Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

Γυναικεία υπόθεση

Μέσα στην μπιζουτιέρα είχε ξεσπάσει μεγάλος καυγάς.
Φωνές ακούγονταν ως έξω.
Τα άλλα αντικείμενα που βρίσκονταν γύρω άρχισαν να ανησυχούν.
"Κάνε πιο κει, θέλω όταν ανοίξει το καπάκι να είμαι πάνω-πάνω για
να διαλέξει εμένα η κυρία" φώναζε ένα σκουλαρίκι.
"Και γιατί παρακαλώ να διαλέξει εσένα;" φώναζε το άλλο.
"Αφήστε και σε μένα χώρο, ίσως άμα με δει να διαλέξει εμένα"
φώναζε μία καρφίτσα και στην φούρια της να φτάσει στην κορυφή
έριξε την μπιζουτιέρα στο πλάι, άνοιξε το καπάκι και σκόρπισαν
όλα έξω. Έγινε ένας χαμός.
Τα σκουλαρίκια έτρεχαν δεξιά και αριστερά να βρουν τα ταίρια τους
και οι καρφίτσες προσπαθούν να ξεμπερδέψουν τα κουμπώματα τους.
Τα άλλα αντικείμενα γύρω ξέσπασαν σε γέλια με τούτο το θέαμα.
Ο καθρέφτης από ψηλά αφού συνήλθε από τα γέλια τους είπε:
"Υπάρχει λύση στο πρόβλημά σας. Ίσως η κυρία να φτιάξει κάτι
και να φαίνεστε όλα".
Πάνω στην ώρα εμφανίστηκε και η κυρία και βλέποντας αυτό το χάλι
αποφάσισε να φτιάξει κάτι για να μπει μια τάξη και να βρίσκει πιο
εύκολα αυτό που θέλει.
Η ματιά της έπεσε σε μια κορνίζα.


Την έβαψε και στο πίσω μέρος στερέωσε ένα πλεκτό πετσετάκι της γιαγιάς.
Μετά την διακόσμησε με διάφορα κουμπιά, μια αλυσίδα και άλλα μικροαντικείμενα.


Έτσι μπήκε μία τάξη και η αναζήτηση του κατάλληλου αξεσουάρ έγινε
εύκολη υπόθεση.


Και το κλειδί για να φτιαχτεί όλο αυτό το σκηνικό

(λεπτομέρεια κορνίζας)


ήταν η πρόσκληση-πρόκληση της Μαρίας.
 https://craftartista.blogspot.com/2019/09/hostess-of-friendly-challenge-no-117.html
Θέμα της πρόκλησης οι "Γυναίκες".
Μαρία μου σε ευχαριστώ για την πρόσκληση.


34 σχόλια:

  1. πολύ γλυκούλι Ελενα πρακτικο κ απαραίτητο... ωραια ιδεα που εβαλες την δαντελα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hello!
    I come to see your work from Mia's blog and the friendly challenge in which I also participate.
    Beautiful recycling to show off and have our accessories on hand.
    Greetings from Spain.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία ιδέα Ελένη μου!! Όχι μόνο αξιοποίησες την κορνίζα, αλλά και το πετσετάκι της γιαγιάς βρήκε νέα θέση παρέα με τα κοσμήματα!! Θα μπορούσε να είναι ένα εξαιρετικό δώρο!! Μπράβο σου!!
    Πολλά φιλιά φίλη, καλή σου εβδομάδα!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι μοναδικό Ελένη μου! Γεια στα χεράκια σου! Να τη χαρείς, φίλη μου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία ιδέα Ελένη μου . Μπράβο σου. Και πρακτική και όμορφη.
    Να σαι καλά
    Καλή σου εβδομάδα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ficou muito legal, adorei sua idéia e a forma como apresentou. Parabéns, beijos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέξυπνη, χρήσιμη και πολύ φινετσάτη η κατασκευή σου, Ελένη μου!
    Μου έδωσες μια καλή ιδέα για να τακτοποιήσω κι εγώ τα "τιμαλφή" μου.
    Και το κλειδί στην κορνίζα, όλα τα λεφτά!!!!
    Γεια σου βρε Ελένη με τα ωραία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ πρακτικής αυτή η κορνίζα Ελένη μου.
    Τη χρησιμοποιώ κι εγώ για υα σκουλαρίκια μου.
    Τώρα που είπες για θόρυβο, κατάλαβα από που προέρχεται αυτός που ακούω μερικές φορές.
    Από τη βαλίτσα που έχω το κοσμήματα μου.
    Θα ανοίξω να τα βάλω σε μια τάξη γιατί δεν με αφήνουν να κοιμηθώ 😂😂😂😂😂
    Πολύ εμπνευσμένη ιστορία.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Que bonito cuadro muy util y practico para los pendientes y broches...
    cariños

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είδες τι σκαρφίστηκε η Κυρία; για να μην έχει παράπονο κανένα στολίδι, έγινε αυτή η πανέμορφη κορνίζα και όλα βρήκαν την ισορροπία και τη θέση τους ήρεμα και όμορφα.
    Όσο για την κορνίζα. Είναι εξαίρετη και ως κατασκευή αλλά και ως ιδέα ναι;
    Ελένη μου καλησπέρα σου και όμορφη βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτική ιδέα!! Και χρηστική και όμορφη!!
    Μπράβο Ελένη μου για τη δημιουργική σου φαντασία!
    Η εισαγωγή σου...όλα τα λεφτά :)
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτική όχι μόνο σαν ιδέα αλλά και σαν κείμενο. Νοικοκυρά και χρυσοχέρα!
    Μπράβο Ελένη! Μου αρέσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτική η κορνίζα σου, Ελένη μου. Υπέροχη έγινε. Αγαπημένο υλικό τα κουμπιά που μας δίνουν έμπνευση για πολλά και διαφορετικά χειροποιήματα.
    Σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στη Φιλική Πρόκληση 117.
    Πολλά φιλιά, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τη όμορφη δημιουργία και ωραία παρουσίαση !!!
    Τα φιλιά μου και καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Hermoso trabajo, una composición muy linda con todos esos colores y detalles, felicitaciones por tu aporte al reto amistoso.
    Un gran abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Que bonita versión para un cuadro porta aretes, seguro lucirá junto a los accesorios

    Saludos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βρε Ελενη μου οχι μονο τους εκανες το χατηρι με την εξυπνη κατασκευή σου αλλα αλλα και δεν θα έχει κανενα τους παραπονο αφου ολα μα όλα βρηκαν την...πρωτη θεση καταστρωμα..που λεμε..
    Ομορφη συμμετοχη φιλεναδα αι σε αλλες με το καλο να ανταμωνουμε..
    Να περνας ομορφα .. καλο σου μηνα .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. So pretty work and recycling, it looks amazing with all the buttons and decorations! besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Un gran trabajo .....me encanta su originalidad, me gusta el fondo tejido y lo útil y bonito para colgar los pendientes.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hi,

    Awesome work, I'm love it, congrats!
    Best wishes,

    Betto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άλλη μια όμορφη δημιουργία και αξιοποίηση της παλιάς δαντέλας!
    Πολύ ωραία έγινε η κορνίζα με όλα της τα στολίδια που βρήκαν την θέση τους!
    Ευχαριστώ για την φιλία σου, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημερα, ποσο ομορφη με τα κουμπιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. όμορφη η κορνίζα σου με όλες τις λεπτομέρειες και γενικά σύνολο
    και μου άρεσε που το συνδύασες με παραμύθι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι όμορφη!!!! Αγαπώ τα κουμπιά!!!
    Καλημέρα, Ελένη, χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα Ελένη μου
    ωραία και η ιστοριούλα και η υπεροχη κατασκευή σου
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ξεκλείδωσες με έμπνευση το μόνιμο γυναικείο γρίφο πώς τακτοποιούμε τα κοσμήματά μας.Μπράβο Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τελεια η κορνιζα σου!!!!!🌟Πέρασα να ευχηθω καλό μηνα να εχουμε με υγεια και χαρες!!!Ειχα λιγο καιρο να ερθω απο εδω.🌟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είσαι υπέροχη!!! Και παραμύθι και καδράκι,
    και τα δυο με ταξίδεψαν! Υ.Γ Εμφανίσου! 😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφο έγινε Ελένη μου και επιπλέον τα κοσμήματα δεν θα μπλέκονται πια!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή