Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

Μικροκατασκευές

Μερικά μικροπράγματα που έχουν επάνω τους την δική σου τσαχπινιά
χαρίζοντας τα σε βγάζουν από την δύσκολη θέση να μην πας με
"άδεια" τα χέρια σε μια επίσκεψη για καφέ.
Όπως αυτά τα σαπουνάκια παραδείγματος χάριν,

decoupage σε σαπουνάκια

ή αυτά τα κεράκια

decoupage σε κεράκια
ή  γλαστράκια


Μικροπράγματα που χαρίζουν χαμόγελα στους παραλήπτες.
Μερικά χαρίστηκαν σε διαδικτυακές φίλες, που και αυτές με την σειρά τους
μου στέλνουν δικές τους δημιουργίες, όπως η γλυκιά Νικόλ που μου έστειλε
ένα υπέροχο πήλινο γούρι-κουκουβάγια, δύο χειροποίητα σαπουνάκια και
υπέροχα γλυκάκια!
Νικόλ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ, να είσαι καλά και πάντα δημιουργική!


Να είστε όλοι καλά!
Φιλάκια!

24 σχόλια:

  1. Θαυμάζω τα χέρια σας!!!!!!!

    Φιλάκι γλυκό Ελένη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα που είναι να χαρίζεις και να δέχεσαι τόσο υπέροχα χειροποίητα αντικείμενα!
    Μπράβο Ελένη μου. Να χαρείς τα δώρα σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη μου πάντα τα χειροποίητα δωράκια είναι ευπρόσδεκτα και η χαρά της δημιουργίας είναι πάντα δική μας!!!Καλό βραδάκι φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μικρά πράγματα με μεγάλη στρώση τρυφερότητας και θετικής πνοής. Μπράβο σου. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 'Εχεις δίκαιο, Ελένη μου! Αυτά τα μικρά δωράκια είναι ότι πρέπει σε περίπτωση που πας σε κάποιο σπίτι ή ακόμα και αν δεχθείς επισκέψεις στο δικό σου σπίτι.
    Πολύ όμορφα έγιναν όλα. Σαπουνάκια έφτιαξα κι εγώ την περασμένη εβδομάδα για την κόρη μου, που πήγε ταξιδάκι σε παλιές συμφοιτήτριες και ήθελε κάποια μικροδωράκια να τους πάει.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα τα χειροποίητα δώρα, δώρα ανεκτίμητα γιατί είναι φτιαγμένα με αγάπη και φροντίδα!!! Υπέροχες οι δημιουργίες σου θα ενθουσιάσουν όσους τις αποκτήσουν!!!! Να χαρείς τα δωράκια σου!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο,τιδήποτε χειροποίητο είναι πάντα το καλύτερο δώρο!
    Να χαρείς τα δωράκια σου, να δίβεις πάντα χαρά με τις δημιουργίες σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτά τα μικρά πραγματάκια που φτιάχνουμε για να χαρίζουμε Ελένη μου είναι υπέροχα γιατί και με αγάπη γίνονται και με χαρά τα απολαμβάνουν οι αποδέκτες τους !!! Να είσαι καλά με ότι κάνεις !! Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με άδεια χέρια δεν πας με τα χρυσά σου χεράκια γεμάτα πας! Υπέροχα! Και της Νικόλ μας το δώρο να το χαρείς.
    Πάντα χαμόγελα Ελένη μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι τόσο όμορφα Ελένη μου και από τη στιγμή που είναι χειροποίητα είναι πολυτιμότερα όλων! Χαρά σε κείνους που θα τα παραλάβουν, θέλω να σου πω!
    Μπράβο σου!!! Φιλιά πολλά!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ είναι τέλειαα..ειδικά τα σαπουνάκια είναι τόσο χαριτωμένα! Μπράβο και στις δυο σας για τις όμορφες δημιουργίες! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτά τα μικροπράγματα έχουν τη μεγαλύτερη αξία τελικά! Πάντα τέτοια, εύχομαι Ελένη μου!!! Φιλάκια και καλή σου συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου Ελένη μου!! Τα χειροποίητα έχουν άλλη χάρη, άλλη ομορφιά κι αξία!!
    Υπέροχα και τα δώρα της Νικόλ μας!! Να τα χαρείς όλα!! Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μικροπράγματα ανεκτίμητης αξίας!
    Καλό βράδυ Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι παραλήπτες σίγουρα θα χάρηκαν τα όμορφα δωράκια που τους ετοίμασες. Μα και το δωράκι που έλαβες από την Νικόλ επίσης όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτα τα χειροποιητα μικροπραγματακια Ελενη μου ειναι πολυτιμα γιατι μεσα τους εχουν την αγαπη και την σκεψη εκεινου που τα φτιάχνει..και αυτο τα κανει ξεχωριστα και απο την μια μερια και απο την άλλη φιλη μου...ετσι ειναι η αγαπη κρυμενη σε μικροδωρακια και παει κι ερχεται ας την απολαυσουμε τωρα που μπορούμε.. να περνας ομορφα φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κι αυτά που χάρισες και όσα σου χαρίστηκαν, είναι υπέροχα!
    Φιλιά πολλά Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Yπέροχα μικροπράγματα, που όμως έχει το καθένα την προσωπική σου πινελιά, σκέψη και αγάπη!
    ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ!!!
    Κι ειναι τόσο όμορφα τα συναισθήματα όταν λαμβάνεις και πιο έντονα όταν χαρίζεις!φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι όμορφες οι ανταλλαγές δώρων σου δίνουν τόση χαρά και όταν αυτά τα δώρα είναι χειροποίητα και τόσο όμορφα όπως τα δικά σου Ελένη μου είναι δώρα καρδιάς πια. Καλή εβδομάδα και φιλιά!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν υπάρχει πιο όμορφο δώρο από το χειροποίητο! Είναι πάντα φτιαγμένο με αγάπη και πολύ σκέψη! Καταπληκτικό το γλαστράκι, το λάτρεψα! Πολλά φιλιά Ελένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πανέμορφα όλα αυτά τα μικρά ΜΕΓΑΛΑ αντικείμενα... τέλεια!!
    Φιλιά Ελένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή