Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

1ο δρώμενο φωτογραφίζειν

Το 1ο δρώμενο φωτογραφίζειν είχε ως θέμα τις "γέφυρες".
Η δική μου συμμετοχή στο δρώμενο ήταν αυτή.  Η λήψη χάλια δεν το συζητώ,
αλλά μερικές φορές είναι η διάθεση της στιγμής τέτοια όταν
τραβάς μια φωτογραφία, που θέλεις να αποτυπωθεί.


Τραβήχτηκε μια νύχτα του Γενάρη καθ' οδόν από Αθήνα προς Πύργο μέσω Τρίπολης, 
λίγο πριν τα μεσάνυχτα.
Η θερμοκρασία λίγο πάνω από το μηδέν με χιόνια δεξιά και αριστερά του δρόμου.
Από πάνω μας ξαστεριά και μια πανσέληνος υπέροχη. 
Πλησιάζουμε την γέφυρα Τσακώνας, βγάζω το κινητό και τραβώ αυτή την φωτογραφία
ενώ το αυτοκίνητο έτρεχε με αρκετή ταχύτητα, εννοείται πως δεν οδηγούσα εγώ, γιατί
δεν ξέρω να οδηγώ καρντιά μου κλαψ...κλαψ...
Στο ράδιο έπαιζε Γλυκερία το "Μέχρι να βρούμε ουρανό" και αυτόν τον τίτλο έδωσα και 
εγώ στην φωτογραφία μου, γιατί  αυτό σήμαινε εκείνη την στιγμή για μένα αυτή η φωτογραφία
Μια γέφυρα μεταξύ ουρανού και γης.


Η γέφυρα Τσακώνας βρίσκεται στον νέο αυτοκινητόδρομο Κορίνθου- Τριπόλεως-Καλαμάτας, 
στα σύνορα Αρκαδίας και Μεσσηνίας.
Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη γέφυρα στην Ελλάδα από πλευράς ανοίγματος μετά την γέφυρα
Ρίου- Αντίρριου. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

(φωτογραφία από το internet)





17 σχόλια:

  1. Άσε Ελένη πέρασα για πρώτη φορά αυτή τη γέφυρα στα μέσα Σεπτέμβρη μεσάνυχτα και μας έκοψε το κρύο!!! Πολύ εντυπωσιακή πραγματικά, εκεί που οδηγάς ξαφνικά αναδεικνύεται μπροστά σου και δεν καταλαβαίνεις τί πράγμα είναι τούτο δω μπροστά σου. Παρεπιπτόντως, ούτε εγώ οδηγώ, το εγκατέλειψα το άθλημα όταν παρατήρησα ότι σχεδόν όλοι δίπλα μου θέλαν με μανία να μοιάσουν στον Σουμάχερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η εντύπωση που σου προκαλεί
    ένα τοπίο είναι το βασικότερο
    Εκεί βρίσκεται το μυστικό ...
    Το αποτελεσμα έρχεται μετά!!!!
    Συγχαρητήρια Ελενάκι μου
    για τη συμμετοχή σου!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη μου δεν έχει σημασία η ανάλυση της φωτογραφίας πάντα!
    Το χιόνι είναι πολύ δύσκολο να το πετύχεις με το κινητό και το κατάφερες μια χαρά, μου άρεσαν και οι αντανακλάσεις από τα φώτα του δρόμου!
    Το τραγούδι από τα παλιά καλά ερωτικά! :)

    Καλή συνέχεια πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραιότατη η φωτογραφία σου Ελένη μου.
    Στο τσακίρ κέφι την πέτυχες.
    Και η πανοραμική πολύ εντυπωσιακή.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελένη σημασία δεν είναι τόσο η ομορφιά της φωτογραφίας όσο η σημασία της και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες τραβήχτηκε. Και όσα αναφέρεις είναι χαρακτηριστικά.
    Πολλές καλησπέρες να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σημασία έχει που μαθαίνουμε και πολλά πράγματα μέσω αυτών των Δρώμενων της μπλογκογειτονιάς μας!! Ελένη μου, δεν είχα κάν ακούσει για την γέφυρα της Τσακώνας και μέσω της ανάρτησής σου έψαξα και έμαθα γι'αυτήν! Πολύ ωραία ταίριαξες την φωτογραφία σου με το τραγούδι! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου! Φιλάκια και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχει τύχει να τη δω, πολύ ωραία γέφυρα! Μπράβο για τη συμμετοχή σου, πολύ ατμοσφαιρική η φωτό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ εντυπωσιακη φωτο!μου αρεσουν τα φωτα οπως τα εχεις πετυχει να λαμπουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έδινε όντως την αίσθηση ότι τραβάς για ουρανό!!!
    Το χιόνι, όπως λέει και Κατερίνα, είναι πολύ δύσκολο να αποτυπωθεί.
    (Εγώ σταμάτησα εδώ και χρόνια να οδηγώ...)
    Καλό βράδυ, Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Ελένη μου !!! Την γέφυρα δεν μπορώ να την φωτογραφίσω (τυχερούλα γιατί οδηγώ) αλλά με κλεφτές ματιές την θαυμάζω κάθε φορά που πηγαίνω στο χωριό !!
    Και βάζουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη για τις όμορφες γέφυρες μας !!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου...με αυτή διάβηκα μια γέφυρα που δε γνώριζα καν την ύπαρξή της!
    Και καταλαβαίνω απόλυτα όσα λες...μερικές στιγμές θέλουν και πρέπει να αποτυπώνονται για πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμένα πάντως μου αρέσουν οι λίγο πιο αφηρημένες φωτογραφίες και σ΄ευχαριστώ που συμμετείχες.
    Καλό βράδυ Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η λήψη σου μπορεί να μην είναι πεντακάθαρη, αλλά είναι ενδιαφέρουσα! Και επίσης έχει φυλάξει μια όμορφη στιγμή σου, κάτι που την κάνει πολύτιμη.
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι γέφυρες είναι παντα εντυπωσιακες μικρες οι μεγαλες νυχτα η μερα... είναι το πέρασμα απο την μια μερια στην άλλη Ελενη μου.. πολύ ομορφη εντυπωσιακη..!!! να περνας ομορφα καλο σου μηνα φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Διαφορετικη ληψη απ τις υπολοιπες!
    Ωραία!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τις εκτιμώ κι εγώ απίστευτα αυτές τις φωτό Ελένη μου!! Από αμάξια, από τρένα και λεωφορεία!! Φευγάτες και ταξιδιάρες φωτό που αποτυπώνουν αυτό το πήγαινε και έλα στιγμιαία!!!
    Ολες οι διαφορετικές λήψεις του καθενός μας συνθέτουν πάντα ένα υπέροχο παζλ του θέματος που μας βάζει το Μαράκι κάθε φορά!!
    Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή