Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Στου βράχου την αγκαλιά


Ένα τόσο δα σποράκι ήμουνα όταν με παρέσυρε ο άνεμος
και άρχισα το ταξίδι μου. Γνώρισα καταπράσινους κάμπους
και πανύψηλα βουνά
ρεματιές σκιερές και ραχούλες ηλιόλουστες
μα όταν αντίκρισα τη  θάλασσα, με μάγεψε το απέραντο γαλάζιο χρώμα της
και το λαμπύρισμα του ήλιου στο κύμα της.

-Άφησέ με αέρα εδώ...κοντά στη θάλασσα!
-Δεν είναι τόπος για σένα αυτός...δεν θα βλαστήσεις...η αλμύρα της θα σε κάψει...

-Θα τα καταφέρω...θα δεις!
-Αφού επιμένεις, σε αφήνω...να προσέχεις!

Κατρακύλησα προς τα κάτω και ακούμπησα σε ένα βράχο.
Φώλιασα στην αγκαλιά του.


Ήπια νερό από την δροσιά της νύχτας και βλάστησα.
Πήρα χρώμα από τον ήλιο και έβαψα τα λουλούδια μου
Τα χάρισα στον βράχο...

Και εκείνος με κρατάει στην αγκαλιά του
και μαζί αγναντεύουμε  το Ιόνιο.

Με την πρώτη φωτογραφία έλαβα μέρος στον διαγωνισμό "Φωτογραφίζειν" της Μαρίας
με θέμα τα αγριολούλουδα.
Ευχαριστώ όλους όσους  έδωσαν βαθμούς στην φωτογραφία μου.
Σας εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Φιλάκια!



52 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ελενάκι
    Με πανέμορφα λόγια έντυσες
    την υπέροχη φωτογραφία σου!!!

    Καλό σ.κ και καλή ψήφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν οι σκέψεις που μου ήρθαν στο νου μόλις αντίκρισα αυτά τα εύθραυστα αγριολούλουδα φυτρωμένα στο βράχο.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο για τη συμμετοχή σου. Ειναι σαν να μιλά το αγριολούλουδο στην αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αγριολούλουδο μιλάει Αριάδνη μου. Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο για τη συμμετοχή! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η φωτογραφία,Ελένη!!Καλό ΣΚ,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστήθηκα την φωτογραφία πάρα πολύ γιατί μ αρέσουν τ αγριολούλουδα, αλλά και η παρουσίαση που μας έκανες καταπληκτική !!! Μπράβο Ελένη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η φωτογραφία σου πολύ όμορφη αλλά ακόμη πιο όμορφος ο μονόλογος του.....σπόρου!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Ελένη μου!!Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου!!Υπέροχη η φωτογραφία σου αλλά καί τά λόγια πού τήν συνόδευσαν!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου άρεσε τρομερά η φωτογραφία σου! Και η παρουσίασή της εδώ!
    Φιλιά πολλά, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είχα δει ότι της έδωσες βαθμούς, σε ευχαριστώ. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Ελένη μου καλησπέρα ομολογώ ότι τα λόγια που συνοδεύουν την φωτογραφία σου ( η οποία μου άρεσε πολύ) είναι καταπληκτικά . Καλή συνέχεια
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν φανταστικά...να βλέπεις μια ακτή γεμάτη βράχια και σε ένα από αυτά φυτρωμένο αυτό το αγριολούλουδο.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Αγριολούλουδο με όλη τη σημασία της λέξης.
    Πολύ όμορφο Ελένη μου.
    Σε ευχαριστώ που με τιμάς με τις συμμετοχές σου.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου η χαρά είναι δική μου γιατί μας βάζεις σε μια όμορφη διαδικασία με το "φωτογραφίζειν" μέχρι να βρούμε κάτι που να ταιριάζει με το θέμα.

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου, Ελένη μου, με την τόσο όμορφη φωτογραφία σου!
    Μου άρεσε εξ αρχής αλλά με το κείμενό σου την απογείωσες!!!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφη φωτογραφία.
    ο σπόρος έδωσε χρώμα στο κείμενό σου.
    Καλή Κυριακή να έχεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλοι μας ψάχνουμε αυτή τη ζεστή αγκαλιά και άμα την βρούμε φωλιάζουμε μέσα της και ανθίζουμε σαν τα όμορφα αγριολούλουδα τις φωτογραφία σου. Καλή και γλυκιά εβδομάδα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς...μια αγκαλιά είναι πάντα ότι καλύτερο.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Ομορφη φωτογραφία, Ελένη, και απόλυτα ταιριαστή με το κείμενο!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φωτογραφία φανταστική. Κείμενο υπέροχο. Ένα σύνολο που μέσα του κλείνει όλο το μεγαλείο μιας συγκινητικής ιστορίας. Και πιο πολύ γιατί είναι η ιστορία ενός μικρού σπόρου που καταφέρνει να είναι ο νικητής. Θαυμάσιο, αγαπητή μου Ελένη.
    Νάσαι καλά και καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φύση πολλές φορές μας διδάσκει. Ο σπόρος βγήκε νικητής και κατάφερε να βλαστήσει κάτω από δύσκολες συνθήκες. Πρέπει να κάνουμε και εμείς το ίδιο όταν έρχονται τα δύσκολα.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Αν είχες βάλει τη δεύτερη φωτογραφία που τη λούζει ο ήλιος θα σε είχα ψηφίσει σίγουρα!
    Ήταν ανάμεσα σε αυτές που μου άρεσαν η δική σου, αλλά μου φάνηκε λίγο σκοτεινή!
    Μην ανησυχείς όμως, ούτε εγώ διαλέγω την καλύτερή μου από ότι φαίνεται...χαχα!
    Λάτρεψα και το κείμενο που τις συνόδεψε!
    Συγχαρητήρια πολλά για τη συμμετοχή σου....φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου έχεις δίκιο. Και εγώ όταν τις είδα μαζί κατάλαβα το λάθος μου. Η αλήθεια είναι ότι ταλαντεύτηκα πολύ πριν διαλέξω και τελικά διάλεξα τη λάθος. Δεν πειράζει η χαρά της συμμετοχής μετράει.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Τα γραπτά λόγια σου Ελένη πάντα με *αγγίζουν* Εχεις πέννα καλή και ψυχή γλυκειά με πλούσια συναισθήματα!!!! Την αγάπη μου τα φιλιά μου για μια όμορφη και ήρεμη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου πάντα όταν περνάς από εδώ φέρνεις ως δώρο τα καλά σου λόγια. Σε ευχαριστώ.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Υπέροχή εικόνα!! Με όμορφα λόγια 'έντυσες' τις φωτογραφίες!!
    Ήλιος θάλασσα αλμύρα!! Καλή εβδομάδα Ελένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βράχος και αγριολούλουδο. Δύο αντίθετα πράγματα που συνυπάρχουν σφιχταγκαλιασμένα.
      Καλή εβδομάδα Ελεάνα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Πραγματικά στην αγκαλιά του βράχου. Πολύ όμορφη φωτογραφία. Μπράβο Ελένη. φιλάκια καλη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα και καλή εβδομάδα, Ελένη μου!
    Όμορφη η φωτογραφία και το κείμενο σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή, πολύ όμορφο κείμενο και εικόνα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η φωτογραφία σου ήταν μέσα στις πέντε που είχα καταλήξει να δώσω την βαθμολογία μου. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου και για το όμορφο κείμενο που συνόδευσες τις παραπάνω εικόνες! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχες φωτογραφίες Ελένη μου, με μια τόσο τρυφερή ιστοριούλα!!!
    Χρόνια πολλά για την γιορτή σου, καθυστερημένα, γιατί είχα τα παιδιά και ήμουν μακριά από το κομπιούτερ μου.
    Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ελενη μου πολυ γλυκια η φωτογραφια σου και την συνοδευσες ομορφα με το υπεροχο ποιηματακι.
    Καλη εβδομαδα σου ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. υπεροχη φωτο Ελενη μου!
    υπεροχη!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αχ αυτά τα πανέμορφα αγριολούλουδα....... και ποιος δεν τα λάτρεψε!!!
    Την όμορφη φωτογραφία συνοδεύει και ένα υπέροχο κείμενο. Το τέλειο "δέσιμο"!!!
    Φιλιά πολλά Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι ομορφα λογια Ελενη μου και οι φωτογραφιες σου υπεροχες!!!!!!Φιλακια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κι εμένα η δεύτερη φωτογραφία με κέρδισε γιατί φαίνεται καλύτερα η αντίθεση!
    Πολύ όμορφα τα λόγια που συνόδεψες.. πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα!
    Καταπληκτική η ανάρτηση και η φωτογραφία.
    Συγχαρητήρια και για τα δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αχ Ελένη μου, στο τσακ δεν σε ψήφισα! Ως γνήσια πέτρα τον λάτρεψα τον βράχο σου! Πολλά γλυκά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τελικά η φύση έχει απίστευτη φαντασία!Το λουλουδάκι φύτρωσε σ' ένα μέρος,που ίσως κάποιος,να μην το περίμενε και έδωσε αυτή την υπέροχη φωτογραφία!!Και τόσο αρμονικό το δέσιμο με τις λέξεις!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εδεσες τόσο ωραία λέξεις και εικόνα Ελένη μου ..αυτή η φωτογραφία ήτνα που μου έκενε φοβερή εντύπωση.. να είπα κοιτα τι φύτρωσε μέσα στον βραχο.. και ο φωτογράφος απαθανάτισε αυτήν την ομορφιά!!!! η εικονα σου.. μου έφερε την σκεψη το .. πόσο μικροι είμαστε μέσα στην φυση..!!! Ελένη μου να έχεις ενα ομορφο τριήμερο.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή