Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Πάρτι πεταλούδων

Που πάνε άραγε τούτες οι πεταλούδες αυτή την εποχή,
τώρα που τελειώνει το Φθινόπωρο και έρχεται ο Χειμώνας;
Αυτές που είναι πλάσματα της Άνοιξης;





 

Σε πάρτι πηγαίνουν που διοργανώνει για τα γενέθλιά της η Μαρία από το blog
https://craftartista.blogspot.com/2019/11/birthday-candy.html με θέμα τις
πεταλούδες.
Σίγουρα θα περάσουν καλά, γιατί η Μαρία ξέρει να διοργανώνει τα καλύτερα
πάρτι με πολλά δώρα.
Αυτές οι πεταλούδες θα ξεχειμωνιάσουν στο σπίτι της, γιατί   το καδράκι
στο οποίο σκαρφάλωσαν, είναι το δώρο μου για τα γενέθλιά της.
Ελπίζω να σου αρέσει Μαρία μου.
Χρόνια σου πολλά και ό,τι επιθυμείς!
Φιλιά!

41 σχόλια:

  1. I love mixed media jobs and I loved this one!
    Perfect for Mia's challenge.
    Greetings from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑ-ΝΕ-ΜΟΡ-ΦΟ, Ελένη μου. Χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!! Θα το περιμένω με αγωνία και να είσαι βέβαιη ότι θα στολίσει τον πιο όμορφο τοίχο του σπιτιού μου!!!!
    Το λατρεύω!
    Σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο πάρτυ με τα δωράκια για τα γενέθλιά μου, φίλη μου.
    Και συγχαρητήρια! Είσαι νικήτρια!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου και πάλι χρόνια σου πολλά, θα στο ταχυδρομήσω αύριο ή μεθαύριο.
      Είμαι και εγώ νικήτρια; ω τι καλά! Σε ευχαριστώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Μα τί ωραίες πεταλούδες ζωγράφισες Ελένη μου.
    Θα ξετρελαθεί η Μαρία, ιδίως αν μάθει ότι προορίζονται γι'αυτήν.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου decoupage έχω κάνει και με στένσιλ τα υπόλοιπα.
      Είδα και την δική σου συμμετοχή, πανέμορφη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Hola !!!
    Dos tarjetas hermosas, excelente trabajo, felicitaciones.
    Saludos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I love your work, those mixed media compositions are beautiful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας θαυμάζω απεριόριστα όλες εσάς τις χρυσοχέρες φίλες μπλόγκερς!
    Το πεταλουδίσιο πάρτι θα είναι υπέροχα δημιουργικό, αν κρίνω κι απ' το δικό σου δώρο. Αξιολάτρευτο Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου οι πεταλούδες είναι το αγαπημένο μου θέμα και κατά καιρούς έχω φτιάξει κάμποσες, όπως έχω γράψει και μερικά παραμύθια για αυτές, οπότε με την πρόσκληση της Μαρίας έσπευσα.
      Να είσαι καλά.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Είναι υπέροχες! Σαν ιδέα, σαν ύφος, σαν χρωματικές επιλογές. Καλοτάξιδες τις εύχομαι Ελένη μου με όλη μου την καρδιά. Καλησπέρες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοτάξιδες θα είναι Γιάννη μου γιατί θα πάνε στην Μαρία χαχα!
      Καλησπέρες και από μένα.

      Διαγραφή
  8. Α πολύ ωραίες. Να τις χαρεί η Μία. Και βέβαια υπέροχα φτιαγμένες μια και ξέρουμε όλοι τι χρυσοχέρα είσαι
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ προσεχτική δουλεια!!
    μπράβο απίθανες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. A beautiful Mix Media job, you are very talented congratulations !
    !Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Helen bonita entrada, preciosas mariposas
    te he conocido gracias Mía
    saludos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Que borboletas lindas , adorei. Um presente muito lindo, acho que ela vai adorar! Beijos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι πεταλούδες σου Ελένη να φέρουν χαρά στη Μία. Μπράβο κορίτσια, όμορφο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Preciosos cuadros decorativos con las mariposas, han quedado hermosos. Besos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ουάου ! Τέτοια όμορφη δουλειά. Τους αγαπώ τόσο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πανεμορφες οι πεταλουδες σου!
    Μπραβο σου!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ειναι υπεροχες
    να την χαιρομαστε τη ΜΙΑ μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια Ελένη!

    Λατρεύω το έργο που έχετε κάνει με αυτές τις πεταλούδες. Είναι όμορφο και πολύ κομψό. Είμαι βέβαιος ότι θα είναι όμορφο στο τείχος της Mia.
    Παραμένω ως οπαδός του ιστολογίου σας.
    Συγχαρητήρια!
    Φιλιά και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. I love your beautiful work for Mia!!! It's really gorgeous, the best gift for her. Congratulations!!! Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ελένη μου, πολύ το χάρηκα που σε επισκέφθηκαν όλες οι Ισπανίδες από το διαδικτυακό μου πάρτυ! Όσο για το κάδρο, τι να πω? Το έλαβα! Από κοντά είναι ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ω, τυχερή (και) η Μία, να έχει ένα δώρο από εσένα, Ελενάρα μας!
    Πολύ ωραίες κι οι δικές σου πεταλούδες, εδώ και λίγη ώρα τα μάτια μου
    "κάνουν πεταλούδες" γιατί μόλις έρχομαι από τις υπέροχες επίσης, πεταλούδες τής Ρένας μας!

    Υ.Γ Κι εγώ σαν μικρή πεταλουδίτσα "πέταξα" προς Ιταλία! Σε περιμένω:

    https://pistos-petra.blogspot.com/2019/11/i-finetsati-italia-mesa-apo-40-fotografies-meros-A.html

    https://pistos-petra.blogspot.com/2019/11/i-finetsati-italia-mesa-apo-40-fotografies-meros-B.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφες οι πεταλούδες σου! Καλό μήνα, Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με πολύ καθυστερηση ειναι αληθεια λογο χρονου Ελενη μου ηρθα να θαυμασω και εγω τις πανεμορφες πεταλουδες σου αλήθεια φωιλη μου με τι ειναι φτιαγμενες; θα ξετρελαθει η Μια μολις τις παρει.. και ησουν η τυχερη απο οτι διαβασα.. μπραβο φιλη μου..τι ωραιο αυτο το αλισφερισι μεταξυ μας...να είσαι καλα Ελενη μου να περάσεις ομορφες γιορτιες μερες μαζι με οσους αγαπας καλή μου .. την αγαπη μου παντα..φιλιααα!!🎄✨❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άργησα να περάσω Ελένη μου! Όμως οι πεταλούδες σου είναι εδώ και με μάγεψαν! Τυχερή η Μαρία μας, που τις έλαβε! Γεια στα χεράκια σου, φίλη είναι πανέμορφες!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πέρασα Ελενη μου να αφησω τις ευχες μου και ειχα την εντυπωση οτι ειχα αφησει σχολιο για τις πεταλουδες σου..καμια φορα γραφω και ξεχνω να πατησω την δημοσιευση...χα..χα..υπεροχες ειναι μεσα στο καταχειμωνο φιλη μου..μια νοτα Ανοιξης ...
    Να περασεις ομορφα τις γιορυτινες μερε σου μαζι με τους αγαπημενους σου Ελενη μου καλα Χριστουγεννα με αγαπη παντου .. !!!🎄✨❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καταπληκτικές οι πεταλούδες σου Ελένη μου!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή