Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Δρώμενο Χαϊκού - Στην απεραντοσύνη ακροβατώντας




Μόνος και πάλι
Στην απεραντοσύνη
Ακροβατώντας

Νέφη υφαίνει
Με ηλιαχτίδες   χλωμές
Για ένα ταίρι


Σήμερα φτιάχνει
Τον δικό του ουρανό
Αναπολώντας

Όνειρα ζωής
Φτερουγίσματα τρελά 
Μόνος και πάλι



Με την πιο πάνω φωτογραφία η Μαρία από το blog http://tokeimeno.blogspot.gr/ μας παρότρυνε να γράψουμε δύο Χαϊκού. Εγώ έλαβα μέρος με τα δύο πρώτα.
Τα Χαϊκού είναι μια ιαπωνική ποιητική μορφή και αποτελείται από τρεις ομάδες των 5,7,5 συλλαβών, οι οποίες τοποθετούνται σε τρεις στίχους.
Ευχαριστώ όσους με τίμησαν με την βαθμολογία τους και ευχαριστώ και την Μαρία για την φιλοξενία και την παρότρυνση για δημιουργία.
Καλή εβδομάδα και φιλάκια πολλά!

24 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου
    Ελενάκι μου!!!!!
    Κι ο τρόπος που τα συνέχισες
    τα ανέπτυξε σαν οντότητα!!!

    Καλή εβδομάδα με πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια για την πρωτιά σου. Εγώ πρώτη φορά έγραψα Χαϊκού, αλλά γνώρισα το είδος στο blog σου με αυτά τα υπέροχα που γράφεις εσύ.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Ήταν όλες οι συμμετοχές σας μία προς μία!
    Εξαιρετικά δύσκολο και πολλά μπράβο!!

    Καλή εβδομάδα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Ελένη!
    Μου άρεσε που πειραματίστηκες και συ!
    Σ΄ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τόλμησα Μαρία μου και απ' ότι είδα άρεσε σε πολλούς η συμμετοχή μου.
      Φιλάκια και σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Από τις αγαπημένες μου επιλογές. Μπράβο Ελένη μου υπέροχο χαϊκού που εγώ δεν μπορώ ούτε στίχο να σχηματίσω
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη Άννα μου πως αν αρχίσεις να πειραματίζεσαι σε αυτό το είδος θα γράψεις το καλύτερο.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. χεχε! Την ξεχώρισα τη συμμετοχή σου Ελένη μου!
    Και πολύ το χάρηκα!
    Μπράβο σου! Υπέροχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Ελένη μου. Ένα ακόμα χαϊκού πολύ όμορφο. Μπράβο για τη συμμετοχή σου και την έκφρασή σου. Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια, πολύ ωραία η συμμετοχή σου.
    Με την ευκαιρία αυτή, έμαθα και κάτι καινούριο. Το "χαϊκού"!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου άρεσαν όλες οι συμμετοχές Ελένη μου , είναι πολύ όμορφα όλα !!
    Να είσαι καλά με εμπνεύσεις !!! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ δύσκολο αυτό το είδος της ιαπωνικής ποίησης.
    Μπράβο σε όλες σας..
    Υπέροχες συμμετοχές.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Ελένη, καταπιάνεσαι με δύσκολα και τα καταφέρνεις θαυμάσια!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧαΪκού... να ενα είδος ποιησης που μαθαμε εδώ μέσα Ελενη μου και που μας εντυπωσιαζει με την τεχνική του..το δικό σου φιλη μου εξαιρετικό.. μου αρεσε παρα πολύ η συμμετοχή σου... και στις επόμενες συμμετοχες.. με το καλό .. να περνας ομορφα Ελενη μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πως θα μπορούσε μια παραμυθού "γιαγιά" να μην γνέθει όμορφα χαϊκού;
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Ελένη μου!!! Αχ καινούριο δρώμενο,ε;;; Μπράβο σου!! Πολύ ωραία η φωτό της Μαρίας και εξαιρετικό το χαϊκού σου!! Με το καλό και σε επόμενες εμπνεύσεις καλή μου!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Από τις συμμετοχές που ξεχώρισα, μέσα στις τόσες άλλες όμορφες! Μπράβο Ελένη μου! Μου αρέσει πολύ και η συνέχειά του!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια Ελένη μου! Είναι δύσκολο είδος κι εσύ τα πήγες υπέροχα!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο!Για τον πειραματισμό αλλά και για το αποτέλεσμα, Ελένη.
    Δεν είναι καθόλου εύκολο το χαϊκού!!!
    ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι ταλέντο να μπορείς να χειρίζεσαι την γραφή έτσι και εσύ το έχεις Ελένη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφο Ελένη!! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου Ελένη μου...αλλά και για την εξαιρετική "προσθήκη"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή