Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

Ανακαίνιση στο εξοχικό

Λίγα κοχύλια μάζεψα ως ανάμνηση του καλοκαιριού και έφτιαξα
μια σύνθεση για να στολίσω το τοίχο ενός δωματίου.


Τοποθετήθηκαν σε μία μεγάλη κορνίζα και να τα! Μου άρεσε έτσι απλή
και δεν την παραφόρτωσα.


Επί τη ευκαιρία να σας δείξω και το υπόλοιπο δωμάτιο. Τον ένα τοίχο τον
έβαψα (λάθος τον έβαψε ο σύζυγος) πράσινο απαλό και τον άλλο λιλά.




Είχα και μία κουρτίνα με λιλά παιώνιες  την οποία έκοψα στο ύψος του παραθύρου
και νομίζω ότι ταίριαξε απόλυτα. Την κρέμασα από ένα μπρονζέ μεταλλικό
κορτινόξυλο.


Η άλλη πλευρά στολίστηκε με μία τεράστια ονειροπαγίδα. Την έφτιαξα με ένα πλεκτό
σεμεδάκι της πεθεράς.


Τα κομοδίνα τα έβαψα και αυτά σε χρώμα λιλά και το κρεβάτι το φρεσκάρισα
με λευκό χρώμα. Με αυτό το κρεβάτι είμαι συναισθηματικά δεμένη γιατί ήταν
το παλιό κρεβάτι των γονιών μου και μου θυμίζει τα χοροπηδητά
των παιδικών μου χρόνων. Τότε το κρεβάτι αυτό είχε σουμιέ, ενώ
τώρα κάτω από το στρώμα έχει σανίδες.


Η παλιά ντουλάπα της γιαγιάς ανακαινίστηκε και αυτή. Βάφτηκε άσπρη
με λιλά λεπτομέρεια γύρω από τον καθρέφτη.


Και φυσικά η τόση απλότητα θέλει και την ακραία πολυτέλεια!


Μην ξεχάσετε να πάρετε και μια καραμελίτσα φεύγοντας.


Καλό Φθινόπωρο! Εγώ βέβαια συνεχίζω τα μπάνια στη θάλασσα αφού την έχω κοντά μου.
Φιλάκια!

30 σχόλια:

  1. Τι όμορφη ανακαινιση έκανες Ελένη μου στο δωμάτιό σας! Τα χρώματα πρωτότυπα και ό,τι εφτιαξες πανέμορφο. Μου αρέσουν τα μεταλικά παλιά κρεβάτια. Να το χαρείτε!
    Καλά μπάνια! Του Σεπτέμβρη είναι τα ωραιότερα.
    Καλό γλυκό σου μήνα
    Να περνάς υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου αυτά τα χρώματα τα πήρα με δισταγμό αλλά είπα να το τολμήσω και πραγματικά είναι ένας πολύ ωραίος συνδυασμός που σε ξεκουράζει και σου φτιάχνει την διάθεση.
      Καλά να περνάς.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τα χρώματα που αγαπώ μετά το κίτρινο :) Eιδικά το απαλό μοβ-λιλά με ξεκουράζει πάρα πολύ και μου δημιουργεί μια...δημιουργική διάθεση και μια ανάγκη για περισυλλογή.
    Οπότε, που θέλω να καταλήξω; Πώς θα ήθελα σαν τρελή το δωμάτιο αυτό για δικό μου. Θα πρόσθετα μόνο ένα μικρό τραπέζι με μια καρέκλα μπροστά στο ανοιχτό παράθυρο. Τα χρώματα τέλεια, η κορνίζα εξαιρετική και ως σύλληψη και ως αποτέλεσμα που μαζί με το πολύφωτο με τα κρυσταλλάκια του κάνουν τη διαφορά!
    Αυτό όμως με τα μπάνια τι το ήθελες βρε κορίτσι μου; Σκέψου ποιοι και από πού σε διαβάζουν χαχα.
    Καλό μήνα Ελένη μου, να περνάς όμορφα και άσε με εμένα να σκάω από τη ζήλια μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι που σου άρεσαν και εγώ θα ήθελα να έβαζα ένα τραπεζάκι δίπλα στο παράθυρο αλλά δυστυχώς οι μικρές διαστάσεις του δωματίου δεν το επιτρέπουν.
      Να περνάς καλά όπου και αν είσαι.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  3. Καλό Φθινόπωρο, Ελένη και να χαρείς το ανακαινισμενο δωμάτιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω την ανακαίνιση του εξοχικού σου, Ελένη μου. Πανέμορφος συνδυασμός πράσινου-μωβ. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν στέκομαι στα εξής:
    Εντυπωσιακή η διχρωμία πράσινο-λιλά. Δεν είναι άσχημη. Είναι απαλή. Βέβαια προσωπικά δεν θα την επέλεγα αλλά αυτό είναι προσωπικό μου θέμα.
    Λάτρεψα το κλασικό πολύφωτο, εκπληκτικό και τα λατρεύω.
    Η Διακόσμηση κουβαλά την προσωπική σου σφραγίδα και είναι εντυπωσιακή. Προσεγμένη με γούστο.
    Η Κορνίζα με τα κοχύλια πολύ όμορφη.
    Το κρεβάτι αποτελεί αγαπημένο κομμάτι μνήμης. Είχαμε κάποτε το ίδιο με σουμιέ εκείνης της εποχής. Το έχεις περιποιηθεί τέλεια.
    Όλο το δωμάτιο φέρει τη σφραγίδα της αγάπης σας καθώς το βάψιμο, οι κουρτίνες, οι διακόσμηση έχουν εξαίρετη λεπτότητα.
    Η Τελευταία εικόνα με τα βάζα και τις καραμέλες γλυκύτατη.
    Ελένη μου υποκλίνομαι στο γούστο σας.
    Καλό μήνα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο είναι τολμηρός χρωματικός συνδυασμός, αλλά ταιριάζει.
      Σε ευχαριστώ πολύ.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. Ο τολμών νικά Ελένη μου. Υπέροχοι οι χρωματικοί συνδυασμοί ! Τα λατρεύω αυτά τα χρώματα! Όπως και κάθε τί παλιό που με μικροεπεμβάσεις συνεχίζουν να ζούν αναμεσά μας και να ομορφαίνουν την καθημερινότητας μας. Με υγεία να χαρείτε το ρομαντικό και χαρούμενο δωμάτιό σας. Ο Σεπτέμβριος ο καλύτερος μήνας διακοπών. Καλά να περνάτε.φιλάκια

      Διαγραφή
    3. Σε μερικά πράγματα αξίζει να δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Με γεια, να το χαρείτε! Πολύ όμορφο έγινε.
    Αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων είναι αγαπημένος μου και δεν τον λεχω ακόμα δοκιμάσει, τον έχω στο πρόγραμμα, Ελένη μου.
    Καλό μήνα ξανά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ, καιρός να αρχίσεις τις δοκιμές στο βάψιμο χαχα...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πράγματι τολμηροί συνδυασμοί αλλά γιατί όχι, μ' αρέσουν.Σίγουρα η διακόσμηση τους προσθέτει μια γλύκα. Το κρεβάτι παλιό αγαπημένο και το φωτιστικό ρομαντικό και υπέροχο. Εικαστική παρέμβαση η κορνίζα που είναι αξιολάτρευτη.
    Μπράβο Ελένη καλορίζικες οι αλλαγές να τις χαρείτε με υγεία!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο εξοχικό τολμάμε τις πιο απίθανες επεμβάσεις και συνδυασμούς, εκεί είμαστε πιο χαλαροί σε όλα.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Τί ωραίο δωμάτιο είναι αυτό!
    Τολμηρό και δροσερό.
    Τα άσπρα έπιπλα το ηρεμούν, δεν θα πήγαινε κανένα άλλο χρώμα.
    Η κορνίζα απίθανη, η ονειροπαγιδα ΤΈΛΕΙΑ, έδωσε ιδέες 😁😁, το φωτιστικό όλα τα λεφτά.
    Είναι από αυτά που δεν μου αρέσουν καθόλου, αλλά εδώ ήρθε κουτί.
    Παίρνω και μια καραμέλα και περιμένω τα κλειδιά για να έρθω να μείνω 😂😂😂😂
    Καλή συνέχεια στα μπάνια.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου έλα εσύ προς τα μέρη μας και το κλειδί θα το έχω στη γλάστρα με το γιασεμί να σε περιμένει.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Ελένη μου, η κορνίζα σου με τα κοχυλάκια έγινε πολύ όμορφη. Το δε κρεββάτι υπέροχο! Και η κουρτίνα ταίριαξε θαυμάσια με τον νέο διάκοσμο του δωματίου! Να το χαρείτε!
    Φιλιά και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένος συνδιασμος το πράσινο με το λίλα!
    Πανέμορφα όλα άξιζε ο κόπος!
    Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωχχχ πόσο μου άρεσε
    μου άρεσε πάρα πάρα πολλά
    που υπάρχει το λιλά μου φυσικά
    αλλά και γενικά ως σύνολο με όλα και με τα κοχυλάκια

    καλό μήνα με ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μπραβο γλυκια μου
    να εισαι καλα να το χαρεις

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ!
    Μπαίνω τυχαία σε μπλόγκ που βρίσκω από φίλους. Έχω δύο βιβλία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλτε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα σας τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σας υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσετε στους γνωστούς σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελένη μου, τι όμορφο που έγινε!!
    Μπράβο στη φαντασία σου και στα χεράκια σου!!
    Πολλά φιλιά, φίλη!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ φινετσάτη η διχρωμία που διαλέξατε Ελένη μου. Και όλος ο διάκοσμος, είναι υπέροχος. Δωμάτιο να χαίρεσαι να το ζεις, δηλαδή!
    Καλή συνέχεια στα μπάνια σας και πάντα με ανανεωμένο πνεύμα και γούστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μετά από καιρό ήλθα πάλι στη γειτονιά μας Ελένη !!!Πραγματικά υπέροχος συνδυασμός χρωμάτων , το ίδιο κρεβάτι είχε και η μητέρα μου αλλά χάθηκε !!! Το φωτιστικό σου δένει τέλειαμε το δωμάτιο !! Καλό φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή