Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

Μια γλυκιά ανάμνηση



-Ναι, εσύ είσαι Νικόλ μου; Τι κάνω; Να εδώ, ετοιμάζω βαλίτσες για Βενετία, για το καρναβάλι. Ε, ναι τον κατάφερα τον Αντουάν και τώρα έχει πάει να βγάλει τα εισιτήρια. Τι είμεθα  τίποτε μπασκλασαρία να μείνουμε εδώ και να δούμε πάλι τα ίδια και τα ίδια. Εγώ θέλω να γονδολάρω στα κανάλια της  Βενετίας να νιώσω το μυστήριο που πλανάται σ’ αυτή την πόλη. Τι, τζάμπα  αγόρασα  μάσκα με  κρύσταλλα Swarovski, ε, ναι κρυσταλλάκια σ’ όλη την επιφάνειά της, τι είμεθα πτωχοί για να τσιγκουνευτώ;  Oh mon dieu και εσείς Βενετία θα πάτε; Σε κλείνω τώρα ήρθε ο Αντουάν μου.  Ορεβουάρ!

-Κατερινάκι μου, που είσαι;

- Κάθριν, Αντουάν, Κάθριν  πόσες φορές θα στο πω;

-Και εγώ σου έχω πει  να μην με φωνάζεις Αντουάν, αυτό το «ντου» μου κάθεται στο στομάχι και σταμάτα πια αυτές τις γαλλικούρες. Άλλαξε κάτι επειδή μετακομίσαμε στην Εκάλη;

-Τα έβγαλες τα εισιτήρια;

-Ναι τα έβγαλα!  Έλα εδώ όμως και κάθισε δίπλα μου στον καναπέ. Τόσα χρόνια που είμαστε παντρεμένοι σου χάλασα  ποτέ χατίρι. Απλώς φέτος ήθελα να γιορτάσουμε την επέτειο της γνωριμίας μας στο ίδιο μέρος, εκεί που σε πρωτοείδα. Ήθελα να σου κάνω έκπληξη.

-Αλήθεια;

-Την θυμάμαι εκείνη την βραδιά σαν να είναι τώρα.  Ήταν η πρώτη Κυριακή της Αποκριάς. Οι φίλοι μου με είχαν παρασύρει στο δημοτικό θέατρο της Πάτρας να γιορτάσουμε τα «μπουρμπούλια». Εκείνοι είχαν τις ντάμες τους και ξεχύθηκαν αμέσως στο χορό. Εγώ έμεινα όρθιος σε μια γωνιά με ένα ποτό στο χέρι να παρακολουθώ όλους αυτούς που λικνίζονταν στο ρυθμό της μουσικής. Το ξεφάντωμα των άλλων δεν με ενδιέφερε,  βαριόμουν αφάνταστα μέχρι τη στιγμή που πέρασες από μπροστά μου. Ντυμένη με το μαύρο ντόμινο άφηνες ένα απαλό άρωμα στο διάβα σου. Από εκείνη τη στιγμή προσπάθησα να σε πλησιάσω. Είχα καταλάβει πως με είχες προσέξει, αλλά λες και το έκανες επίτηδες  χόρευες συνέχεια μ’ άλλους. Ώσπου εκεί γύρω στα μεσάνυχτα με πλησίασες και από εκείνη τη στιγμή δεν σταματήσαμε να χορεύουμε μέχρι το ξημέρωμα. Αν και δεν είχα δει το πρόσωπό σου, που το έκρυβε με επιμέλεια η μαύρη μάσκα, ήξερα πως θα έπαιζες σημαντικό  ρόλο στη ζωή μου. Με είχε ζαλίσει το άρωμά σου, η βελούδινη φωνή σου και το χυτό κορμί σου.  Σου ζητούσα να μου αποκαλύψεις το πρόσωπό σου, αλλά εσύ  με βασάνισες μέχρι το ξημέρωμα που φύγαμε από το θέατρο και βγήκαμε στην πλατεία. Εκεί μπροστά στο σιντριβάνι με τα λιοντάρια έβγαλες την μάσκα και τότε είδα  τα πιο σπινθηροβόλα μάτια του κόσμου, που με αιχμαλώτισαν για πάντα.

-Αχ Αντου… Αντώνη μου πόσο σ’ αγαπώ. Και εγώ από την πρώτη στιγμή που σε είδα σ’ ερωτεύτηκα. Όταν αρχίσαμε να χορεύουμε το πρώτο τάνγκο,  πρέπει να ομολογήσω ήσουν  καταπληκτικός χορευτής, δεν ήθελα να φύγω από την αγκαλιά σου… Κοίτα λέω να ακυρώσεις τα εισιτήρια για την Βενετία, μπορούμε να πάμε κάποια άλλη φορά. Ας πάμε στην Πάτρα να ξαναζήσουμε το ειδύλλιο   μας να θυμηθούμε πάλι τα πρώτα χτυποκάρδια μας και τα νιάτα μας. Πρόσεξε όμως θα μεταμφιεστώ. Να δω αν θα με αναγνωρίσεις.

-Αμφιβάλλεις;



Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο δρώμενο "Μια εικόνα, έξι λέξεις" της Μαίρης από το  blog Γήινη ματιά.

Μαίρη μου σ' ευχαριστώ πολύ, όπως επίσης ευχαριστώ και αυτούς που ψήφισαν την συμμετοχή μου.




25 σχόλια:

  1. Ε! στην αρχή την πέρασα για την δίδυμη της Μαντάμ Σουσού αλλά στο τέλος άλλαξα γνώμη μιας κι έβαλες εσύ το χεράκι σου(μάλλον το μυαλουδάκι σου) και την συναίτησες.... Οπως και να γράφεις είναι φανερό οτι και ικανότητες έχεις και φαντασία αφθονη Είμαι fan και σε εκτιμώ πολύ ευχομαι τα καλύτερα(δεν ξερω αν είναι απλή συμμετοχή ή αν γινεται ψηφοφορία για το καλύτερο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου σ' ευχαριστώ πολύ, η εκτίμηση είναι αμοιβαία.
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αρχίζει με όμορφο, ελαφρύ, απλό χιούμορ και πάει σε πολύ όμορφα συναισθήματα. Σε ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο, σε αναμνήσεις, που όχι μόνο μένουν ζωντανές αλλά είναι ικανές να αλλάξουν αποφάσεις, να εμπνεύσουν τη στιγμή και να δώσουν ένα νέο στίγμα στη ζωή του ζευγαριού.
    Ελένη μου πολύ όμορφο κορίτσι μου όπως κάθε σου συμμετοχή και παρουσία κοντά μας.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν υπάρχει η αγάπη σ' ένα ζευγάρι που διαρκεί στο πέρασμα των χρόνων όλα τα άλλα ξεπερνούνται. Η αλήθεια είναι ότι άρχισα με χιούμορ, αλλά το συναίσθημα με τράβηξε αλλού.
      καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Ω πολύ όμορφη η ιστορία σου. Από τις επιλογές μου. Αυτός ο Αντουάν υπέροχος και η μπασκλασαρία πρώτης γραμμής!! Εκεί που η αγάπη κάνει πέρα όλα τα φθηνά και καθημερινά τερτίπια. Συγχαρητήρια.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγάπη είναι αυτή που κρατάει τις σχέσεις και τα γερά θεμέλια πάνω στα οποία οικοδομούνται αυτές οι σχέσεις.
      Ευχαριστώ για την ψήφο σου.
      Φιλάκια Άννα μου!

      Διαγραφή
  4. Πολύ το απόλαυσα το ζευγάρι Κάθριν & Αντουάν. Μου θύμισε μια ταινία με την Κρεββατά που, ούσα νεόπλουτη, φώναζε τον Αντώνη της (Νίκος Σταυρίδη) Άντον κι αυτός κατέβαζε καντήλια. Πίσω βέβαια απ' τα "κρύσταλλα Swarovski" και την ανάλαφρη Κάθριν, περιγράφεις τόσο όμορφα την απλότητα που πρέπει να διέπει μια σχέση. Κι αν υπάρχει ακόμα αυτή η σπίθα του πρώτου ειδυλλίου, αρκεί και μια κοντινή βόλτα ως το σημείο γνωριμίας, για να αναθερμανθεί.
    Έξοχο, Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγάπη είναι αυτή που κρατάει μια σχέση και όχι τα κρύσταλλα Swarovski.
      Στα απλά βρίσκεται η ευτυχία.
      Σ' ευχαριστώ Μαρία μου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Μου θύμισε κάτι από μαντάμ Σουσού, Ελένη μου!
    Γέλασα όταν σε διάβαζα!
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πράγματι θυμίζει Δημ. Ψαθά και "Μαντάμ Σουσού" Απολαυστικό ζευγάρι με την μαντάμ Κάθριν αναπολώντας τις χαριτωμένες κοριτσίστικες τρέλες, να αναβάλλει το ταξίδι προς χάριν του πάθους μιας περασμένης εποχής. Ο άνεμος της μνήμης και η αγάπη αποδεικνύεται πολύ πιο δυνατή από επιθυμίες.
    Μπράβο Ελένη μου! Πολύ όμορφο! Το απόλαυσα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν οι ρίζες της αγάπης είναι βαθιές αντέχουν σε κάθε άνεμο που θα παρουσιαστεί.
      Άλλωστε πάντα αναπολούμε τις νεανικές τρέλες και θέλουμε να τις ζήσουμε ξανά.
      Σ' ευχαριστώ.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Τι ωραίος που ήταν ο Αντώνης- Αντουάν Ελένη μου στην ιστορία σου και με τι τρόπο της θύμισε την αγάπη που ένιωσαν για πρώτη φορά και τα γνήσια συναισθήματα που αξίζουν πραγματικά και δίνουν ποιότητα. Πολύ όμορφη συμμετοχή μπράβο σου. Σ' ευχαριστώ καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαίρη μου να μας ενώνεις και να μας ωθείς προς τη δημιουργία.
      Καλή εβδομάδα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Μία ακόμα όμορφη συμμετοχή Άννα. Χιουμοριστική, συναισθηματική, αληθινή θα έλεγα. Χαάρηκα τη συμμετοχή σου. Την Καλημέρα μου, Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βασίλη για την ψήφο σου στην συμμετοχή μου. Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου, Ελένη μου, και απολαυστική επίσης! Μου άρεσε πολύ!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για την ωραία συμμετοχή σου , Ελένη μου.
    Χαρούμενη κι ευχάριστη, ότι πρέπει για να ξεφύγουμε από τα δεινά των ημερών μας.
    Όλες οι συμμετοχές ήταν υπέροχες.
    Δύσκολο να ξεχωρίσεις.
    Πάντως την απόλαυσα.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ αξιόλογη η συμμετοχή σου Ελένη.Οντως θυμίζει την Μαντάμ Σουσού.Μου άρεσε ιδιαίτερα.
    Πολλά μπράβο
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλέ εγώ γιατί έχω την αίσθηση ότι είχα σχολιάσει; Αρχίζω και τα χάνω;! χαχα
    Απολαυστική η συμμετοχή σου Ελένη μου! Μου άρεσε η πορεία της, που ξεκινάει χιουμοριστικά και ευχάριστα και καταλήγει στο συναίσθημα :)
    Χαίρομαι να ανταμώνουμε στα διαδικτυακά μας δρώμενα, γιατί πάντα έχεις κάτι όμορφο να μας δώσεις.
    Σε φιλώ πολύ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χιούμορ και συναίσθημα σε εξαιρετική αλληλεπίδραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελένη μου πάντα να είσαι γερή και να συμμετέχεις σε τέτοια δρώμενα, εύχομαι ένα όμορφο Απρίλη γεμάτο δημιουργία , αγάπη , υγεία και ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή