Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Ένας πίνακας, δύο ιστορίες!!!



Η Μαριλένα μας κάλεσε να γράψουμε δύο ιστορίες εμπνεόμενοι από έναν πίνακα. 
Η ίδια έγραψε  στην ανάρτηση-πρόσκληση:

«Ένας πίνακας… δυο ιστορίες».  Θέλω να εμπνευστείτε από έναν πίνακα που σε εσάς κάτι λέει, να μας τον συστήσετε με λίγα λόγια για να τον μάθουμε κι εμείς  και να γράψετε δυο ιστορίες (πεζό ή ποίημα) διαφορετικές .
α) Αντανάκλαση: Η ιστορία-αντανάκλαση θα είναι μια ιστορία που είτε απεικονίζει το θέμα του πίνακα είτε αντικατοπτρίζει ακριβώς αυτό που νιώθετε εσείς για τον πίνακα.
β) Παραμορφωτικός καθρέφτης: Η ιστορία-παραμορφωτικός καθρέφτης θα είναι το αντίθετο.. Μια ιστορία που είτε θα παραμορφώνει το θέμα του πίνακα είτε θα περιγράφει το εντελώς αντίθετο από αυτό που νιώθετε για τον πίνακα.

Επειδή σήμερα είναι η Γιορτή της Μητέρας διάλεξα να παρουσιάσω τον παρακάτω πίνακα.



Ο πίνακας  έχει τίτλο "Μητρική στοργή" και είναι έργο του ζωγράφου Γεωργίου Ιακωβίδη, ο οποίος ήταν εκπρόσωπος του καλλιτεχνικού κινήματος της Σχολής του Μονάχου.

α) Αντανάκλαση
Μάνα
Μάνα ένα απάνεμο λιμάνι η στοργική αγκαλιά της
Ένας ήλιος φωτεινός το χαμόγελό της
Μια όαση συναισθημάτων το χάδι της
Λουλούδια ανθισμένα η καρδιά της
Αστέρια λαμπερά το βλέμμα της σαν κοιτάζει τα παιδιά της

"Μητρική στοργή"

β) παραμορφωτικός καθρέφτης
Δεν μπορώ να διανοηθώ  μία μάνα να μην ενδιαφέρεται για τα παιδιά της,
να μην τα αγαπάει,
να μην τα νοιάζεται.
Αλήθεια; μου φωνάζει μια φωνή κάθε τόσο...
Και πως εξηγείς τα τόσα κακοποιημένα παιδιά από τους γονείς τους
που κατακλύζουν τα ιδρύματα
και άλλα τόσα περιστατικά που δεν βλέπουν το φως της δημοσιότητας;
Απλούστατα δεν μπορώ να το εξηγήσω...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!!
Χρόνια πολλά μαμά!


Φιλάκια!

16 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ελενάκι
    Χρόνια μας πολλά...όντως
    κάθε νόμισμα έχει δυο πλευρές!!!!


    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ελένη μου!!! Χρόνια πολλά καλή μου!!! Να χαίρεσαι την μανούλα σου!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμμετοχή σου στην πρόσκληση!!! Είναι τόσο όμορφος και ζεστός αυτός ο πίνακας!!
    Είναι υπέροχα τα ποιήματά σου!! Την λάτρεψα την αντανάκλαση!! Τι να πω.. απεικονίζει ακριβώς την μανούλα!! Στοργική, αγαπησιάρα, γεμάτη συναισθήματα καρδιάς!!
    Ο παραμορφωτικός σου δυστυχώς μια πραγματικότητα που δεν θα πρεπε να υπάρχει... Καταλαβαίνω και νιώθω την αγωνία και την αμηχανία σου σε αυτό το γεγονός...
    Να σαι καλά Ελένη μου με τις όμορφες εμπνεύσεις σου!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφη η συμμετοχή σου Ελένη μου!!!Καταπληκτικός ο πίνακας!!
    Χρόνια πολλα!!Νά σέ χαίρονται καί νά τούς χαίρεσαι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα αυτά που μας έβαλες Ελένη!

    Χρόνια πολλά στις μαμάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια γλυκιά ευαισθησία αντανακλά η επιλογή του έργου σου και των όσων γράφεις Ελένη μου!
    Χρόνια πολλά με αμφίδρομη αγάπη, τιμή κι ευγνωμοσύνη!
    Τα φιλιά μου με αγκαλιά ζεστή!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελένη μου,
    όμορφο πίνακα επέλεξες για την καταπληκτική ιδέα της Μαριλένας μας! :)
    Τόσο η αντανάκλαση, όσο και η παραμορφωτικότητα του πίνακα με βρίσκουν σύμφωνη..
    Φαντάζομαι πως σε κάθε θετικό, υπάρχει πάντα κάτι αρνητικό!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου!!!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα.
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο πινακας υπεροχος και ομορφα τα οσα τον ακολουθησαν ΕΛενη μου.
    Χρονια πολλα!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου τι όμορφος πίνακας! τι γλύκα αποπνέει! σαν την αντανάκλασή σου. όσο για τον παραμορφωτικό καθρέφτη... δυστυχώς κι αυτός μια πραγματικότητα αντανακλά...
    να είσαι καλά, χρόνια πολλά για τη γιορτή της μητέρας! σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Ελένη μου, να είσαι καλά και να χαίρεσαι ότι αγαπάς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η επιλογή σου ήταν υπέροχη όπως και όσα έγραψες!
    Και πραγματικά είναι αδιανόητο μια μάνα να μην αγαπάει τα παιδιά της!...αλλά..!!!!!!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίο αυτό που έγραψες!Και εδώ θα πω ότι σήμερα για να κάνεις το ο,τιδήποτε χρειάζεσαι άδεια.Για να γίνεις γονιός είναι που θα έπρεπε να ελέγχεσαι και όχι να το κάνει ο καθένας...!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο πίνακας αυτός του Ιακωβίδη είναι από τους αγαπημένους μου!!
    Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου, Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εγω τωρα τα ειδα αυτα! υπεροχα Ελενη μου! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να'μαι κι εγώ !
    Ευτυχώς που σας πήρα στο κατόπι, να δω τι είχα χάσει!
    Τους ίσιους προβληματισμούς έχω κι εγώ Ελένη μου :)))
    Πολύ όμορφα το συνδυασες με τη μέρα !
    Φιλάκια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή