Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Περιηγήσεις (Μέρος 1ο)

Καλημέρα καλοί μου φίλοι

Σήμερα αποφάσισα να κάνω αυτή την ανάρτηση γιατί είδα πως όλοι

έχουμε αναγνώστες-φίλους και από άλλες χώρες.

Έτσι θα δείξω μερικές από τις ομορφιές της Ελλάδας μας, που επισκέφτηκα

φέτος τον Ιούνιο, για να δουν οι φίλοι μας τι χάνουν που δεν έρχονται

διακοπές στην Ελλάδα.

Στην Ελλάδα  του φωτός, του ήλιου, της καταγάλανης θάλασσας,

του πολιτισμού και των φιλόξενων ανθρώπων.

Αρχίζω με την όμορφη Μονεμβάσια!


Χάρη στη μία και μοναδική πρόσβαση (μόνη έμβαση) που ενώνει αυτόν τον 


βράχο με την Πελοπόνησσο ονομάστηκε Μονεμβάσια!


Αυτός ο βράχος κρύβει μέσα του την καστροπολιτεία που κάποτε ήταν μονοπάτι

του Μυκηναϊκού και Μινωικού πολιτισμού!


Καθίσαμε να δροσιστούμε λίγο σε αυτό το "καφέ" που έκρυβε μέσα του έργα 

τέχνης, όπως αυτά που αρέσουν σε μας τις ...μπλογκοφιλενάδες...








Έχει και πολύ όμορφα ταβερνάκια για ουζάκι δίπλα στο κύμα.


Και  μία φωτογραφία από μία όμορφη παραλία στο Γύθειο!

Εδώ κάποτε ο θεός Απόλλωνας φιλονίκησε με τον Ηρακλή για τον μαγικό

τρίποδα του μαντείου των Δελφών  "Γύης θεών" και έτσι πήρε το όνομά του

το Γύθειο.


Στην Ανατολική Μάνη υπάρχει ένα όμορφο παραθαλάσσιο χωριό ο Κότρωνας

που πήρε το όνομά του από την βραχώδη μορφολογία του εδάφους του.


Έχει πεντακάθαρη θάλασσα που σε προσκαλεί να πέσεις στην αγκαλιά της.

Βαρκούλες λικνίζονται στο γραφικό του λιμανάκι.

(Με αυτή τη φωτογραφία θα συμμετάσχω στο καλοκαιρινό διαγωνισμό που

κάνει το Δελφινάκι! )



Έχει όμορφες παραλίες γύρω του.


Αυτά για σήμερα.

Τόση θάλασσα σας έδειξα, ελπίζω να δροσιστήκατε λίγο.

Έπεται συνέχεια των περιηγήσεων σε άλλη ανάρτηση.

Έως τότε φιλάκια πολλά!

25 σχόλια:

  1. Ελένη μου λάτρεψα πολύ αυτή την ανάρτηση. Αγαπώ τόσο πολύ την Ελλάδα (ειναι η δεύτερη μου , όπως ξαναείπα)με συγκίνησε πολύ αυτή η ανάρτηση. Μπράβο σου να δείξεις τις ομορφιές της Ελλάδας. αυτό είναι η Ελλάδα χώρα του ήλιου, της ομορφιάς, που συνδυάζει θάλασσα και πράσινο...Δεν γνώριζα αυτό με το από που πήραν το όνομα τους αυτοί οι 3 τόποι που αναφέρεις και χάρηκα που το μαθα. Πολύ ομορφες ολες οι φωτος

    Ευχαριστω πολυ για την συμμετοχη στον διαγωνισμο μου κ σου ευχομαι καλη επιτυχια..Ειναι πολυ ομορφες οι φωτος συμμετοχης

    τρεχω να τις αναρτησω :)

    δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφη περιήγηση στην Ελλάδα! Μου άρεσαν πολύ όλες οι φωτογραφίες σου! Η διακόσμηση του καφέ είναι όντως υπέροχη! Και εγώ θα έρθω διακοπές με την οικογένεια μου στην Ελλάδα σε λίγες μέρες. Θα πάμε στην Καβάλα, στην Κεραμωτή. Καλά να περνάς. Πολλά φιλούθκια από Κύπρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες φωτογραφίες, πανέμορφα μέρη του τόπου μας!!
    Ενθουσιάστηκα με τα στολίδια της καφετερίας!!
    Καλή συνέχεια Ελένη, ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραία ανάρτηση ,είναι απο τα μέρη που θέλω να επισκεφτώ τώρα το καλοκαιράκι!καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες
      Καλά που άφησες σχόλιο γιατί δεν θα μπορούσα να σε βρω. Δεν φαίνεσαι στους αναγνώστες μου.
      Αν θέλεις μπορείς να γραφτείς.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πω πω Ελενη ξετρελαθηκα με τις φωτογραφιες σου!Καλα κανεις και τις βαζεις να βλεπει ολος ο κοσμος οτι εχουμε την πιο ομορφη χωρα.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες!Μας δρόσισες λιγάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα..μου αρεσε πολυ αυτη σου η ιδεα..θα μπορουσαμε να κανουμε πολλα πραγματα..μου ηρθε μια ιδεα..για να δουμε..να σαι καλα ομορφη..οι φωτο υπεροχες..καλα να περνας..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ ομορφες ολες οι οι φωτογραφιες σου,Ελενη!Εχω παη Μονεμβασια,και ειχα ξετρελαθη με την ομορφια ολου του τοπιου!!Σωστη η σκεψη σου,να βλεπουν στο εξωτερικο οτι ζουμε στην ωραιοτερη χωρα, την Ελλαδα μας!!Καλη επιτυχια σου ευχομαι στον διαγωνισμο που κανη το Δελφινακι!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφα μέρη...Δύο φορές έχω επισκεφτεί την Πελοπόννησο κι ακόμα τίποτα δεν είδα...Καλό καλοκαίρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλες μου
    Μπορείτε να κάνετε και σεις το ίδιο. Κατά διαστήματα μέσα από τα blog μας μπορούμε να δείχνουμε όμορφα μέρη και να γράφουμε λίγα λόγια για το μέρος αυτό. Δεν χρειάζεται να έχουμε πάει κάπου, μπορούμε να δείχνουμε την ίδια μας την πόλη, μουσεία αν τυχόν υπάρχουν εκεί, ίσως κάποιες εκδηλώσεις που γίνονται σε ετήσια βάση, κάποιο πανηγύρι κ.τ.λ.
    Έτσι κάποιοι άνθρωποι στο εξωτερικό θα γνωρίσουν την Ελλάδα μέσα από μας και όχι την μίζερη Ελλάδα που τους δείχνουν οι τηλεοράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελένη μου,πολύ ωραία η ανάρτησή σου και πολύ ωραία και η ιδέα σου!!Έχεις δίκιο,μπορούμε μέσα απ' τα blog μας να παρουσιάσουμε την υπέροχη χώρα που ζούμε.
    Να'σαι πάντα καλά,γεμάτη έμπνευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίες εικόνες!!Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν αυτές τις μέρες, ένα σωρό φωτογραφίες έχω, να ανεβάσω μερικές!! Η Μονεμβάσια μου αρέσει πάρα πολύ, πέρασα υπέροχα το 2005 που είχα πάει με τον καλό μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελένη μου πολύ ομορφη η σκέψη σου!!Εχω πάει Μονεμβάσια δύο φορές αλλά χειμώνα.Πανέμορφο μέρος ξετρελάθηκα μ αυτό το καφέ με τα κεραμικά έργα τέχνης πολύ θα ήθελα να πάω!!Να είσαι καλά και να περνάς καλά!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελένη μου έχω πάει δυο φορές και μου άρεσε!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ δροσερή η ανάρτησή σου Ελένη !! 'Εχω μείνει με το παράπονο που δεν έχω πάει ποτέ στην Μονεμβασιά. Κάθε φορά που βλέπω φωτογραφίες ξετρελλαίνομαι ! Ωραία η ιδέα σου ! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφη ανάρτηση:)
    Σαν να δροσίστηκα λίγο.
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πανέμορφα μέρη και οι φωτογραφίες σου πολύ αντιπροσωπευτικές!! και το καφενεδάκι πόσο όμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ ομορφες φωτο..καλη επιτυχία στον διαγωνισμό και πραγματικά αναδεικνυεται για αλλη μια φορα η ομορφια της χωρας μας !! την καλημερα μου με υγεια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελένη μου σ'ευχαριστώ!!!Πολύ ομορφη παρουσίαση!!Τέλειο , πανέμορφο μέρος!!! Ξεχώρισα και τρείς κουμπαράδες ή μήπως είναι στη διακόσμηση και αυτοί;;;!!! Μη μου πεις ότι κι εκεί κάνεις κουμπαράδες;; Θα μας γίνουν συνήθεια που δεν θα μπορούμε να κόψουμε!!!!φιλάκια γλυκούλα μου, να περάσετε υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγκινητική ανάρτηση......καταπληκτικές φωτογραφίες.....μας ταξίδεψες!!!!!!! Πανέμορφα μέρη!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπερα! ευχαριστω που με τιμησατε με την επισκεψη σας στο blogακι μου.
    Τα εργα σας ειναι υπεροχα! χαιρομαι να τα κοιταω!
    θα σας επισκεπτομαι συνεχως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σας ευχαριστώ που επισκεφτήκατε το ιστολόγιο του χωριού μου. Αν και δεν περιπλανήθηκα σε ολόκληρο το ιστολόγιό σας, από τα λίγα που είδα μου άρεσε πραγματικά και θα το επισκεφτώ πάλι. Μου δώσατε μια καταπληκτική ιδέα. Πράγματι τα ιστολόγια με έξυπνες λέξεις κλειδιά τα επισκέπτονται πολλοί ξένοι. Ευκαιρία να παρουσιάσουμε τις «κριμένες» ομορφιές της χώρας μας που είχαμε την τύχη να ανακαλύψουμε σε κάποιο ταξίδι μας.
    Περιμένουμε να μας παρουσιάσετε το επόμενο ταξίδι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή