Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024

Το μονοπάτι της ζωής



Δυο παιδιά, άγουροι ανθοί,

στέκονται στο μονοπάτι της ζωής μπροστά.

Με ελπίδας χρώματα τους το στόλισε η αυγή,

με φως το έλουσε ο ήλιος.

Άραγε με τι χρώματα θα το βάψουν

εκείνα στην πορεία;

Αχ ας συνεχίσουν ρόδινα όπως στα παραμύθια

και οι κακές οι μάγισσες να μην τα συναντήσουν.


Οι στίχοι αυτοί γράφτηκαν με αφορμή τη ζωγραφιά και ένα παιχνίδι που ξεκίνησε εδώ:  https://www.facebook.com/photo?fbid=10228032654355113&set=a.10201219933733855

6 σχόλια:

  1. Κι άλλο δρώμενο;
    Πότε να τα προλάβουμε ολα;
    Πολύ ωραία απέδωσες τη ζωγραφιά της πρόσκλησης.
    Εύχομαι να είναι όλα ρόδινα στη ζωή κάθε παιδιού, γιατί αν γλυτώσει το παιδί υπάρχει Ελπίδα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφο το ποίημα, που συγχρόνως αποτελεί και μια ζεστή ευχή για το μέλλον των παιδιών. Θα το χρησιμοποιούσα σε κάθε σχετική περίσταση, στα εγγόνια μου!
    Την καλημέρα μου, Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο Ελένη μου. Αυτό το μέλλον των νέων παιδιών πόσο αγχώδες είναι!
    Πάω να δω στο λινκ το παιχνίδι στο φέις
    Καλή σου μέρα όλη μέρα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ταιριαστοί οι στίχοι σου με την εικόνα, Ελένη, μπράβο!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενώνω τις ευχές σου με τις δικές μου (όχι ποιητικά το ομολογώ, όπως εσύ), αλλά έχουμε σαφώς την ίδια ελπίδα, μακάρι να προχωρούν όλα τα παιδιά τού κόσμου σε, στρωμένα με ροδοπέταλα, μονοπάτια.. Είθε! 🧡

    Υ.Γ Γέλασα πολύ με το σχόλιο τής Ρένας για τα πολλά δρώμενα χαχαχα! Φιλιά! 🎁🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το έχεις με την παιδική ψυχή, Ελένη μου ε; Το έχεις απόλυτα. Τα παιδικά σου παραμύθια, εδώ η ποιητική σου απόδοση, συνηγορούν στην ομορφιά, που κρύβεις στην καρδιά σου.
    Πολύ όμορφη ευχή για να παλέψουμε για αυτή.
    Καλό βράδυ, κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή