Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Πεταλούδες


Πεταλούδες φτιάχτηκαν από χαρτί και καμένη κόλλα

Έβαλαν τα μπρονζέ τα χρώματα τους



Τέντωσαν κεραίες και φτερά να ξεμουδιάσουν

Ανέπνευσαν καθαρό αέρα

Λούστηκαν τις ακτίνες του ήλιου πάνω σε γρασίδι δροσερό και



Όλες μαζί πέταξαν για ένα σπίτι φιλικό, σκαρφάλωσαν  σε ένα τοίχο

Υψηλά πάνω από το τζάκι και  στάθηκαν εκεί. 

Δίχως ντροπή άρχισαν να ποζάρουν! Τους άρεσε όλο αυτό και




Έμειναν  εκεί για πάντα όλες μαζί κάνοντας  το σπίτι να μοιάζει

Σαν μια ανοιξιάτικη αυγή!


 Εδώ σας είχα δείξει πως γίνονται.

Καλό μήνα σας εύχομαι και μην ξεχνάτε:
Ο Φλεβάρης και αν φλεβίσει
Καλοκαίρι θα μυρίσει!
Φιλιά!



30 σχόλια:

  1. Αχ βρε Ελένη μου, με τις ομορφιές σου....! μόνο και μόνο σαν έμπνευση να το δεις στέκει υπέροχο. Τι να πω. Ξεκουράζεις και γαληνεύεις τη σκέψη μας.
    Καλό μήνα κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες! Κι αυτές κι εκείνες της ελπίδας και της αισιοδοξίας. Και το παραμύθι πόσο συγκινητικό!
    Πάω να παρακολουθήσω το βιντεάκι, μήπως καταφέρω και το κάνω, γιατί το αποτέλεσμα με ενθουσίασε.
    Καλό μήνα, Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη μου τι να πω...υπέροχη ιδέα, καταπληκτικές οι πεταλούδες σου έτσι όπως φτερουγίζουν πάνω από το τζάκι!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανεμρφο ....εχει παρα πολυ δουλεια αυτή η τεχνική το αποτέλεσμα είναι πραγματικά πανεμορφα !!!! μπραβο Ελενη
    καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ομορφες που δειχνουν πανω στο τζακι!!!
    Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πόσο όμορφες είναι!!! στόλισαν το χώρο! καλό μήνα Ελένη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφες!!! Ελένη μου τις λάτρεψα, γεια στα χεράκια σου!!!
    Φιλιά, φίλη
    Καλό μήνα με υγεία!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Ελένη μου.
    Τι καταπληκτικές που έγιναν.
    Τις θυμάμαι στη Ναύπακτο.
    Θα δοκιμάσω κάποια στιγμή να δω πώς γίνεται.
    Το βιντεάκι δεν ανοίγει.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ μια νότα ανοιξιάτικη μας έφερες σήμερα!!!!
    Αναμένοντας τον ερχομό της λοιπόν....

    Σε φιλώ πολύ πολύ Ελένη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Ελένη κι από μένα! Πολύ όμορφες οι πεταλούδες σου, ταίριαξαν υπέροχα στο νέο σπίτι τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελένη μου είναι φανταστικές και σαν ιδέα διακόσμησης.Οι πεταλούδες αλλάζουν τη διάθεση μόνο που τις βλέπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι πεταλούδες σου είναι πάντα πανέμορφες, και λάτρεψα την ιδέα να μπουν έτσι στο τζάκι! Μπράβο.
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποσο όμορφα ταιριαξες την ακροστιχίδα σου με τις πεταλουδες σου και με αυτό που ήθελες να πεις Ελενη μου!!!ο τοίχος πανω απο το τζακι τέλιος.!
    υπεροχες μας θυμηζουν πως όπου νάναι η Ανοιξη δεν θα αργήσει να έρθει φιλη μου..!!να περνας ομορφα και να έχεις ενα καλο μηνα ..φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφα που στολίστηκε το τζάκι με τις πεταλούδες σου!!!! Θυμόμουν πως μας τις είχες παρουσιάσει πριν από χρόνια, αλλά δεν επιχείρησα ποτέ να φτιάξω. Μάλλον έφτασε η ώρα να το προσπαθήσω κι εγώ!!!
    Φιλιά και καλό μήνα, Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ωραίες πεταλούδες και τι καλά που ταίριαξαν πάνω απο το τζάκι! Πάω να δω πως φτιάχνονται!
    Σωτηρια
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παρα πολύ όμορφες~!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό σου μήνα Ελένη μου!! Εγιναν υπέροχες οι πεταλούδες σου δεν το συζητώ!! Και ξέρω και τι δουλειά έριξες καλή μου!! Μπράβο σου, πολύ όμορφη σύνθεση κι άκρως ανοιξιάτικη!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και να χεις ένα όμορφο σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. I have a problem with the translation of the text! Can you add Translator ?
    Butterflies are beautiful decorative motif !!
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ω τι ομορφες! Μια αισθηση ελευθεριας!!! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχος ο τοίχος πάνω από το τζάκι στολισμένος με το σμήνος των πεταλούδων!!! Εκπληκτική δουλειά Ελένη μου, εύγε!!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι να πω; Πολύ όμορφες και ωραία ιδέα να στολίσουν τον τοίχο του τζακιού. Έχω προσπαθήσει και εγώ να τη φτιάξω από την πρώτη φορά που μας γνωστοποίησες τη μέθοδο και δεν καταλαβαίνω τι έκανα και δεν πέτυχαν. Έτσι τις παράτησα.
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είσαι από εκείνα τα άτομα που καταφέρνουν κάθε φορά να ξεπερνούν τον εαυτό τους! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελενη μου υπέροχη η ιδέα με τις θαυμάσιες πεταλούδες σου!!! Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα εχοντας στην αγκαλιά σου τα αγαπημένα σου εγγονάκια!!!! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ελένη μου τι όμορφη η ιδέα με τις υπέροχες πεταλούδες σου επάνω στον τοίχο!!! Θα το ονόμαζα "η ελευθερία της ψυχής .... Να είσαι καλά και να απολαμβάνεις τις τρυφερές αγκαλιές των εγγονών σου Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπερα Ελενη μου!!! Τι υπεροχες πεταλουδιτσες, μας εφερες την ανοιξη!!!
    Φιλακια πολλα ομορφια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ελένη μου καλό μήνα να έχουμε με υγεία και αγάπη πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Την τεχνική της καμμένης κόλλας την έχω δει μία μόνο φορά και μου φάνηκε ωραίο το αποτέλεσμα, αν και δε κατάλαβα πως γίνεται ακριβώς. :))
    Οι πεταλούδες στο τοίχο καταπληκτικές και ξεφεύγουν από τα συνηθισμένες ιδέες με τα κάδρα! Μπράβο Ελένη μου!! Καλό μήνα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα Ελένη,πολύ όμορφες οι πεταλουδίτσες και ο τρόπος που τις διακόσμησες!!!
    Μακάρι να μην ξαναχαλάσει ο καιρός να φύγει πια αυτή η παγωνιά.
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. όμορφες οι πεταλούδες, όμορφη ανάρτηση, όμορφη άνοιξη μας ξημερώνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή