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα δώρα σου και του χρόνου. Καλή χρονιά !!!! Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίος Άι Βασίλης ήσουν! Και του χρόνου με υγεία να ανταλλάξουμε δώρα. Όμορφο δρώμενο και να είναι καλά η Μαριλένα μας που μας χάρισε χαμόγελα. Ωραία δώρα Θα τα χαρεί η Μαριάννα.
    Φιλιά πολλά Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚★ 。* 。*。 • ˚ ˚ •。★
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛★ 。* 。*★ 。* 。*
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| ΥΓΙΕΣ,ΦΩΤΕΙΝΟ,ΔΟΤΙΚΟ & ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΟ 2018.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρόνια με υγεία.
    Πολύ όμορφα όλα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βρε Ελένη με τις ομορφιές σου. Ειδικά αυτό το βαζάκι σου το λάτρεψα....! και του χρόνου να είστε καλά εύχομαι ολόψυχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα τα δωράκια σου Ελένη μου!
    Γεια στα χέρια σου!
    Καλη χρονια με υγεία αγάπη και πολλές χαρές!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελένη μου, ήταν μεγάλη η χαρά που μου έδωσες με τα υπέροχα δωράκια σου!!!
    Τα κοίταζα σήμερα που άρχισα σιγά-σιγά να μαζεύω τα στολίδια και σκεφτόμουν πως είναι κρίμα να τα κρύψω μέχρι του χρόνου, αλλά είμαι σίγουρη πως τον επόμενο Δεκέμβρη θα χαρώ διπλά να τα ξαναστολίσω!!!
    Σου εύχομαι και πάλι μιά καλή χρονιά, με ό,τι καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλοδουλεμένα και πολύ όμορφα Ελένη μου! Και του χρόνου εύχομαι, να είμαστε καλά και να ανταλλάξουμε πάλι δώρα και ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια στα χέρια σου Ελένη, θαύμασα τις δημιουργίες σου και στο μπλογκ της Μαριάννας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα τα δωράκια σου, Ελένη μου. Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτά είναι δώρα καρδιάς κι αξίζουν

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα δώρα σου. Καλή χρονιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α, τα είδα τα δωράκια σου στης Μαριάννας! Πολύ όμορφα, Ελένη μου! Και του χρόνου! Καλημέρα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι όμορφη δουλεια που κανατε κύριε santa!
    και του χρονου να εισαι καλα!
    καλη χρονια με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νομίζω ότι πρέπει να άφησες τις καλύτερες εντυπώσεις στο ταίρι σου!
    Ό,τι φτιάχνεις είναι εκλεπτυσμένο Ελένη μου!
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είμαι σίγουρη Ελένη, ότι το ταίρι σου τα λάτρεψε όλα.
    Να 'σαι πάντα καλά, να μοιράζεσαι τόσο όμορφες δημιουργίες!
    Καλή χρονιά, με υγεία πάνω απ' όλα, αλλά και πολλές όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά Ελένη μου τι μου έχετε κάνει εδώ πέρα; Το καπέλο με ξετρέλανε! Και το κηροπήγιο υπέροχο! Συγχαρητήρια κορίτσι μου να είσαι πάντα καλά με χαρά και αγάπη! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τελικά το καπέλο με ξετρέλανε και το κηροπήγιο πανέμορφο αλλά το καπέλο όλα τα λεφτά χρυσοχέρα μου! Μου έχετε κάνει όμορφη ζημιά όλες σας! χαχα
    Να είσαι πάντα καλά να τα χαίρονται τα δώρα σου και να χαίρεσαι τα δικά σου και πάντα δημιουργίες! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θαυμαστοί οι άνθρωποι που χειρο-τεχνούν!
    Καλή χρονιά (έστω και... εκπρόθεσμα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κάτι έχει συμβεί τελευταία. Πέρασα για ένα γεια και τελικά είναι η τρίτη φορά που αφήνω σχόλιο σε αυτήν την ανάρτηση. Βέβαια δεν με κουράζει θα το αφήσω ξανά και θα σου πω πως τα δώρα σου είναι υπέροχα και πως το καπέλο με ξετρέλανε και το ζήλεψα! Ελπίζω να μην χρειαστεί να αφήσω σχόλιο και τέταρτη φορά χαχα Αν παρεμπιπτόντως δεις και τα προηγούμενα Ελένη μου, τι να πω; Σβήστα. Πολλά φιλιά και να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπορεί να περασαν οι γιορτες Ελενη μου εμεις ομως που καθηστερουμε λιγο στις επισκεψεις μας.. χαιρόμαστε που κομα μπορουμε να δινουμε ευχες για τα δωρακια που παιρνουμε και στελνουμε...και τα δικα σου δωρακια ήταν πολύ ομορφη ιδέα φιλη μου...σιγουρα η Μαριαννα θα ειχε χαρεί...και του χρόνου να παρουμε μερος σε ανταλαγες δωρων.. ξερεις ποσο γρήγορα ερχονται οι γιορτες;..χα..χα. να περνας ομορφα οτι και να κανεις..φιλακιααααα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή