Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Περιηγήσεις (Μέρος 4ο)

Καλημέρα φίλοι μου

Σήμερα θα πάμε στον νομό Αρκαδίας και θα σας δείξω λίγο την

Τρίπολη.

Η αλήθεια είναι πως δεν είχα σκεφτεί ότι θα έκανα ανάρτηση με θέμα

"περιηγήσεις" και δεν έχω και πολύ αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες

από την πόλη.

Ίσως κάποια από τις φίλες μας να ανταποκριθεί στο διαγωνισμό

που κάνει η φίλη Μαρία από το blog

scrapmania.blogspot.com και να ανεβάσει πιο αντιπροσωπευτικές

φωτογραφίες.

Μία από τις πλατείες της Τρίπολης είναι και η όμορφη

πλατεία Άρεως με τα ξενοδοχεία και τις καφετέριες  της από τη

μια πλευρά και το άλσος από την άλλη. Στο βάθος δεσπόζει το άγαλμα του

Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, στη βάση του οποίου φυλάσσονται τα οστά του.





Τις ημέρες που ήμουν εκεί η πλατεία φιλοξενούσε έκθεση βιβλίου.

Το καλύτερό μου, χάζεψα με τις ώρες, αγόρασα και δύο βιβλία.






Και το βράδυ είχε παράσταση Καραγκιόζη για μικρούς και μεγάλους.

Το έργο μοντέρνο!  "Ο Καραγκιόζης στο λούνα παρκ".


Μέσα στο άλσος, ανάμεσα σε θεόρατες καστανιές και άλλα δέντρα υπάρχουν

καφετέριες.  Απόλαυσα  δροσιά... όταν  η υπόλοιπη Ελλάδα κτυπούσε κόκκινο.




Τώρα θα με ρωτήσετε τι είναι αυτό...

Είναι ο πολυέλαιος που κρεμόταν  στο δωμάτιό  μας στο ξενοδοχείο.


Και τα πορτατίφ ασορτί


Ας κατηφορίσουμε όμως, για λίγο θάλασσα που είναι η επίσημη...αγαπημένη.

Στο Παράλιο Άστρος Κυνουρίας


Είναι ένα παραθαλάσσιο χωριό του νομού Αρκαδίας που βρέχεται από τον 

Αργολικό κόλπο.



Το χωριό είναι κτισμένο αμφιθεατρικά και στην κορυφή δεσπόζει  ένα

ενετικό μεσαιωνικό κάστρο.




Δρομάκια στενά... πέτρινα τα περισσότερα σπίτια...


...κάθε στενό και ένα όμορφο παράθυρο στη θάλασσα...


Σας αφήνω...να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.

Φιλάκια!

Υ.Γ. Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια!

26 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα Ελένη...πολύ χάρηκα όταν είδα Μέρος 4
    πολύ όμορφη και αυτή η ανάρτηση και το μέρος που μας αναφέρεις σήμερα και οι φωτογραφίες

    υγ-αν επιτρέπετε ποια βιβλία αγόρασες;

    υγ-εύχομαι να βρεις το βιβλίο που αναφέρω στην ανάρτηση μου σήμερα είναι πολύ ενδιαφέρον.

    καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγόρασα το "Ο κανόνας των τεσσάρων" των Ίαν Κάλντγουελ-Ντάστιν Τόμασον είναι κάτι σαν "τον κώδικα Ντα Βίτσι" και το "Έρωτας ποταμός" της Παναγιώτας Σμυρλή (μυθιστόρημα), την οποία είχα γνωρίσει προσωπικά σε μια εκδήλωση βράβευσης μας το 2004, εγώ τότε είχα βραβευτεί για ένα παραμύθι μου και εκείνη για ένα διήγημα της. Ωραία και τα δύο βιβλία.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Ελενακι μου..να σαι καλα..παρατηρω οτι καθε μερος της ειναι σαν συλεκτικα διαμαντια..απιστευτη η Τριπολη..τελοιες φωτο..καλα τα χω παιξει με το φωτιστικο..πανεμορφο..χαρουμενο σ.β..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλο βολτίτσες είσαι Ελένη μου!! Να' σαι καλά να μας δείχνεις την όμορφη Πελοπόννησο!! Δεν έχω πάει προς τα εκεί...αλλά σίγουρα θα πάω κάποια στιγμή!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα Ελενη μου!Εχω παη σε ολα αυτα τα μερη,φανταστικα!Οντας και εγω Πελλοπονησια απο τον πατερα μου,αυτο που παντα θα θυμαμαι ειναι η γουρουνοπουλα στην λαδοκολα!!Φυσικα στην Τριπολη!!Ωραια η αναρτηση σου!!Καλη εβδομαδα,φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες φωτογραφίες, ωραία μέρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελενη τελεια!!!!!Καλο βραδυ Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα......καλώς σε βρήκα!! να σαι καλα με τις περιηγήσεις σου, μου θυμισες όμορφες μέρες και αγαπημενα μέρη. Σε ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλησπερα Ελενη...χαιρομαι πολυ που σου αρεσε η Τριπολη και τα περιξ της πολης μου...ειμαι απο δω και τα καλοκαιρια μου(απο ιουνιου που τελειωνει η σχολη μεχρι σεμπτεμβριο) τα περναω στη δροσερη Τριπολιτσα..μπανακι οπως ειπες και εσυ στο παραλιο αστρος...
    και του χρονου και...καλο χειμωνα, ή ειναι λιγο νωρις?????????????
    φιλια πολλα...κλη συνεχεια σε οτι και αν κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα Ελενη με ρωτησες που θα παμε;Μα που αλλου Πελοποννησο!!
    Εχουμε γυρισει την Ελλαδα και τα περισσοτερα νησια και εχουμε φτασει μεχρι Πατρα.
    Ελπιζω καποτε να μας δοθει η ευκαιρια να δουμε αυτα τα υπερχα μερη που μας δειχνεις απο κοντα
    Πολλα φιλια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν περάσεις από Πύργο θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω και από κοντά.

      Διαγραφή
  10. Τι ομορφα που με ταξιδευεις καθε φορα Ελενη μου.....
    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εχω ξετρελαθεί με τις περιηγήσεις σου και τις φωτό είναι τέλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη η ξενάγηση!! Από τη Τρίπολη είναι ο γαμπρός μου, όμως εγώ δεν έχω πάει ποτέ...Πολύ καλό βράδυ!! φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Ελλάδα είναι η ομορφότερη χώρα του κόσμου! έχει τόσες πολλές κρυφές γωνιές, που δυστυχώς τις ξέρουν μόνο οι ντόπιοι.Τι όμορφα να μπορείς να ταξιδεύεις ακόμα και μέσα από φωτογραφίες!...και βέβαια, σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο νέο μου σπιτάκι, και την υποδοχή σου στην blogoγειτονιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΕΙΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελένη μου καλησπέρα!!!!!
    Τι όμορφες φωτο είναι αυτές!!!!!
    Έχουμε κουμπάρους και φίλους από αυτά τα μέρη και πραγματικά έχουμε περάσει πολλά καλοκαίρια υπέροχα!!!!!
    Να μας πεις για το παραμύθι που είχες βραβευτεί...
    Περιμένουμε.......
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου καλησπέρα
      Το παραμύθι λέγεται "Το ταξίδι των τριών πλατανόφυλλων" και έχω γράψει σε παλαιότερη ανάρτηση ένα μικρό απόσπασμα. Αν θέλεις να το διαβάσεις πήγαινε στην ετικέτα "παραμύθι" και θα το βρεις.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή